Nee 2 punten.quote:
Morgen ga ik Elfje zoeken, ga overal aanbellen in Zwollywood.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
Waar is Elfletterig nou trouwens met zijn punten?
Je zal er niet veel wijzer van worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:50 schreef Uccie het volgende:
Is dat NWS topic enigszins veilig of is het beter voor mijn nachtrust het niet te openen?
Waar ga je nou heen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen ga ik Elfje zoeken, ga overal aanbellen in Zwollywood.
Weet ik nog niet, we kijken wel waar we gaan eten.quote:
Smullers op het station.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, we kijken wel waar we gaan eten.
Ben ik echt al 20jr niet meer geweest denk ik.quote:
Zou ik de komende 20 jaar blijven volhouden als ik jou was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ik echt al 20jr niet meer geweest denk ik.
Dat gaat denk ik wel lukken zonder al teveel moeite.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou ik de komende 20 jaar blijven volhouden als ik jou was.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik wel lukken zonder al teveel moeite.
Ik mis wel de kiwi-milkshake van de Swirl die altijd op station zat.
Dat was ook rond 1997/1998 toen kwam jij vast niet vaak bij de Swirl.quote:
Neujquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was ook rond 1997/1998 toen kwam jij vast niet vaak bij de Swirl.
Maar ik heb zelf kiwi siroop, ik ga gewoon een bak vanilleroomijs kopen van de week en zelf maken.quote:
Meestal valt het dan tegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik heb zelf kiwi siroop, ik ga gewoon een bak vanilleroomijs kopen van de week en zelf maken.
Ja maar ik weet ook niet meer precies hoe het toen smaakte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |