Kusjesdag is waarschijnlijk te veel van het goeie met alle kusjes in de nieuwe liedjes.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:41 schreef rowan634 het volgende:
Je hebt een vriend, Kusjesdag en 3 biggetjes, zijn de enige die missen vergeleken met de nieuwe versies op MaMaSé.
Maar 3 josje nummers dus.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:35 schreef DumpTruck het volgende:
Een te verwachten lijst, niets mis mee op zich.
Maar Eyo is me toch een zaadnummer, sorry hoor KKJ maar dat was echt het kutste leadnummer dat jullie ooit gemaakt hebben.
Oh, en nu mag "Kuma hé" plots wel? "Handjes draaien" heb ik nooit echt begrepen (dat is toch echt enkel een kleuterliedje, of heb ik daar alsnog een dubbele bodem over het hoofd gezien?), en hoewel ik het dansje van "Eyo" heel leuk vind, is het nummer op zich ook wel wat karig. Iemand zei eerder al dat "Mamasé" een beetje het Josje-nummer is en dat ze daar misschien moesten afblijven.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:33 schreef rowan634 het volgende:
Oude nummers zijn dus deze:
1. Alle kleuren
2. Teleromeo
3. Heyah mama
4. Oma's aan de top
5. Oya lélé
6. Verliefd
7. Eyo!
8. Ya ya yippee
9. Toveren
10. Kuma hé
11. Handjes draaien
12. MaMasé!
Op zijn hondjes? Werkelijk?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:34 schreef bogtrotter het volgende:
"Meisjesdag" vind ik alvast leuk klinken. "Woef" maakt me dan weer bang, maar de videoclip kan in dat geval wel op z'n hondjes, dus dat is misschien toch leuk.
Ik heb het gevoel van niet, maar deze lijken me echt bij elkaar gezocht door kleuters. Misschien hadden ze een focus groep met 3 jarigen en deden ze scrabble.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:48 schreef rowan634 het volgende:
titels zijn indd wel erg kinderachtig, of waren die de afgelopen jaren ook zo? woef, mami bisou, kus van de juf, lila liedjesland, rettetet
Als Lauren en Kelnertje samen in K3 zaten, hadden ze er vast een nummer dat "Knip" heette opgezet. #klaurenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:50 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Op zijn hondjes? Werkelijk?
[ afbeelding ]
Lauren en Koteletje die meisjesdag zingen zullen we ook nooit hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:53 schreef bogtrotter het volgende:
Als Lauren en Kelnertje samen in K3 zaten, hadden ze er vast een nummer dat "Knip" heette opgezet. #klauren
Gaat nergens over inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:48 schreef rowan634 het volgende:
titels zijn indd wel erg kinderachtig, of waren die de afgelopen jaren ook zo? woef, mami bisou, kut van de juf, lila liedjesland, rettetet
wacht wacht ik ga hier iets heel leuks mee doenquote:
Moet toeval zijn niet?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:14 schreef roos94 het volgende:
In de videoclip heeft Klaasje ongeveer 18 close-up shots, Hanne 14 en Marthe maar 12. Frappant.
Niet zo heel frappantquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:14 schreef roos94 het volgende:
In de videoclip heeft Klaasje ongeveer 18 close-up shots, Hanne 14 en Marthe maar 12. Frappant.
Jaaa, zou ze die ook gemaakt hebben als ze met Lauren erin zatquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hanne doet het top in dit interview, eerlijk is eerlijk. Leuke humor. Klaasje beetje jammer. Doet me een beetje denken aan Josje hier. Oef wat pijnlijk die laatste grap.
Geniaalquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.538.nl/program(...)euwe-k3-meisjes-leuk
Hanne doet het top in dit interview, eerlijk is eerlijk. Leuke humor. Klaasje beetje jammer. Doet me een beetje denken aan Josje hier. Oef wat pijnlijk die laatste grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |