SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tscheu laat geen spaan heel van Netto en zijn vrienden Braaksma en Pannenkoek. Ben benieuwd of jullie fuhrer Flappie vandaag nog naar buiten komt met een statement! Wat een genot![]()
![]()
Het plan Cruijff wordt niet gevolgd want er zijn teveel miskopen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 07:32 schreef Sunri5e het volgende:
Tscheu laat geen spaan heel van Netto en zijn vrienden Braaksma en Pannenkoek. Ben benieuwd of jullie fuhrer Flappie vandaag nog naar buiten komt met een statement! Wat een genot
Wat een visionair die Cruijff.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Cruijffquote:Op vrijdag 13 november 2015 07:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het plan Cruijff wordt niet gevolgd want er zijn teveel miskopen.
Wat een visionair die Cruijff.![]()
![]()
Ben benieuwd of dat Bergkamp ook nog gaat melden aan welke kant hij staat. Of is die gozer zijn stembanden al jaren kwijt?![]()
Blijf je nu van die retorische vragen stellen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 07:58 schreef Sunri5e het volgende:
Ben benieuwd of dat Bergkamp ook nog gaat melden aan welke kant hij staat. Of is die gozer zijn stembanden al jaren kwijt?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hoe kan het dat Netto elk jaar zijn flinke bonus pakt gezien dit vernietigende rapport? Wie maakt die bonusafspraken met hem? Die kloppen ook voor geen kant. Of is het elkaar onderling dingen toeschuiven?![]()
Ben benieuwd of iemand weet of hij nog kan praten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 08:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Blijf je nu van die retorische vragen stellen?![]()
Volgens mij heeft hij dat nooit gekund.quote:Op vrijdag 13 november 2015 08:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand weet of hij nog kan praten.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hopelijk komt of Flappie, of Netto een keer bij VI aanschuiven. Die worden echt keihard doorgezaagd. Ik had wel meer verwacht van Netto. Ik zag hem laatst bij FOX. Pfff wat een futloze nietszeggende volgevreten slapzak zat daar zeg.![]()
quote:Vanwege een 'onoverbrugbaar verschil van inzicht' wil Ajax breken met hoofd jeugdopleiding Wim Jonk, maar die wil van een vertrek niets weten en meldde zich donderdag dan ook gewoon op Sportcomplex De Toekomst om te komen werken. De oud-international van Oranje kan rekenen op de steun van een groot deel van de technische staf van de Ajax-jeugdopleiding.
Collega's steunen Jonk: "Eisen dat dit wordt teruggedraaid"
"Vanuit ons committment aan het Plan Cruijff en ons geloof in de missie en visie die Wim Jonk vanuit het pan Cruijff in de club heeft gebracht, vinden wij het volstrekt onlogisch en dus onbegrijpelijk dat jullie juist Wim de wacht aan hebben gezegd", klinkt het in een open brief van de medewerkers die Jonk steunen aan het bestuur van Ajax, geciteerd door Het Parool. "Wij eisen dan ook dat de beslissing om Wim Jonk te ontslaan per direct wordt teruggedraaid."
Ongeveer tachtig procent van de werknemers van de Ajax-jeugdopleiding zou achter de brief staan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wat moet je nou met iemand als Collee?quote:De uitgangspunten van het veranderplan bij Ajax staan niet ter discussie sinds er wordt gesproken over een vertrek van hoofd jeugdopleiding Wim Jonk. Directeur Dolf Collee heeft dat donderdagavond laten weten in een nadere verklaring over het arbeidsconflict met Jonk.
De verklaring is een reactie op vele publicaties, zoals de uitlatingen van Johan Cruijff die donderdagochtend in De Telegraaf oordeelde dat er door het gedwongen vertrek van Wim Jonk een bom is gelegd onder zijn plan.
"De oorspronkelijke vijf uitgangspunten van het plan waar Ajax al sinds enkele jaren mee werkt, staan niet ter discussie. Niet bij de vereniging, niet bij onze raad van commissarissen, niet bij ons als directie en niet bij het technisch hart. Dat kunnen we niet vaak genoeg benadrukken", aldus Collee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
die weet wel hoe je een bedrijf moet leiden dus wel logischquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wat moet je nou met iemand als Collee?![]()
Sar is nog stagiaire toch? Die mag je hier niet op afrekenen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 08:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een pleuriszooi weer. Sar en consorten hebben dit totaal verkeerd aangepakt.![]()
Jonk zelf ook natuurlijkquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een pleuriszooi weer. Sar en consorten hebben dit totaal verkeerd aangepakt.![]()
.quote:aldus de opgestapte adviseur die nooit de officiële cijfers kreeg verstrekt, maar zich onder meer baseert op in de media genoemde bedragen
keihard rapport
![]()
wat een zooitje, ik vraag me dan af wie die opgesteld heeftquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat rapport met al die conflicterende contracten![]()
Ling?quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een zooitje, ik vraag me dan af wie die opgesteld heeft![]()
#Genotquote:Ajax staat weer eens synoniem voor de overtreffende trap van chaos. Het aangekondigde ontslag van hoofd opleiding Wim Jonk en de steun die hij krijgt van Johan Cruijff, zetten de club in brand. In de Amsterdam Arena wordt daarom vanmiddag vuurwerk verwacht als directie en raad van commissarissen zich moeten verantwoorden bij de aandeelhoudersvergadering.
Hoe is de sfeer bij Ajax?
Die vraag is eigenlijk te beantwoorden met een symbolisch tafereel, gistermorgen op trainings-en jeugdcomplex De Toekomst. Een fanatieke Wim Jonk-aanhanger had daar tientallen kopieën neergelegd van het interview in De Telegraaf waarin Johan Cruijff zich volledig schaart achter Jonk (die van de directie moet vertrekken).
Op Twitter verscheen daarna dat directeur Edwin van der Sar alles hoogstpersoonlijk heeft verwijderd. De waarheid is dat hij één exemplaar heeft weggehaald. Hoe dan ook: treffender kan de interne stammenstrijd eigenlijk niet worden geduid.
Daarbij: de directie wil Jonk ontslaan omdat hij weigerde te praten met de overige leden (Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Marc Overmars) van het zogenoemde Technisch Hart. Maar de Volendammer was gistermiddag, zoals verwacht, doodleuk op De Toekomst om zijn werk te doen. Vandaag moet hij reageren op de vertrekregeling die Ajax heeft voorgesteld. Als hij niet akkoord gaat, lijkt een arbitragezaak onvermijdelijk.
Wat kunnen we vandaag verwachten?
Tijdens de vergadering kunnen aandeelhouders alles vragen aan de commissarissen en directie. Over jaarcijfers, dividend en omzet. Maar veel belangrijker is nu natuurlijk de actuele situatie. Cruijff die in zijn 'huiskrant' De Telegraaf stelt dat zijn oorspronkelijke plan met vijf pijlers (individueel opleiden, geen breedte-aankopen, attractief voetbal, samenwerking met andere clubs, voetbalbesluiten in het Technisch Hart) te grabbel wordt gegooid. Cruciaal is of de bestuursraad van Ajax dat ook vindt. En hoe reageren zij op het ontslag van Jonk?![]()
Genieten hoe alle Feyenoorders ons uitlachen en denken dat ze ons hiermee hebben. Wij lachen net zo hard. Heerlijk zo'n puinzooi, exit Overmars stap één.![]()
Uitlachen wil ik het niet noemen. Vermakelijk is het wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:11 schreef Bronson_ het volgende:
Genieten hoe alle Feyenoorders ons uitlachen en denken dat ze ons hiermee hebben. Wij lachen net zo hard. Heerlijk zo'n puinzooi, exit Overmars stap één.![]()
Ik las alleen vanochtend een stukje waarin werd geklaagd over het niet netjes verslagleggen in vergaderingen en dergelijke, echt van die management 101 rommel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:06 schreef Tarado het volgende:
Er staan toch wel nuttige dingen in al kan ik het nu ook niet helemaal lezen
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lachen mag maar uiteindelijk lachen wij toch meerquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:11 schreef Bronson_ het volgende:
Over miljoenen beslissen en het dan niet vastleggen, dat is inderdaad schokkendquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las alleen vanochtend een stukje waarin werd geklaagd over het niet netjes verslagleggen in vergaderingen en dergelijke, echt van die management 101 rommel.![]()
Daar ging het niet om, meer over wekelijkse meetinkjes met het technisch hart. Wat mij betreft is dat gewoon een overlegje met professionals onder elkaar, die binnnen een organisatie ook gewoon op één lijn zouden moeten zitten en geen verslaglegging van elk puntje nodig. Van die standaardmanagementideetjes over vergaderen gaan professionals doorgaans niet efficiënter functioneren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over miljoenen beslissen en het dan niet vastleggen, dat is inderdaad schokkendVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat ben ik wel met je eens maar dat is meer werkoverlegquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, meer over wekelijkse meetinkjes met het technisch hart. Wat mij betreft is dat gewoon een overlegje met professionals onder elkaar, die binnnen een organisatie ook gewoon op één lijn zouden moeten zitten en geen verslaglegging van elk puntje nodig. Van die standaardmanagementideetjes over vergaderen gaan professionals doorgaans niet efficiënter functioneren.![]()
In een beursgenoteerd bedrijf moet je juist álles vastleggen. Ook al zit je op 1 lijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, meer over wekelijkse meetinkjes met het technisch hart. Wat mij betreft is dat gewoon een overlegje met professionals onder elkaar, die binnnen een organisatie ook gewoon op één lijn zouden moeten zitten en geen verslaglegging van elk puntje nodig. Van die standaardmanagementideetjes over vergaderen gaan professionals doorgaans niet efficiënter functioneren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2015 09:20:31 ]![]()
Nee hoor. Of je nou een BV of een NV bent beïnvloedt echt niet of je verslagjes van elk werkoverleg moet gaan maken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In een beursgenoteerd bedrijf moet je juist álles vastleggen. Ook al zit je op 1 lijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
nou nee, ook eerst de opstelling doorgeven zeker?quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In een beursgenoteerd bedrijf moet je juist álles vastleggen. Ook al zit je op 1 lijn.![]()
Nee, natuurlijk niet. Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nee, ook eerst de opstelling doorgeven zeker?.
![]()
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor. Of je nou een BV of een NV bent beïnvloedt echt niet of je verslagjes van elk werkoverleg moet gaan maken.. Je bent toch professioneel bezig met elkaar? Dan hoort zoiets er gewoon bij.
![]()
Nee joh, in zo'n slangenkuil is alles wat je vastlegt in potentie iets wat tegen je gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Je bent toch professioneel bezig met elkaar? Dan hoort zoiets er gewoon bij.
![]()
Ik zeg dat het onzin is dat elk overlegje tot in detail moet worden vastgelegd, jij zegt dat dit niet zo is omdat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is. Dus ja, je zegt het wel.quote:Dat hoeft helemaal niet. Het is een beetje een kwaaltje van incompetente managers om van alles verslaglegging te willen. Je ziet dat in heel veel sectoren waar professionals zo langzamerhand de helft van hun tijd kwijt zijn aan verslaglegging en verantwoording, die er voornamelijk toe dient om het baantje van een of andere middlemanager weer te verantwoorden.quote:Je bent toch professioneel bezig met elkaar? Dan hoort zoiets er gewoon bij.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zou ook wel zo'n rapportje van Feyenoord willen zienquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitlachen wil ik het niet noemen. Vermakelijk is het wel.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Lijkt me wel. Accountantscontrole is als het goed is namelijk strenger.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor. Of je nou een BV of een NV bent beïnvloedt echt niet of je verslagjes van elk werkoverleg moet gaan maken.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
En waarom zou dat betekenen dat je plotseling elk werkoverlegje zou moeten gaan vastleggen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Accountantscontrole is als het goed is namelijk strenger.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De definitieve besluitvorming, juiste handtekeningen op de juiste plek, zullen wel gecontroleerd worden door de accountant. Maar natuurlijk niet elk verslagje van elk werkoverleg.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Accountantscontrole is als het goed is namelijk strenger.![]()
Omdat de processen die leiden tot belangrijke besluiten goed moeten zijn? Als je de vaste werkoverleggen niet vastlegt (en ondertekend), hoe kan je dan bewijzen dat dergelijke processen goed zijn ingericht?quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
En waarom zou dat betekenen dat je plotseling elk werkoverlegje zou moeten gaan vastleggen?Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Omdat de processen die leiden tot belangrijke besluiten goed moeten zijn? Als je de vaste werkoverleggen niet vastlegt (en ondertekend), hoe kan je dan bewijzen dat dergelijke processen goed zijn ingericht?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: