hehequote:Op donderdag 12 november 2015 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Deze bestaat wel www.zwartjestrappen.nl
nicequote:Op donderdag 12 november 2015 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Deze bestaat wel www.zwartjestrappen.nl
Ik vind die Nicolaas Veul altijd zo schattig.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
Die Oscar in Expeditie Robinson.. Okee.
Pics.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
Die Oscar in Expeditie Robinson.. Okee.
hee ik kijk dat nu ookquote:Op donderdag 12 november 2015 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind die Nicolaas Veul altijd zo schattig.
Pretbek.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind die Nicolaas Veul altijd zo schattig.
Waaat ging hij nu rukken? 😂😂😂quote:
Hij deed hem alweer terug volgens mijquote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waaat ging hij nu rukken? 😂😂😂
Godver dat fragment wil ik zonder editing en zo helemaal zien straks
Maar in de laatste seconde ging hij gewoon door leek het.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij deed hem alweer terug volgens mij
Helaas, zou een leuk stelletje zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik dacht dat ze een relatie hebben maar dat is dus niet zo
Woonden ze tijdens het experiment wel bij elkaar ofzo? En is die Nicolaas ook bekend ergens van ofzoquote:Op donderdag 12 november 2015 21:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helaas, zou een leuk stelletje zijn.
Geen idee ik zag alleen de laatste tien minutenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Woonden ze tijdens het experiment wel bij elkaar ofzo? En is die Nicolaas ook bekend ergens van ofzo
Ah okequote:Op donderdag 12 november 2015 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee ik zag alleen de laatste tien minuten
Ze maken altijd samen programma's. Keer gezien hoe ze samen meeliepen in de gay Pride in Rusland ofzo. Was wel gevaarlijk.
Die Tim ging ook een keer voor hun programma met een vrouw naar bed, om dat voor eens te proberen als homo. Ging allemaal prima.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah oke
van die Tim had ik ook nog vrijwel niet gehoord
Oh echt?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Tim ging ook een keer voor hun programma met een vrouw naar bed, om dat voor eens te proberen als homo. Ging allemaal prima.
Nu rukt ie dus voor de camera.
Rare televisie eigenlijk.
Wat wat wat?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Tim ging ook een keer voor hun programma met een vrouw naar bed, om dat voor eens te proberen als homo. Ging allemaal prima.
Nu rukt ie dus voor de camera.
Rare televisie eigenlijk.
Wil je em helemaal naakt zien? Was vorige week op tv toen ie ging douchenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waaat ging hij nu rukken? 😂😂😂
Godver dat fragment wil ik zonder editing en zo helemaal zien straks
Doe es linkquote:Op donderdag 12 november 2015 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wil je em helemaal naakt zien? Was vorige week op tv toen ie ging douchen
Doe eens gewoon leuk zelf zoeken andersquote:
I approve.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/super-stream-me/05-11-2015/VPWON_1243234 14:30
Dat vind ik het domste wat je kan doen.quote:
Tsk, zo m'n best op gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik beoordeel uw grap met een 6.
Uit 20.
enquote:Op donderdag 12 november 2015 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is de eerste google images hit
Dat is de cliffhanger voor volgende weekquote:Op donderdag 12 november 2015 22:52 schreef Rezania het volgende:
Gaan ze ook nog rukken bij dat suoer stream me?
Maar ik kan het ook niet vinden op google.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is de cliffhanger voor volgende week
Ik ga wel speciaal daarvoor komende week ff kijken.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:52 schreef Rezania het volgende:
Gaan ze ook nog rukken bij dat super stream me?
Misschien kun je even alle livestreams doorspittenquote:Op donderdag 12 november 2015 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik kan het ook niet vinden op google.
Ja, dag.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kun je even alle livestreams doorspitten
Ooh ja dat heb ik gezienquote:Op donderdag 12 november 2015 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uitzending van vandaag op het einde.
Beter van welquote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef Rezania het volgende:
Gaat die andere dude ook nog naakt?
Gewoon neuken op tv, en dan lachen om de reacties.quote:
Ik snap dat faken wel.. Als die vent je na uren nog niet klaar heft, dan denk je "Ahh ahhhh AHHH" just to get it over withquote:Op donderdag 12 november 2015 22:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat vind ik het domste wat je kan doen.
Edit: nou, kan wel dommere dingen verzinnen. Vind het gewoon stom.
en dan een slok warme yoghurt op z'n rug spugen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap dat faken wel.. Als die vent je na uren nog niet klaar heft, dan denk je "Ahh ahhhh AHHH" just to get it over with
Niet logisch dit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:18 schreef Peter het volgende:
[..]
en dan een slok warme yoghurt op z'n rug spugen?
T ging over een vrouw. Welke vrouw ken jij die wame yoghurt squirt?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat het in dit topic over vrouwelijke orgasmes gaat... brrr..quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T ging over een vrouw. Welke vrouw ken jij die wame yoghurt squirt?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat ligt wel moeilijk lekker. Wel kingsize he, dat je elkaar snachts niet eens hoef tegen te komen maar het toch doet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:21 schreef Rezania het volgende:
Even gekeken, een boxspring voor twee personen past makkelijk in mijn budget.
Kingsize? Bam, kamer vol!quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ligt wel moeilijk lekker. Wel kingsize he, dat je elkaar snachts niet eens hoef tegen te komen maar het toch doet.
17, maar ik wil graag een bed, een eettafel, een bureau voor mijn desktop en een kast daarin proppen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoeveel m2 is je kamer dan, dus zonder keuken en badkamer, 16?
220 x 180quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ligt wel moeilijk lekker. Wel kingsize he, dat je elkaar snachts niet eens hoef tegen te komen maar het toch doet.
Past prima, kan er zelfs nog een bank bij. Aan brede looppaden overal heb je niets. Gewoon kingsize doen joh.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
17, maar ik wil graag een bed, een eettafel, een bureau voor mijn desktop en een kast daarin proppen.
Ik wil geen bank, waarom heeft iedereen zo'n obsessie met een bank? Als ik wil liggen ga ik wel in mijn nest liggen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Past prima, kan er zelfs nog een bank bij. Aan brede looppaden overal heb je niets. Gewoon kingsize doen joh.
Waarom in godsnaam??quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
220 x 180
Alleen jammer dat hoeslakens bijna nooit passen. Is altijd een eindeloos gekut, ben de laatste hoek erover heen aan het doen, is het FLOEP FLOEP FLOEP en schiet alles weer los.
Haha gelukkig geen last van want ik heb zelf geen kingsize bed dus hoef hem nooit op te maken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
220 x 180
Alleen jammer dat hoeslakens bijna nooit passen. Is altijd een eindeloos gekut, ben de laatste hoek erover heen aan het doen, is het FLOEP FLOEP FLOEP en schiet alles weer los.
Dan kun je lekker chillen met je matties en bier drinken voor de tvquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil geen bank, waarom heeft iedereen zo'n obsessie met een bank? Als ik wil liggen ga ik wel in mijn nest liggen!
TV komt aan het einde van het bed te hangen/staan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan kun je lekker chillen met je matties en bier drinken voor de tv
Chillen met al je matties in bed voor de tv, ook niks mis meequote:Op vrijdag 13 november 2015 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
TV komt aan het einde van het bed te hangen/staan.
Ik vermoed nu dat je obsessie met een bank iets groter is dan de mijne. Maar je mag ook heus wel gewoon lekker in je nestje liggen hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil geen bank, waarom heeft iedereen zo'n obsessie met een bank? Als ik wil liggen ga ik wel in mijn nest liggen!
Homo :squote:Op vrijdag 13 november 2015 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Chillen met al je matties in bed voor de tv, ook niks mis mee
:s gewoon nohomo erbij zeggen dan kan allesquote:
Nee, andere SC wilde ook al iedereen dat ik een bank nam, daarom.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vermoed nu dat je obsessie met een bank iets groter is dan de mijne. Maar je mag ook heus wel gewoon lekker in je nestje liggen hoor.
En banken zijn soms wel chill en praktisch trouwens.
"Zeg gast mag ik tijdens het film kijken je penis strelen? No homo he"quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
:s gewoon nohomo erbij zeggen dan kan alles
Preciesquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Zeg gast mag ik tijdens het film kijken je penis strelen? No homo he"
Zoiets?
Ja nja btje standaard inboedeltje he.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, andere SC wilde ook al iedereen dat ik een bank nam, daarom.
Oh oke. Ik zal het eens proberen bij m'n vrienden wanneer ze hier Gears of War of FIFA ofzo doen op de Xbox. Gewoon even uit bromance een beetje penis-aaien.quote:
Doe ik nu ook altijd, daarom.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja nja btje standaard inboedeltje he.
Maar gewoon tv kijken op bed dus, prima.
Nee soms doe je het in de huiskamer, stuurde je laatst een foto van toen je plotseling een paar dagen in de POL-SC verscheen.quote:
Ja, dat was dus de enige keer, omdat ik dan een film kan kijken met het surroundsystem aan. Ouders waren er niet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee soms doe je het in de huiskamer, stuurde je laatst een foto van toen je plotseling een paar dagen in de POL-SC verscheen.
Maar wel gewoon serieus chill btw. Wanneer trek je erin? Studio is zooooveel chiller dan meerdere huisgenoten qua privacy en zo.
Toen ik nog huisgenoten had gebeurde het gewoon net iets te vaak dat je elkaar betrapte ofzo. Heel awkward.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was dus de enige keer, omdat ik dan een film kan kijken met het surroundsystem aan. Ouders waren er niet.
Ergens volgende week sleutel, dan even klussen. Voor de kerstvakantie wel af denk ik.En inderdaad chill, had sowieso geen zin in (veel) huisgenoten.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik nog huisgenoten had gebeurde het gewoon net iets te vaak dat je elkaar betrapte ofzo. Heel awkward.
Ah, dus daarom drong jij aan op een kingsize bed!quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik nog huisgenoten had gebeurde het gewoon net iets te vaak dat je elkaar betrapte ofzo. Heel awkward.
Maar goed, ik zou deze hele SC uitnodigen voor de housewarming.
Want penissen aaien jou?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Penis aaien op de bank en tv-kijken in bed voelt een beetje als de omgekeerde wereld, imho.
Heb dan wel wat ruimte nodig natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, dus daarom drong jij aan op een kingsize bed!
Is de deur van je huisgenoot opeens geblokkeerd met iets zwaars ervoor, toch doordrukken omdat je ff niet doorhebt waarom, zie je die huisgenoot nog net snel z'n badjas aantrekken.quote:
Ik zal het even voordoen, werkt bijna altijd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh oke. Ik zal het eens proberen bij m'n vrienden wanneer ze hier Gears of War of FIFA ofzo doen op de Xbox. Gewoon even uit bromance een beetje penis-aaien.
Neuken?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal het even voordoen, werkt bijna altijd.
[..]
Neuken?
(nohomo)
't Werkt nog niet echt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal het even voordoen, werkt bijna altijd.
[..]
Neuken?
(nohomo)
Hij doet een beetje hard to getquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hallo. Is het al gelukt? Want dan ga ik die strategie ook gebruiken!
Vast wel. Ik heb maar met 2 homo's sex gehad.. De rest was 'hetero'.. En ik was best een slet vroeger.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij doet een beetje hard to get
Maar er zijn vast wel veel gewillige hetero's
Nice.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vast wel. Ik heb maar met 2 homo's sex gehad.. De rest was 'hetero'.. En ik was best een slet vroeger.
Klopt, met twee hetero's geklooid tijdens school en daarna nooit met een woord over gerept. Onlangs door een hetero gevraagd, maar nee gezegd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En geen gezeik, want ze zwijgen als het graf!
Dat verzoek ik krijg ik dus ook wel eens. Vaak vragen ze of ik wil pijpen, want dat schijnen veel vrouwen niet te doen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, met twee hetero's geklooid tijdens school en daarna nooit met een woord over gerept. Onlangs door een hetero gevraagd, maar nee gezegd.
Whehehe.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat verzoek ik krijg ik dus ook wel eens. Vaak vragen ze of ik wil pijpen, want dat schijnen veel vrouwen niet te doen.
Is allemaal leuk en aardig, tot dat je verliefd wordt. Wat ik een tijdlang gehad heb. Dan is de lol er wel snel af.
Ja, meerdere keren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehehe.
Dat laatste is wel serieus weer lastig dan trouwens ja.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, meerdere keren.
Vind al tijden iemand leuk, maar dus getrouwd. Die belde vorige week dat-ie gaat scheiden en dat er dan ruimte komt om nog te ontdekken, wat er te ontdekken valt.
Wh00p![]()
Ojeequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, meerdere keren.
Vind al tijden iemand leuk, maar dus getrouwd. Die belde vorige week dat-ie gaat scheiden en dat er dan ruimte komt om nog te ontdekken, wat er te ontdekken valt.
Wh00p![]()
Ojee.quote:
Waarom zo groot ja. Ik heb een 140x200 bed en dat vind ik groot zat.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Waarom wat? Waarom die grootte? Of waarom er geen hoeslakens bestaan die passen?
Ik heb vanwege mijn lengte een bed van 220cm (en 2x 80cm). In je eentje is dat ook geen pretje, maar heb wat dat betreft wel het geluk dat ik 2 normale matrassen heb qua breedte. Alleen het dekbed zelf is altijd wat lastig...quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom zo groot ja. Ik heb een 140x200 bed en dat vind ik groot zat.
Ik kan net toe met standaard, en ik lig ook zelden uitgestrekt. In Barcelona had ik een bed dat volgens mij 180x190 was, dat was minder fijn. Maar ik slaap aan maar een kant, en als er een keer iemand naast me ligt, gaat dat ook prima. Ik heb trouwens een stom Duits dekbed van 155 en dat werkt dan minder goed als er iemand naast me ligtquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb vanwege mijn lengte een bed van 220cm (en 2x 80cm). In je eentje is dat ook geen pretje, maar heb wat dat betreft wel het geluk dat ik 2 normale matrassen heb qua breedte. Alleen het dekbed zelf is altijd wat lastig...
Maar jullie hebben wat geëxperimenteerd en/of er was wederzijdse liefde?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ojee.![]()
Man, zit al jaren te wachten. Wist 100% zeker dat hij hartstikke heaumeau was, alleen hij was nog niet overtuigd.
Nope. Hij was mijn manager 7 jaar lang.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar jullie hebben wat geëxperimenteerd en/of er was wederzijdse liefde?
We willen graag alle details Joopquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nope. Hij was mijn manager 7 jaar lang.![]()
Werd later een goede vriend, maar het voelde "anders". En er waren "momenten".. Ik weet het, lekker vaag.
Spannendquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Koop het boek maar als het af is.
Het is weer mis gegaan met ov. Ik luisterde muziek en toen vertrok de trein ineens achter mij. Was gewisseld naar andere spoor van het perron.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
TV komt aan het einde van het bed te hangen/staan.
Er is alleen het NU en daar is het altijd goed.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er komen weer gouden tijden voor je lees ik net
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is weer mis gegaan met ov. Ik luisterde muziek en toen vertrok de trein ineens achter mij. Was gewisseld naar andere spoor van het perron.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is weer mis gegaan met ov. Ik luisterde muziek en toen vertrok de trein ineens achter mij. Was gewisseld naar andere spoor van het perron.
Was het maar station Purmerend, konden we ff biertje doen of een big Mac eten ofzo om de tijd te doden.quote:
Als je hier had gestaan, had ik je ook wel thuis gebracht hoor. Na dat biertje natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was het maar station Purmerend, konden we ff biertje doen of een big Mac eten ofzo om de tijd te doden.
Nu sta ik beetje foute muziek te luisteren. Ook wel leuk trouwens.
Dat is aardig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als je hier had gestaan, had ik je ook wel thuis gebracht hoor. Na dat biertje natuurlijk.
Heb je geen mensen om te observeren. Kan ik me uren mee vermaken.
Big Mac ja?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was het maar station Purmerend, konden we ff biertje doen of een big Mac eten ofzo om de tijd te doden.
Nu sta ik beetje foute muziek te luisteren. Ook wel leuk trouwens.
1 biertje mag toch wel. En na wat flinke inspanning merk je er helemaal niets meer van.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is aardig.Had je alleen niet kunnen drinken.
Oh jawel, Amsterdam, bijna iedereen is lekker.
Whehe ja kloptquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
1 biertje mag toch wel. En na wat flinke inspanning merk je er helemaal niets meer van.![]()
WTF (why the face)
Lekker is toch juist leuk om naar te kijken.
Neeeee, je komt hem maar halen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dankje! Ik DM je even m'n rekeningnummer
Helemaal toen hij zich laatst bij Jopie ging opdringen in ruil voor een Bigmacquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef Kaas- het volgende:
Ja die Rez is volgens mij wel de gevaarlijkste van de hele SC.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helemaal toen hij zich laatst bij Jopie ging opdringen in ruil voor een Bigmac
Erg apart maar allemaal
McSletjequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helemaal toen hij zich laatst bij Jopie ging opdringen in ruil voor een Bigmac
Erg apart maar allemaal
CS?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is aardig.Had je alleen niet kunnen drinken.
Oh jawel, Amsterdam, bijna iedereen is lekker.
Neu, ik woon bij Bijlmer ArenA in de buurtquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. Niet meer though, hadden we kunnen meeten?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:03 schreef Kaas- het volgende:
Oh dat bedoelde je met roomsaus natuurlijk, ik begreep hem niet echt
Oh dan kom ik wel x langs na een concertje ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, ik woon bij Bijlmer ArenA in de buurtEn het regent.
Dat is uit mijn tijd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dan kom ik wel x langs na een concertje ofzo
Ziggo dome en HMH zijn daar toch? Nog een weekje tot The Prodigy
Yep. Gezelligquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dan kom ik wel x langs na een concertje ofzo
Ziggo dome en HMH zijn daar toch? Nog een weekje tot The Prodigy
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha man slechter en fouter kan toch ook niet echt
Ja oke joppiesaus
Maken nog steeds albums, nog steeds vetquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat is uit mijn tijd.![]()
I'm a firestarter, twisted firestarter.
Jullie leiden me af van Assassin's Creed Syndicate. Weet je hoeveel kinderen ik al uit slavenarbeid had kunnen bevrijden??quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef Rezania het volgende:
Pax probeert me af te leiden van Fallout 4. :s
450?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jullie leiden me af van Assassin's Creed Syndicate. Weet je hoeveel kinderen ik al uit slavenarbeid had kunnen bevrijden??
Fantastisch, he?quote:
Swaffelt ie je weg van je beeldscherm dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef Rezania het volgende:
Pax probeert me af te leiden van Fallout 4. :s
Nee, dat durft hij niet. Hij blijft maar praten, wijf datquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Swaffelt ie je weg van je beeldscherm dan?
prop z'n mond vol dan..quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat durft hij niet. Hij blijft maar praten, wijf dat
het is. :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:36 schreef Peter het volgende:
[..]
prop z'n mond vol dan..Prop met chloroform.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind AC2 nog altijd een van de beste spellen ooit
Wut?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
We hebben recent geleerd dat dat te lang duurt...
Vind jullie zo leuk saampiesquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat durft hij niet. Hij blijft maar praten, wijf dat
het is. :s
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind mezelf heel leuk bij Pax passen ja.
Pics.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik heb geen zin om uit bad te stappen.
Of werd dat in de andere SC geroepen? Dat chloroform best langdurig ingeademd moet worden voor je 'out' gaat..quote:
dmquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:59 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat is tegen de policy
DMquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:59 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat is tegen de policy
En het is makkelijk te overdoseren, en je wordt wakker op het moment dat het doekje wordt weggehaald.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Of werd dat in de andere SC geroepen? Dat chloroform best langdurig ingeademd moet worden voor je 'out' gaat..
Jij ook al?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of [willekeurige website met viezefilmpjes]quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:05 schreef Peter het volgende:
S&G topic, of M/naakt in KPD kan natuurlijk ook
Wat!? Zie mezelf echt niet op de snapchat zitten. Beetje foto's van mijn nakende pen0r plaatsen. Het interweb heeft aan mij een slechte klant.quote:
Je hebt toch al tumblr?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:09 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Facebook heb ik ook niet. Wel Twitter.
En Linkedin ook, maar dat is echt
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:12 schreef wonderer het volgende:
Snapchat is toch van die foto's met een zwart balkje eroverheen voor een grappige (of stomme) caption?
ben benieuwd. Schijnt goede show te zijnquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geestige kerel, maar als Jopie Parlevliet vind ik hem om te
En voor nudes. Google snapchat gay tumblr maar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:12 schreef wonderer het volgende:
Snapchat is toch van die foto's met een zwart balkje eroverheen voor een grappige (of stomme) caption?
ben ook al twee keer naar jochem meijer geweest. Die is pas druk.quote:
Verwacht overmorgen wel een verslag.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
ben benieuwd. Schijnt goede show te zijn
wie weetquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Verwacht overmorgen wel een verslag.
maak filmpjes danquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:14 schreef Jopie78 het volgende:
Ik ben ongeveer net zo druk als Jochem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:15 schreef sebastiansdrawings het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.![]()
teh nipple
Ik vind alleen Herman Finkers leukquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
ben ook al twee keer naar jochem meijer geweest. Die is pas druk.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:15 schreef sebastiansdrawings het volgende:
zwoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.
Je lijkt op iemand maar ik kom er maar niet op op wie dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
dat kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
stuartquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je lijkt op iemand maar ik kom er maar niet op op wie dan...
G_E?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Matt Bomer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja lang verhaal. Eindigt met een baan en wilde niet dat alles nog na te zoeken was. ben nu weer gewoon burgerlijk.quote:
snappikwelquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja lang verhaal. Eindigt met een baan en wilde niet dat alles nog na te zoeken was. ben nu weer gewoon burgerlijk.
Klein beetje er op sprayen, 30 min intrekken, sponsje er over, afspoelen met water en klaar?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
I know.
Alleen dat HG spul is vreselijk, kun je een paar dagen je badkamer niet in.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hebt idd een boxspring nodig, dit kan niet meer
Jezusquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:25 schreef Jopie78 het volgende:
NWS / Meerdere doden bij schietpartijen in Parijs
raar...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Stade de France, ik ben daar nog eens geweest om een shirt te kopen van de Dieux du Stade
Ja ehm weet ik ook niet.quote:
Ik heb het pas een week en doe er niks mee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat plaats je dan? Of kijk je alleen?
Jajaquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het pas een week en doe er niks mee.
Snapchat heeft wel de meest gare user-interface. Alsof de ontwerpers compleet stoned waren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het pas een week en doe er niks mee.
Als jij hem nou eens stiekem gaat volgen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand die het gelooft natuurlijk.
Ik snap er niks van idd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Snapchat heeft wel de meest gare user-interface. Alsof de ontwerpers compleet stoned waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |