Ik zou toch nooit zonder jou gaan, dat weet je toch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:47 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, weet iemand waar Yoki gisteren was? Heeft iemand hem nog gesproken of was hij het, met een bom aan zijn riem naar parijs
Ik ben een hele lieve rustige jongen. Echt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Yoki heeft geen bom nodig om chaos te veroorzaken.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve rustige jongen. Echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]Deze is een goeie garpjen, vind ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat de Sint en zijn Pieten vandaag zijn aangekomen in onze landje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:07 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zijn die sint en piet icoontjes alweer terug
Forum Opties Forumhop: Hop naar: