hehequote:Op donderdag 12 november 2015 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Deze bestaat wel www.zwartjestrappen.nl
nicequote:Op donderdag 12 november 2015 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Deze bestaat wel www.zwartjestrappen.nl
Ik vind die Nicolaas Veul altijd zo schattig.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
Die Oscar in Expeditie Robinson.. Okee.
Pics.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
Die Oscar in Expeditie Robinson.. Okee.
hee ik kijk dat nu ookquote:Op donderdag 12 november 2015 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind die Nicolaas Veul altijd zo schattig.
Pretbek.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind die Nicolaas Veul altijd zo schattig.
Waaat ging hij nu rukken? 😂😂😂quote:
Hij deed hem alweer terug volgens mijquote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waaat ging hij nu rukken? 😂😂😂
Godver dat fragment wil ik zonder editing en zo helemaal zien straks
Maar in de laatste seconde ging hij gewoon door leek het.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij deed hem alweer terug volgens mij
Helaas, zou een leuk stelletje zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik dacht dat ze een relatie hebben maar dat is dus niet zo
Woonden ze tijdens het experiment wel bij elkaar ofzo? En is die Nicolaas ook bekend ergens van ofzoquote:Op donderdag 12 november 2015 21:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helaas, zou een leuk stelletje zijn.
Geen idee ik zag alleen de laatste tien minutenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Woonden ze tijdens het experiment wel bij elkaar ofzo? En is die Nicolaas ook bekend ergens van ofzo
Ah okequote:Op donderdag 12 november 2015 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee ik zag alleen de laatste tien minuten
Ze maken altijd samen programma's. Keer gezien hoe ze samen meeliepen in de gay Pride in Rusland ofzo. Was wel gevaarlijk.
Die Tim ging ook een keer voor hun programma met een vrouw naar bed, om dat voor eens te proberen als homo. Ging allemaal prima.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah oke
van die Tim had ik ook nog vrijwel niet gehoord
Oh echt?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Tim ging ook een keer voor hun programma met een vrouw naar bed, om dat voor eens te proberen als homo. Ging allemaal prima.
Nu rukt ie dus voor de camera.
Rare televisie eigenlijk.
Wat wat wat?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Tim ging ook een keer voor hun programma met een vrouw naar bed, om dat voor eens te proberen als homo. Ging allemaal prima.
Nu rukt ie dus voor de camera.
Rare televisie eigenlijk.
Wil je em helemaal naakt zien? Was vorige week op tv toen ie ging douchenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waaat ging hij nu rukken? 😂😂😂
Godver dat fragment wil ik zonder editing en zo helemaal zien straks
Doe es linkquote:Op donderdag 12 november 2015 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wil je em helemaal naakt zien? Was vorige week op tv toen ie ging douchen
Doe eens gewoon leuk zelf zoeken andersquote:
I approve.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/super-stream-me/05-11-2015/VPWON_1243234 14:30
Dat vind ik het domste wat je kan doen.quote:
Tsk, zo m'n best op gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik beoordeel uw grap met een 6.
Uit 20.
enquote:Op donderdag 12 november 2015 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is de eerste google images hit
Dat is de cliffhanger voor volgende weekquote:Op donderdag 12 november 2015 22:52 schreef Rezania het volgende:
Gaan ze ook nog rukken bij dat suoer stream me?
Maar ik kan het ook niet vinden op google.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is de cliffhanger voor volgende week
Ik ga wel speciaal daarvoor komende week ff kijken.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:52 schreef Rezania het volgende:
Gaan ze ook nog rukken bij dat super stream me?
Misschien kun je even alle livestreams doorspittenquote:Op donderdag 12 november 2015 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik kan het ook niet vinden op google.
Ja, dag.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kun je even alle livestreams doorspitten
Ooh ja dat heb ik gezienquote:Op donderdag 12 november 2015 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uitzending van vandaag op het einde.
Beter van welquote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef Rezania het volgende:
Gaat die andere dude ook nog naakt?
Gewoon neuken op tv, en dan lachen om de reacties.quote:
Ik snap dat faken wel.. Als die vent je na uren nog niet klaar heft, dan denk je "Ahh ahhhh AHHH" just to get it over withquote:Op donderdag 12 november 2015 22:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat vind ik het domste wat je kan doen.
Edit: nou, kan wel dommere dingen verzinnen. Vind het gewoon stom.
en dan een slok warme yoghurt op z'n rug spugen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap dat faken wel.. Als die vent je na uren nog niet klaar heft, dan denk je "Ahh ahhhh AHHH" just to get it over with
Niet logisch dit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:18 schreef Peter het volgende:
[..]
en dan een slok warme yoghurt op z'n rug spugen?
T ging over een vrouw. Welke vrouw ken jij die wame yoghurt squirt?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat het in dit topic over vrouwelijke orgasmes gaat... brrr..quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T ging over een vrouw. Welke vrouw ken jij die wame yoghurt squirt?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat ligt wel moeilijk lekker. Wel kingsize he, dat je elkaar snachts niet eens hoef tegen te komen maar het toch doet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:21 schreef Rezania het volgende:
Even gekeken, een boxspring voor twee personen past makkelijk in mijn budget.
Kingsize? Bam, kamer vol!quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ligt wel moeilijk lekker. Wel kingsize he, dat je elkaar snachts niet eens hoef tegen te komen maar het toch doet.
17, maar ik wil graag een bed, een eettafel, een bureau voor mijn desktop en een kast daarin proppen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoeveel m2 is je kamer dan, dus zonder keuken en badkamer, 16?
220 x 180quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ligt wel moeilijk lekker. Wel kingsize he, dat je elkaar snachts niet eens hoef tegen te komen maar het toch doet.
Past prima, kan er zelfs nog een bank bij. Aan brede looppaden overal heb je niets. Gewoon kingsize doen joh.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
17, maar ik wil graag een bed, een eettafel, een bureau voor mijn desktop en een kast daarin proppen.
Ik wil geen bank, waarom heeft iedereen zo'n obsessie met een bank? Als ik wil liggen ga ik wel in mijn nest liggen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Past prima, kan er zelfs nog een bank bij. Aan brede looppaden overal heb je niets. Gewoon kingsize doen joh.
Waarom in godsnaam??quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
220 x 180
Alleen jammer dat hoeslakens bijna nooit passen. Is altijd een eindeloos gekut, ben de laatste hoek erover heen aan het doen, is het FLOEP FLOEP FLOEP en schiet alles weer los.
Haha gelukkig geen last van want ik heb zelf geen kingsize bed dus hoef hem nooit op te maken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
220 x 180
Alleen jammer dat hoeslakens bijna nooit passen. Is altijd een eindeloos gekut, ben de laatste hoek erover heen aan het doen, is het FLOEP FLOEP FLOEP en schiet alles weer los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |