Roodkapje zong wel sterker.quote:
GA JE NOU ALWEER.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef MissJ het volgende:
Volgende week kan ik het niet zien want dan ben ik in New York
Wat vervelendquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef MissJ het volgende:
Ikwilmeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef MissJ het volgende:
Sorry, ik kan er echt niets aan doen! Ik ben verslaafdquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
GA JE NOU ALWEER.
Stop daar eens mee.
Héél vervelend!quote:
Ik wil ook een keertjequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er echt niets aan doen! Ik ben verslaafd
Mag hoorquote:
DOEN! Maar kijk uit, voor je het weet kan je er niet meer mee stoppen!quote:
Ja, dat zegt iedereen. Maar sowieso wil ik meer gaan reizen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
DOEN! Maar kijk uit, voor je het weet kan je er niet meer mee stoppen!
4e keerquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeveelste keer nu, MissJ? Je mag me niet inhalen, ik verbied het je. Je komt net kijken.
Reizen isquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen. Maar sowieso wil ik meer gaan reizen.
Mag!quote:
Even tellen... '99, '01, '04, '08, '09, '13. Zes. Je komt dichtbij, mevrouw.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
4e keer1e keer was juni 2013, 2e keer september 2014 en 3e keer april 2015
Hoe vaak ben jij ook alweer geweest tot nu toe?
Ja hequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Even tellen... '99, '01, '04, '08, '09, '13. Zes. Je komt dichtbij, mevrouw.
quote:Gordon vindt Anouk in The Voice ‘verschrikkelijk’
Gordon is niet onder de indruk van Anouk als coach in The Voice of Holland. Dat laat hij vandaag weten in het AD. The Voice-producent John de Mol zit al sinds de start van het programma achter Anouk aan. Dit seizoen doet ze eindelijk mee, maar Gordon vindt het geen succes. “Ik vind Anouk verschrikkelijk, ze is totaal niet geschikt als jurylid. Anouk laat zich leiden door haar onzekerheid. Ze is waarschijnlijk onzeker, omdat ze toch wat voller is in vergelijking met vroeger“, aldus de entertainer.
Hij vervolgt: “Het staat zó lijnrecht tegenover haar persoonlijkheid. Ze komt niet sympathiek over en ze is onaardig.”
Helaas voor Gordon zal hij toch nog een tijdje tegen Anouk moeten aan kijken. Ze heeft namelijk in één keer voor twee seizoen van The Voice getekend.
Wie volgend jaar níet meer in de The Voice-stoelen zit is Marco Borsato. Wie zijn opvolger moet worden? “Guus Meeuwis in ieder geval niet. Het moet een ad rem iemand zijn.”
valse nichtquote:Ze is waarschijnlijk onzeker, omdat ze toch wat voller is in vergelijking met vroeger“, aldus de entertainer.
Nu doen we hier op Fok! regelmatig zuur en huilerig maar Gordon draait wat dat betreft de knop toch wel steeds naar 11 zeg.quote:
Ik ben het volledig met je eens, zowel wat betreft Gordon als wat betreft Anouk. Anouk is eerlijk en ze zou haar waarheid soms met iets meer tact kunnen brengen maar ze is niet onsympathiek. Laten we wel wezen, de mensen doen onder andere hieraan mee om bij te leren, dan heb je meer aan iemand die zegt waar het op staat dan iemand die de zwakke punten met de mantel der liefde bedekt. Het is niet leuk om te horen dat je timbre niet zo interessant is (shit happens, daar kan je weinig aan doen), dat je een deel vals zingt of iets dergelijks maar als dat zo is dan kan je het beter maar weten. Misschien kan je er iets aan doen en anders kan je je energie op iets anders richten en aanvaarden dat het zingen een hobby zal blijven.quote:Op zondag 15 november 2015 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Anouk heeft tenminste een rij aan successen achter haar dikke kont staan, terwijl Gordon een onsympathiek vadsig ventje is dat één hitje heeft gehad (dat ook nog eens door Ieuwbank is gemaakt en niet door hemzelf) en de media moet halen met dit soort berichten: 'Ik zie mezelf nóg op het asfalt liggen...' (http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_geruchten__.html)![]()
Ik vind Anouk overigens niet onsympathiek, maar eerlijk. Ik heb haar, anders dan Gordon zelf, nog nooit iets horen zeggen waarvan ik dacht: dat zeg je niet! Met zijn 'nummer 39 met rijst'. Hoe durft ie, echt
Naomi vs Neda was een goede battle, maar ik vond dat de Steal ingezet moest worden voor Naomi (ook al zijn ze op), want ik vond dat zij het ook heel goed deed. Vond dat Christie niet door moest maar Jasper, en ik vond bij Eva vs Maylissa Eva toch net iets beter. Babette hoef ik niet over te beginnen, alhoewel ze wel een lekker wijf is.quote:Op zondag 15 november 2015 13:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Tijd voor een terugblik.
Welke kandiaat had wat jullie betreft absoluut door moeten of juist absoluut niet door moeten gaan? Wie missen we in de volgende ronde en wie hadden we er liever niet bij gehad? Met welke beslissingen van de coaches waren jullie het oneens en welke battles zijn ongelukkig samengesteld? Welke afgevallen kandidaat verdiende de steal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |