Kerkelijk. Superstreng opgevoed. Beetje Amish achtig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Er is iets aan de hand met die ouders. Ik blijf het zeggen. Misschien geven ze die mensen gewoon te veel kansen om te praten, maar red dat kind alsjeblieft van haar ouders.
Ik kijk nu al uit naar haar biografie die ze na K3 uitbrengtquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef iBenny het volgende:
erkelijk. Superstreng opgevoed. Beetje Amish achtig.
Volgens mij is K3 de Breaking Amish van Klaasje
Dat superstrenge heeft ze zelf al meerdere keren ontkend. Al is die telefonische reactie wel vaag.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kerkelijk. Superstreng opgevoed. Beetje Amish achtig.
Volgens mij is K3 de Breaking Amish van Klaasje
Dat zijn de leukste... Diegene die niet beseffen hoe streng ze eigenlijk zijn opgevoedquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat superstrenge heeft ze zelf al meerdere keren ontkend. Al is die telefonische reactie wel vaag.
Is echt niet zo heel streng, chillste kerk van Nederland nogmaals.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat superstrenge heeft ze zelf al meerdere keren ontkend. Al is die telefonische reactie wel vaag.
Ze komt/kwam zelfs nog zelden in de kerk, maarja voor hetzelfde geld gingen daar 18 verplichte jaren aan vooraf.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste... Diegene die niet beseffen hoe streng ze eigenlijk zijn opgevoed
Je bent wederom een held!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik heb hier 0% spijt van.
[ afbeelding ]
Jij hebt deze draad gewonnenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Er is iets aan de hand met die ouders. Ik blijf het zeggen. Misschien geven ze die mensen gewoon te veel kansen om te praten, maar red dat kind alsjeblieft van haar ouders. Ellendig volk.
Ik vind haar ook een beetje fake, maar die ouders die niet eens blij voor haar kunnen doen. (Ook al ben je er tegen/heb je bedenkingen, in het publiekelijk oog ben je gewoon blij voor je dochter nu) geven me het idee dat het héééél misschien relatie heeft. Maar dit is wel erg tinfoil hat denken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef Maartel het volgende:
Eindelijk de clip gezien. Het dansen is idd nog wat awkward maar ik word er toch wel blij van.
Hanne heeft hét toch echt wel, al is het maar om hoe zichtbaar en natuurlijk ze geniet.
Krantenknipseltje blijf ik een beetje fake vinden.
Zou echt schandalig zijn als die ouders de carrière van hun kind blokkeren. Maar Klaasje moet even loskomen, ik vind haar iets aandoenlijks hebben. Fake is het zeker niet, ze is onzeker en probeert het weg te lachen. Dat is het meer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:17 schreef DumpTruck het volgende:
vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef bogtrotter het volgende:[/b]]
Er is iets aan de hand met die ouders. Ik blijf het zeggen. Misschien geven ze die mensen gewoon te veel kansen om te praten, maar red dat kind alsjeblieft van haar ouders. Ellendig volk.
[..]
Ik vind haar ook een beetje fake, maar die ouders die niet eens blij voor haar kunnen doen. (Ook al ben je er tegen/heb je bedenkingen, in het publiekelijk oog ben je gewoon blij voor je dochter nu) geven me het idee dat het héééél misschien relatie heeft. Maar diti s wel erg tinfoil hat denken.
Stepford smiler? Die moest ik even opzoeken. Maar goed, ik heb gewoon een zwak voor Klaasje. Zo'n grapje op 538 vind ik oprecht sneu voor haar. Net als die eerste persconferentie. Ik zie echt geen arrogantie in haar, meer een tikkeltje onzekerheid.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:20 schreef DumpTruck het volgende:
Ik bedoel het ook meer als stepford smiler dan als twofaced.
wat een aandachtshoer zeg, die vader!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.show.nl/video/(...)asje-kwijt-te-raken/
Dit was het. Ja, ik snap dat die ouders misschien een beetje creepy zijn, maar die toon....
Hoor em nu pas. Het zou kunnen zijn dat het citaat een beetje uit z'n verband is gerukt. Eerlijk gezegd lijkt het me wel een ontzettend saaie lul, een echte dominee. Leuke reactie van Klaasje dan wel weer. (wel weer erg volwassen)quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.show.nl/video/(...)asje-kwijt-te-raken/
Dit was het. Ja, ik snap dat die ouders misschien een beetje creepy zijn, maar die toon....
Ik zie net dat het eerste result tvtropes is, wat een boutsite. Anyway.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
"The Stepford Smiler is obsessed with projecting an image of wholesome happiness in order to be accepted by her peers. Tragically enough, they'd probably accept her for who she is regardless of her self-imposed Masquerade. Her flawlessly crafted facade hides a real person that's usually breaking like so much fine china in order to keep up the deception."
Hm............... Nee dat is toch niet helemaal hoe ik haar zie.
In ieder geval een uitgebreide definitie haha. Je mag zoiets natuurlijk nooit hopen, maar ik hoop eigenlijk wel dat het uitgaat tussen haar en haar vriend. Lijkt me een kwal van een gozer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ik zie net dat het eerste result tvtropes is, wat een boutsite. Anyway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |