Natuurlijk kunnen de grenzen wel dicht. Hongarije heeft dit al bewezen. Schengen bestaat praktisch gezien niet meer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Volgens Halve Zole kunnen de grenzen niet dicht. .
Parijs_kwartiertjequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Woon je in Frankrijk? Of ben je gewoon blij voor ze.
Zelfmoordaanslagen??quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Harlon het volgende:
Zelfmoord aanslagen, oftewel Mo's fanclub laat zich weer 'ns van z'n beste kant zien. We're the religion of peace and we'll kill you to prove it. fucking tuig.
Ja. Bron zou France24 zijn trouwens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:55 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
"Nieuwe schietpartijen bij Halles, de Louvre en het centrum van Pompidou"?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Terwijl de drones van de witte man baby's vermoorden? Lijkt me niet logisch hoor. even in perspectief hoor.
Dan nog zijn er andere methodenquote:
heb vorig nog eindexamen gedaan ja en kan het nog steeds niet begrijpenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik heb Frans gehad en begrijp er echt niets van.
Pechtold zit nu in een hoekje te huilenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Hoezo grenzen dicht. EIN Europa godverdomme.
Blijven ze tenminste daar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom gaan ze nu grenzen sluiten dan
Heel Frankrijk zat toch al vol met gekke islam mensen
ik doe niet eens meer moeite met dat soort lui tegenwoordig. hopeloosquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Infection het volgende:
Een discussie via whatsapp met wat linksmenschen hier over voeren is ook onmogelijk. Ze proberen zoveel mogelijk je mond te snoeren en te zeggen dat je niet te snel met beschuldigingen aan moet komen. Je moet wel achterlijk zijn als je denkt dat dit niets met de islam te maken heeft.
Heb het er maar bij gehouden voordat de woede het overneemt...
Ik ben oprecht blij voor zequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Woon je in Frankrijk? Of ben je gewoon blij voor ze.
Ik wel het meeste. Aanslagen zijn het enige moment dat ik er iets aan heb.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik heb Frans gehad en begrijp er echt niets van.
niet juichen rarquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Volgens Halve Zole kunnen de grenzen niet dicht. .
Nee, gewoon nog meer van dit soort onderkruipsels importerenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Buitendam het volgende:
Grenzen dicht zal een hoop oplossen. Nu is terrorisme niet meer mogelijk, hoera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |