En ze knuffelen driedubbel dik voortaan. Dat lost namelijk de oorlog opquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Poedelpoes het volgende:
Waren ze nu serieus aan het kleuren in de video?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:08 schreef bogtrotter het volgende:
En ze knuffelen driedubbel dik voortaan. Dat lost namelijk de oorlog op
Vergeet niet het zoentjes geven aan soldaten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:08 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
En ze knuffelen driedubbel dik voortaan. Dat lost namelijk de oorlog op
Sommige soldaten thbquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Vergeet niet het zoentjes geven aan soldaten.
Hmm, tja, als je weet wat het zou kunnen zijn. Ik vind het maar matigquote:
Leuk toch dat ze de verjongingskuur inhoudelijk gebruiken voor nieuwe materie. De doelgroep kan weer het grote zussengevoel krijgen bij K3, ipv de toffe oppasmama/tante.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:12 schreef Poedelpoes het volgende:
Ok eerste indruk; kinderachtig af. Kleuren, Tekenen kleuren serieus? Ik vond Marthe het mooist in de video. En de stock footage was wel een leuke toevoeging.Maar aan andere kant MaMaSe! was net zo kinderachtig, hier zijn nog net geen staartjes.
Jaa misschienquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Leuk toch dat ze de verjongingskuur inhoudelijk gebruiken voor nieuwe materie. De doelgroep kan weer het grote zussengevoel krijgen bij K3, ipv de toffe oppasmama/tante.
Ik vind haar echt freaking lekker. Tikkeltje mysterie er nog bij met die ogen. Alleen voor haar al zou je die clipjes gaan kijken. (Want waar zit ik verder nou eigenlijk naar te kijken, een kleuterclipquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:19 schreef bogtrotter het volgende:
Op 3:05 klinkt Hanne toch écht niet als Hanne?
Voor de rest denk ik dat ze allemaal wel op hun best naar voor komen in de clip. Ik blijf Kulderzipken wel een beetje eng vinden. Gewoon omdat ik niet veel verschillende expressie op haar gezicht zie en ik het gevoel krijg dat ze me probeert te hypnotiseren.
Autotune? xD En jaa Klaasje der 'schoonheid' begint een beetje tegen ons te keren....quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:19 schreef bogtrotter het volgende:
Op 3:05 klinkt Hanne toch écht niet als Hanne?
Voor de rest denk ik dat ze allemaal wel op hun best naar voor komen in de clip. Ik blijf Kulderzipken wel een beetje eng vinden. Gewoon omdat ik niet veel verschillende expressie op haar gezicht zie en ik het gevoel krijg dat ze me probeert te hypnotiseren.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:24 schreef bogtrotter het volgende:
JA MEIDEN, IS HET NOU "DOEI" OF IS HET NOU "DAAG", DAT MOET JE WEL EERST EFFE AFSPREKEN MET ELKAAR
Wie the fuck is "Klaasje"? Oh, of bedoel je Kartonnetje?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:24 schreef Poedelpoes het volgende:
Autotune? xD En jaa Klaasje der 'schoonheid' begint een beetje tegen ons te keren....
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN KARBONKELquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:24 schreef bogtrotter het volgende:
JA MEIDEN, IS HET NOU "DOEI" OF IS HET NOU "DAAG", DAT MOET JE WEL EERST EFFE AFSPREKEN MET ELKAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |