quote:
Hij heeft de gebruikelijk bedrijven en industrien niet nodig om zijn campagne te financieren, en dus zal hij ook niet naar hun pijpen dansen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:01 schreef Childofthe90s het volgende:
Los van de manier waarop, wat maakt Trump eigenlijk zo slecht?
Zou geweldig zijn. En als dan ook nog de EU ineenstort, dan kunnen we weer iets gaan opbouwen!quote:
Dit pleefiguur zou in vergelijking met neurochirurg Carson een briljant intellectueel zijn?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:36 schreef ems. het volgende:
Ik ben niet per se voor Trump, maar alles is beter dan CarsonIn vergelijking met Carson is Trump een briljant intellectueel.
Ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:54 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dit pleefiguur zou in vergelijking met neurochirurg Carson een briljant intellectueel zijn?
Waar naar toe ? Niet naar de EU want hier zijn ook alleen maar idioten aan de machtquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:59 schreef KetchupFTW het volgende:
Hillary Clinton, Trump of Carson. Ik geef alle Amerikanen het advies zo snel mogelijk te verhuizen.
IJsland, of Japan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waar naar toe ? Niet naar de EU want hier zijn ook alleen maar idioten aan de macht
Trump is gewoon direct en eerlijk. En daar houden veel (vooral witte) Amerikanen van.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:12 schreef Terecht het volgende:
Trump en Carson zijn de Frankensteinmonsters die de GOP na een decennialange periode van het opjutten en paaien van (religieuze) gekkies gecreëerd heeft. Het startschot voor de open inrichting die de GOP nu is werd gegeven door John McCain, door Sarah Palin als VP-kandidaat te nemen. Toen was het hek van de dam. In 2012 had je o.m. eindtijdgekkie Michele Bachmann en pizzakoning Herman Cain wiens belastingplan 9-9-9 rechtstreeks van Sim City kwam als frontrunners, en nu dus een megalomane trol en een geleerde dwaas.
Trump zegt ronduit wat veel conservatieve blanke mannen altijd al dachten maar daar doorgaans in verdekte termen over praatten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:24 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Trump is gewoon direct en eerlijk. En daar houden veel (vooral witte) Amerikanen van.
Klopt, is het nu ook zo dat veel zwarte republikeinen het zien zitten met Ben Carson?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Trump zegt ronduit wat veel conservatieve blanke mannen altijd al dachten maar daar doorgaans in verdekte termen over praatten.
Nou... De een is gewoon gek en de ander is creationist en dus gek. Ik durf eigenlijk niet te zeggen met welke van deze twee freaks Amerika slechter af zou zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:36 schreef ems. het volgende:
Ik ben niet per se voor Trump, maar alles is beter dan CarsonIn vergelijking met Carson is Trump een briljant intellectueel.
Dan zijn ze dus sowieso slecht af.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... De een is gewoon gek en de ander is creationist en dus gek. Ik durf eigenlijk niet te zeggen met welke van deze twee freaks Amerika slechter af zou zijn.
Maakt ook niet zo heel veel uit verder. Het wordt toch Clinton.
Het wordt er hoe dan ook niet beter op.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... De een is gewoon gek en de ander is creationist en dus gek. Ik durf eigenlijk niet te zeggen met welke van deze twee freaks Amerika slechter af zou zijn.
Maakt ook niet zo heel veel uit verder. Het wordt toch Clinton.
Obama zijn standpunten passeren het Nederlandse VVD rechts.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:40 schreef Nintex het volgende:
Trump 2016
Hopelijk kan hij de orde herstellen voor Obama de westerse wereld helemaal door de plee heeft gespoeld met zijn incompetente linkse lobbyclub.
Tuurlijk wel. Nuke the world.quote:
Geen Bush of Clinton meer. Oude politiek. Trump spreekt een hele nieuwe generatie aan. Ik zie hem winnen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:34 schreef Proximo het volgende:
Ik hoop op Trump![]()
Als de tijd ooit rijp was voor een outsider is het nu, een institutionele "yes we can" bleek toch iemand te zijn die vooral in de zak van wall street zit, en dat zijn veel kiezers beu. En dat kan hillary nog wel eens tegenwerken
Wat is "extreem" bij hem? Bijvoorbeeld eigen land eerst of....?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:30 schreef JoPiDo het volgende:
Trump wordt president, let maar op! Op tv en op internet zien wij alleen zijn extreme uitspraken, zie bijvoorbeeld het interview bij DWDD met Twan Huys; zowel Mathijs als Twan doen in dat interview net alsof het een clown is en doen beide verbaasd dat er nog iemand op zo iemand stemt. Maar stiekem zegt hij precies wat Amerikanen willen horen, op een eerlijke en onverpakte manier. Bovendien (wat hierboven al is gezegd) is hij volledig onafhankelijk van financierders/bedrijven, daar kan eigenlijk geen andere kandidaat meer tegenop. Daarnaast wil hij allerlei dubieuze beleggingsmanieren en oneerlijke bankconstructies aanpakken, gezien de crisis een uiterst goed idee waar geen van de andere kandidaten zich aan kan wagen gezien hun afhankelijkheid. Ik denk dat hij veel goede dingen voor elkaar kan krijgen, maar dat dat ernstig ten kosten gaat van de mensen in de onderste laag van de samenleving daar.
Ik hou wel van dat eigentijds beleidquote:
Zijn grappen over Mexicanen en vrouwen en zijn ideeën over IS ("bomb the shit out of them and get the oil out of the country").quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat is "extreem" bij hem? Bijvoorbeeld eigen land eerst of....?
Dat laatste idee is nou niet echt nieuw te noemen, voor IS of voor welke oliestaat dan ook. Het is alleen niet erg omfloerst geformuleerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Zijn grappen over Mexicanen en vrouwen en zijn ideeën over IS ("bomb the shit out of them and get the oil out of the country").
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Zijn grappen over Mexicanen en vrouwen en zijn ideeën over IS ("bomb the shit out of them and get the oil out of the country").
Hij verwoordt helemaal niet wat 'de Amerikanen' willen. Zijn net favorability rating is met afstand het beroerdste van alle kandidaten:quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:30 schreef JoPiDo het volgende:
Trump wordt president, let maar op! Op tv en op internet zien wij alleen zijn extreme uitspraken, zie bijvoorbeeld het interview bij DWDD met Twan Huys; zowel Mathijs als Twan doen in dat interview net alsof het een clown is en doen beide verbaasd dat er nog iemand op zo iemand stemt. Maar stiekem zegt hij precies wat Amerikanen willen horen, op een eerlijke en onverpakte manier. Bovendien (wat hierboven al is gezegd) is hij volledig onafhankelijk van financierders/bedrijven, daar kan eigenlijk geen andere kandidaat meer tegenop. Daarnaast wil hij allerlei dubieuze beleggingsmanieren en oneerlijke bankconstructies aanpakken, gezien de crisis een uiterst goed idee waar geen van de andere kandidaten zich aan kan wagen gezien hun afhankelijkheid. Ik denk dat hij veel goede dingen voor elkaar kan krijgen, maar dat dat ernstig ten kosten gaat van de mensen in de onderste laag van de samenleving daar.
Al net zo gekleurd als de TT.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij verwoordt helemaal niet wat 'de Amerikanen' willen. Zijn net favorability rating is met afstand het beroerdste van alle kandidaten:
[ afbeelding ]
Wat is er precies gekleurd aan Gallup?quote:
Obama is volgens mij niet veel rechtser dan Hillary en als ik Hillary zie pleiten voor een minimumloon van 12 dollar (bijna 11 euro, gewoon hoger dan het hier is) denk ik niet rechtervleugel VVD. Obama zou in Nederland gewoon CDA'er zijn denk ik. Gelovig (anders red je het niet in de VS) en waarschijnlijk wel een tikkeltje rechts maar toch voor het homohuwelijk en abortus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Obama zijn standpunten passeren het Nederlandse VVD rechts.
Wat zijn die Republikeinen toch onnozel. Met PAC-gesteunde lakeien zoals Bush op de proppen komen en dan verbaasd zijn dat iemand zoals Trump er gehakt van maakt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:39 schreef tong80 het volgende:
De top van de Republikeinse Partij in de Verenigde Staten maakt zich ernstig zorgen over de onverminderde opmars van de presidentskandidaten Donald Trump en Ben Carson. De partijleiding vreest dat als een van de twee de nominatie voor de presidentsverkiezingen van volgend jaar in de wacht sleept, de winst geheid naar de Democraten zal gaan.
[ afbeelding ]
Aan het begin van de verkiezingscampagne verwachtten commentatoren nog dat de twee outsiders zichzelf zouden opbranden. Maar zelfs na vier verkiezingsdebatten gaan Trump en Carson nog altijd aan de leiding in de peilingen en er is weinig tijd meer.
,,We staan op het punt in de tijdmachine van de feestdagen te stappen'', zei voormalig adviseur Eric Fehrnstrom van de vorige Republikeinse kandidaat Mitt Romney tegen The Washington Post. ,,We krijgen Thanksgiving, Kerstmis, Nieuwjaar en dan Iowa en een week later New Hampshire'', verwees hij naar de voorverkiezingen.
Spiritueel
De andere kandidaten lijken niet voldoende kracht te hebben om Trump en Carson effectief aan te vallen. Daarbij komt dat Trump op elke aanval vernietigend reageert, terwijl de achterban van Carson zich niet alleen politiek maar ook spiritueel met hem verbonden voelt.
[ afbeelding ]
De partijleiding is inmiddels zo wanhopig dat ze volgens sommige bronnen overweegt om Romney weer van stal te halen, hoewel die steeds heeft gezegd dat hij niet opnieuw kandidaat wil zijn.
[ afbeelding ]
Geldschieters van de partij wachten intussen af hoe de onvoorspelbare verkiezingsrace zich ontwikkelt. ,,We denderen er nu op af dat we iemand nomineren die eerlijk gezegd niet geschikt is om president te worden op grond van zijn talenten en temperament'', zei strateeg Peter Wish. ,,Het is niet alleen dat het iemand kan zijn die Hillary (Clinton) kan verslaan bij de verkiezingen, maar wat als zij uitglijdt over een bananenschil en die persoon wordt president?''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-en-Ben-Carson.dhtml
Ha ha ha ha. Wat is dit genieten.![]()
Vernietig je zelf brothers.![]()
"ernstige zorgen over ..." is onnodig suggestief en geeft de lezer al een mening over het onderwerp zonder dat er ook maar een letter van het artikel gelezen is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is er precies gekleurd aan Gallup?
Het ging niet over de OP, het ging over de net favorability ratings van Gallup die volgens jou gekleurd waren. Wat is daar precies gekleurd aan?quote:Op zondag 15 november 2015 14:13 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
"ernstig zorgen ..." is onnodig suggestief en geeft de lezer al een mening over het onderwerp zonder dat er ook maar een letter gelezen is.
Trump aarzelt niet en ik zou zelfs willen zeggen houd er van om te provoceren en bepaalde dingen te zeggen. Op zich kan ik me soms wel in zijn standpunten vinden maar sommige uitspraken denk aan vaccin's zorgen voor autisme etc... doen mij dan weer fronsenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:01 schreef Childofthe90s het volgende:
Los van de manier waarop, wat maakt Trump eigenlijk zo slecht? Ik denk dat als hij tot president zou worden gekozen, hij echt wel een gematigdere toon zal aanslaan. Dit is voornamelijk allemaal verkiezingsretoriek. Heeft hij inhoudelijk echt vreemde dingen gezegd?
Dit is precies wat de voedingsbodem is voor Trump. Blijkbaar zijn de Amerikanen de praatjes van het establishment zat. En dat is natuurlijk niet onlogisch, omdat economisch gezien een heleboel mensen het helemaal niet goed hebben. De huidige politici hebben zwaar teleurgesteld, dus is er ruimte voor een alternatief.quote:Op zondag 15 november 2015 13:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat zijn die Republikeinen toch onnozel. Met PAC-gesteunde lakeien zoals Bush op de proppen komen en dan verbaasd zijn dat iemand zoals Trump er gehakt van maakt.
Niet dat Trump zo geweldig is maar in het land van de blinden is eenoog de koning.
Kiezers hebben misschien wel het geheugen van een goudvis maar (buitenlandse) overheden hebben dat niet, en onderhand heeft hij wel genoeg rare dingen gezegd/gesuggereerd dat het wel bijzonder lastig wordt om nog met andere landen te onderhandelen als president.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:01 schreef Childofthe90s het volgende:
Los van de manier waarop, wat maakt Trump eigenlijk zo slecht? Ik denk dat als hij tot president zou worden gekozen, hij echt wel een gematigdere toon zal aanslaan. Dit is voornamelijk allemaal verkiezingsretoriek. Heeft hij inhoudelijk echt vreemde dingen gezegd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |