jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef MotherFoker het volgende:
Las ik nou dat de daders maskers ophadden?
Viel me ook al op.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef eenjongen... het volgende:
Die mensen lopen ook echt nog gewoon op straat te kijken wat er allemaal gebeurd
Als zoiets in mijn straat zou gebeuren zou ik het ook willen zien. Ik begrijp ze wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef eenjongen... het volgende:
Die mensen lopen ook echt nog gewoon op straat te kijken wat er allemaal gebeurd
Het kan erger, ze kunnen ook telefoon bij de hand hebben om te filmen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef eenjongen... het volgende:
Nogal onwaarachijnlijk.quote:
Ik kijk live mee via Periscope, wij zijn eigenlijk hele sneue ramptoeristen;)quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Als zoiets in mijn straat zou gebeuren zou ik het ook willen zien. Ik begrijp ze wel.
Nou nouquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef Morendo het volgende:
Hopelijk krijgen we weer een gijzeling. Dat zou wel spannend zijn.
Gdvtyfus zeg.....quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Breek:twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:34:32BREAKING: PARIS 18 PEOPLE DEAD (via @bfmtv) reageer retweet
Verbaasd mij ook, ik had meteen het stadium geëvacueerd. Hoe makkelijk wil je het hebben een stuk of 50 duizend man bij elkaar.quote:
Ja, en een investering.quote:
Tegen wat?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Gdvtyfus zeg.....
Frankrijk zal nu toch wel drastische maatregelingen treffen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |