hehequote:Op donderdag 12 november 2015 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Deze bestaat wel www.zwartjestrappen.nl
nicequote:Op donderdag 12 november 2015 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Deze bestaat wel www.zwartjestrappen.nl
Ik vind die Nicolaas Veul altijd zo schattig.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
Die Oscar in Expeditie Robinson.. Okee.
Pics.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
Die Oscar in Expeditie Robinson.. Okee.
hee ik kijk dat nu ookquote:Op donderdag 12 november 2015 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind die Nicolaas Veul altijd zo schattig.
Pretbek.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind die Nicolaas Veul altijd zo schattig.
Waaat ging hij nu rukken? 😂😂😂quote:
Hij deed hem alweer terug volgens mijquote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waaat ging hij nu rukken? 😂😂😂
Godver dat fragment wil ik zonder editing en zo helemaal zien straks
Maar in de laatste seconde ging hij gewoon door leek het.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij deed hem alweer terug volgens mij
Helaas, zou een leuk stelletje zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik dacht dat ze een relatie hebben maar dat is dus niet zo
Woonden ze tijdens het experiment wel bij elkaar ofzo? En is die Nicolaas ook bekend ergens van ofzoquote:Op donderdag 12 november 2015 21:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helaas, zou een leuk stelletje zijn.
Geen idee ik zag alleen de laatste tien minutenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Woonden ze tijdens het experiment wel bij elkaar ofzo? En is die Nicolaas ook bekend ergens van ofzo
Ah okequote:Op donderdag 12 november 2015 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee ik zag alleen de laatste tien minuten
Ze maken altijd samen programma's. Keer gezien hoe ze samen meeliepen in de gay Pride in Rusland ofzo. Was wel gevaarlijk.
Die Tim ging ook een keer voor hun programma met een vrouw naar bed, om dat voor eens te proberen als homo. Ging allemaal prima.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah oke
van die Tim had ik ook nog vrijwel niet gehoord
Oh echt?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Tim ging ook een keer voor hun programma met een vrouw naar bed, om dat voor eens te proberen als homo. Ging allemaal prima.
Nu rukt ie dus voor de camera.
Rare televisie eigenlijk.
Wat wat wat?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Tim ging ook een keer voor hun programma met een vrouw naar bed, om dat voor eens te proberen als homo. Ging allemaal prima.
Nu rukt ie dus voor de camera.
Rare televisie eigenlijk.
Wil je em helemaal naakt zien? Was vorige week op tv toen ie ging douchenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waaat ging hij nu rukken? 😂😂😂
Godver dat fragment wil ik zonder editing en zo helemaal zien straks
Doe es linkquote:Op donderdag 12 november 2015 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wil je em helemaal naakt zien? Was vorige week op tv toen ie ging douchen
Doe eens gewoon leuk zelf zoeken andersquote:
I approve.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/super-stream-me/05-11-2015/VPWON_1243234 14:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |