had 1 straat waar zeker 50% van de mensen zo'n gids hadden. Halve tas voor die straat, die maar tot 38 looptquote:Op donderdag 12 november 2015 21:04 schreef Rafierafie het volgende:
Djoser iemand?![]()
Het aantal pakjes begint ook weer flink toe te nemen. Vandaag alleen al 17 stuks.
Ik begin die pakjes steeds meer te waarderen.Belletje hier, briefje daar. Voor je het weet zit je 10 minuten over je tijd heen. Doe dat elke dag. Goed voor de loonstrookjes.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:04 schreef Rafierafie het volgende:
Djoser iemand?![]()
Het aantal pakjes begint ook weer flink toe te nemen. Vandaag alleen al 17 stuks.
En vergeet niet het in de rij staan bij het servicepunt en het keer op keer aan de baliemedewerker moeten uitleggen wat precies de bedoeling is. Dus dat ze de 3S-code moeten scannen (hetzij de code die al op het pakje stond, hetzij de code die je er bij ontstentenis van een 3S-code zelf hebt opgeplakt), het bonnetje moeten uitprinten (in tweevoud!), waarbij zij jouw bonnetje moeten ondertekenen en jij het hunne. Helemaal leuk als die lui gaan dwarsliggen en jou bijv. geen bonnetje willen geven..........not!quote:Op donderdag 12 november 2015 22:25 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik begin die pakjes steeds meer te waarderen.Belletje hier, briefje daar. Voor je het weet zit je 10 minuten over je tijd heen. Doe dat elke dag. Goed voor de loonstrookjes.
Er is slechts 1 adres waar ik de balen van krijg. Daar past maar een 3/4 tijdschrift in. Dat zuigt, waar moet ik met die krengen heen he.
Volgens mijn tc hadden wij die bonnetjes niet nodig en moest je alleen even het pakje afgeven. Wachten tot ze gaan scannen en bonnetjes gaan printen zou niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En vergeet niet het in de rij staan bij het servicepunt en het keer op keer aan de baliemedewerker moeten uitleggen wat precies de bedoeling is. Dus dat ze de 3S-code moeten scannen (hetzij de code die al op het pakje stond, hetzij de code die je er bij ontstentenis van een 3S-code zelf hebt opgeplakt), het bonnetje moeten uitprinten (in tweevoud!), waarbij zij jouw bonnetje moeten ondertekenen en jij het hunne. Helemaal leuk als die lui gaan dwarsliggen en jou bijv. geen bonnetje willen geven..........not!
Vwb die kleine bus: Je douwt het eerste tijdschrift er in, en dan de rest retour sturren ovv "brievenbus vol"
Ook weer lekker 'landelijk' onduidelijk dan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens mijn tc hadden wij die bonnetjes niet nodig en moest je alleen even het pakje afgeven. Wachten tot ze gaan scannen en bonnetjes gaan printen zou niet nodig zijn.
Ons was gezegd dat je ze juist wel nodig hebt, als bewijs dat je het pakje daadwerkelijk hebt ingeleverd bij het servicepunt (en niet achterover gedrukt).quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens mijn tc hadden wij die bonnetjes niet nodig en moest je alleen even het pakje afgeven. Wachten tot ze gaan scannen en bonnetjes gaan printen zou niet nodig zijn.
Met dit nieuwe systeem zijn we opeens (nog) minder betrouwbaar geworden?quote:Op vrijdag 13 november 2015 08:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ons was gezegd dat je ze juist wel nodig hebt, als bewijs dat je het pakje daadwerkelijk hebt ingeleverd bij het servicepunt (en niet achterover gedrukt).
Ik dnek meer om het track/trace-systeem up to nodate te houdenquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:00 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Met dit nieuwe systeem zijn we opeens (nog) minder betrouwbaar geworden?
Ouderwets wordt weer nieuwerwetsquote:Ik ben blij dat het hier nog op de ouderwetse manier gaat. Ik heb nog helemaal niets gehoord over een eventuele invoering van dat nieuwe systeem... gelukkig.
Lol, die pakjes wegbrengen hebben ze hier nog niet ingevoerdquote:Op vrijdag 13 november 2015 00:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En vergeet niet het in de rij staan bij het servicepunt en het keer op keer aan de baliemedewerker moeten uitleggen wat precies de bedoeling is. Dus dat ze de 3S-code moeten scannen (hetzij de code die al op het pakje stond, hetzij de code die je er bij ontstentenis van een 3S-code zelf hebt opgeplakt), het bonnetje moeten uitprinten (in tweevoud!), waarbij zij jouw bonnetje moeten ondertekenen en jij het hunne. Helemaal leuk als die lui gaan dwarsliggen en jou bijv. geen bonnetje willen geven..........not!
Vwb die kleine bus: Je douwt het eerste tijdschrift er in, en dan de rest retour sturren ovv "brievenbus vol"
Sterkte, houdjemond! Ik duim dat de operatie goed verloopt en dat je snel weer op mag knappen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:17 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga jullie helaas verlaten, chronisch ziek geworden en een zware operatie voor de boeg waardoor mijn contract niet word verlengd.
Geef je die poststukken dan een rondje rond het blok (herstellen afzender) of stuur je ze dan retour?quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:30 schreef zombo het volgende:
Vandaag een adres overgeslagen met drie honden in de tuin, waarvan éen mij al eens gebeten heeft (doorgebeten, maar niet ernstig, ik heb er verder geen werk van gemaakt). Bewoonster kwam er net aan en ik heb haar gezegd dat ik het terrein niet opga als die honden in de tuin zijn, dat die ene me al eens heeft gebeten. Reactie: "moet je hem maar een schop terug verkopen."
Neem ik uiteraard geen genoegen meer mee. Hond in de tuin (ze zitten er niet vaak) = geen post.
Heel veel sterkte!quote:Ik ga jullie helaas verlaten, chronisch ziek geworden en een zware operatie voor de boeg waardoor mijn contract niet word verlengd.
Nog niet over nagedacht... volgende dag een collega het laten opknappenquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:48 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Geef je die poststukken dan een rondje rond het blok (herstellen afzender) of stuur je ze dan retour?
Sterktequote:Op vrijdag 13 november 2015 12:17 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga jullie helaas verlaten, chronisch ziek geworden en een zware operatie voor de boeg waardoor mijn contract niet word verlengd.
Blijf hier nog wel meelezen uiteraard!
Het gaat jullie goed!![]()
En dan een schop verkopen en daar trammelant om krijgen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:30 schreef zombo het volgende:
Vandaag een adres overgeslagen met drie honden in de tuin, waarvan éen mij al eens gebeten heeft (doorgebeten, maar niet ernstig, ik heb er verder geen werk van gemaakt). Bewoonster kwam er net aan en ik heb haar gezegd dat ik het terrein niet opga als die honden in de tuin zijn, dat die ene me al eens heeft gebeten. Reactie: "moet je hem maar een schop terug verkopen."
Neem ik uiteraard geen genoegen meer mee. Hond in de tuin (ze zitten er niet vaak) = geen post.
De hond die vorige week in mijn been greep, is als pup geschopt door een postbode...quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:25 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
En dan een schop verkopen en daar trammelant om krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |