quote:Bij schietpartijen in Parijs zijn doden en gewonden gevallen. Franse media spreken van drie schietpartijen waarbij achttien doden zouden zijn gevallen. In één geval opende een man met een kalasjnikov het vuur op bezoekers van een restaurant in het 10e arrondissement. Daarbij zouden twee doden en zeven gewonden zijn gevallen.
Bij het voetbalstadion Stade de France zijn twee explosies gehoord. Daar wordt op de oefenwedstrijd Frankrijk-Duitsland gespeeld. NOS-correspondent Ron Linker hoorde dat niemand het stadion mag verlaten. President Hollande die bij de wedstrijd aanwezig was, is vertrokken naar het presidentieel paleis. Volgens Le Figaro is in het ministerie van Binnenlandse Zaken een crisisteam bijeengeroepen.
Het Duitse nationale elftal heeft vandaag zijn hotel moeten verlaten in verband met een bomdreiging.
Later meer.
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
Ik zie een studio?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:01 schreef YazooW het volgende:
ARD Live. Mensen rennen in paniek veld op.
quote:
Tegenwoordig is snackbar een woord wat mensen veel doet denken aan allah akbar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:59 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:evelinebijlsma twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:58:13Volgens een student is er bij de schietpartij op Le Carillon en Le Petit Cambodge 'Allah Akbar' geroepen reageer retweet
Onze leiders hebben de deuren wagenwijd opengezet en zijn rechtstreeks verantwoordelijk hiervoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:01 schreef Nintex het volgende:
Eerst een Russisch vliegtuig, nu weer Parijs.
Putin mag van mij op die knop drukken en de IS bolwerken wegvagen. Geef hem maar een nobelprijs voor de moeite.
Ik kijk de BBC.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:02 schreef Blistering het volgende:
Waar kun je live de gebeurtenissen rond het stadion volgen?
Sherlock!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is duidelijk georganiseerd door lieden die zich verbonden voelen met een terroristische organisatie.
Waar dan? Nu alleen studio uitzending.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:01 schreef YazooW het volgende:
ARD Live. Mensen rennen in paniek veld op.
ARD kpn 45 of 44quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:02 schreef Blistering het volgende:
Waar kun je live de gebeurtenissen rond het stadion volgen?
Spetsnaz.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:02 schreef Cassius het volgende:
Gijzeling in een theater? Bel de Russen even, die weten wel van wanten daarmee..
Die hadden de invasie in 1940 nog een incident genoemd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Op de NOS hoor ik al 5 keer het woord "incident".![]()
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:59 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:evelinebijlsma twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:58:13Volgens een student is er bij de schietpartij op Le Carillon en Le Petit Cambodge 'Allah Akbar' geroepen reageer retweet
Ontploftquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:02 schreef Windhapper het volgende:
Waarom doet mijn Ziggo Sportkanaal het niet? Die was toch gratis?
Die hadden inmiddels national guard opgeroepen met delta force.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Want daar zijn nooit aanslagen of problemen tussen rassen
Veel in Istanboel onder andere.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goed, dit is nog maar het begin, er zullen nog wel vele aanslagen volgen.
Afschuwelijk vooruitzichtquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zie de FP: 'Zeker 18 doden, gijzelneming bij geweld Parijs'quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
What. Da. Fuck... Las dingen over vermoedelijke aanslag, was even douchen etc, en dan kom ik terug en nu dit. Pffff... Is er ergens een samenvatting? Live is handig maar ik heb veel gemist dus...
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja, gelukkig, want terroristen kunnen er toch geen bestellen via TOR. Oh wacht, dat kan wel, alleen onschuldige mensen zitten zonder wapen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:02 schreef franske19 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vuurwapens verboden in Frankrijk.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:02 schreef franske19 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vuurwapens verboden in Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |