Efficiënte grenscontrolesquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:JorisNOS twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:03:37Onderweg naar Parijs. Geen enkele grenscontrole bij Lille. #grenzendicht https://t.co/ZDc6l0qtyb reageer retweet
35quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Confetti het volgende:
Het Franse AFP spreekt nu van tientallen doden in het theater in Parijs.
door Redactie NU.nl 1:04
Ik ben weliswaar pas 20 uur wakker, maar moet morgen weer werkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Eenskijken het volgende:
ik ben al 22 uur wakker en wou vanavond eens vroeg naar bed gaan maar ik ben nu nog klaarwakker en denk dat ik vannocht ook geen oog dicht kan doen. Wat verschrikkelijk zeg
Wij moeten helaas hoe dan ook de ellende opruimen. Als we niet militair ingrijpen dan worden we wel overspoeld door miljoenen kanslozen die hun hand op komen houden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het voorkomen van westerse slachtoffers is belangrijker. Laat die haalbaarden elkaar maar het leven zuur maken.
Gelukkig zien steeds meer wensdenkers en goedmensen dit ook.
alweer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:58 schreef LXIV het volgende:
Wilders roept Rutte op om de grenzen te sluiten, de Nederlandse bevolking te beschermen en te stoppen met wegkijken!
En daar zitten geen moslims tussen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Slachtoffers zijn die mensen die nu gewond, gedood of op een andere manier hier direct en indirect te maken mee hebben. Opbokken met je slachtoffersrollenkaping.
Werd gevraagd om niks uit te zenden of er van te melden. Beelden komen nu naar buitenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat media afstand moest houden?
Hopelijk ben je geen chirurgquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar pas 20 uur wakker, maar moet morgen weer werken
Laat je niet gek makenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En daar zitten geen moslims tussen?
Omdat ze verslag doen over de aanslagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom is RTL4 aan het invallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |