SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
IIFYM ayyyyyoloquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker full body sessietje gezet.
Zojuist kapsalonnetje besteld.
Lekker genieten.
Nice, dat soort shit begin ik wel aan als ik een fatsoenlijke basis heb opgebouwd en iemand kan vinden die me daar in kan begeleiden.quote:
met een beetje pech doet de plaatselijke Turk ook zaad door de kapsalonquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ik slik nog liever mijn eigen zaad dan dat ik kapsalon eet.
dat is gwn snelheid gecombineerd met techniek manquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nice, dat soort shit begin ik wel aan als ik een fatsoenlijke basis heb opgebouwd en iemand kan vinden die me daar in kan begeleiden.
Pas SS week 2.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is gwn snelheid gecombineerd met techniek man
je moet die bar wel vd grond kunnen trekken maar verder gebruik je heel veel momentum
Niet bij vieze vrachtwagenchauffeurs instappenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:37 schreef seto het volgende:
ik ga morgen beginnen met liften
iemand nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |