quote:Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ging een keer een appeltaart bakken van een recept van internet, die appeltaart was volledig mislukt. Dus ik dacht, ik zet een slechte review bij dat recept zodat andere mensen ook weten dat het geen goed recept is. Toen zag ik dat de eerste review van mijzelf was van een aantal jaar geleden, waarin ik aanraad dit recept nooit te gebruiken
quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij bent vast homoseksueel anders zou het je echt geen klap interesseren wat voor beddengoed je partner koopt. Ik lig nu ook onder een paarse dekbedovertrek met bloemetjes en motiefjes er op. Nou en.
Hahahaquote:Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ging een keer een appeltaart bakken van een recept van internet, die appeltaart was volledig mislukt. Dus ik dacht, ik zet een slechte review bij dat recept zodat andere mensen ook weten dat het geen goed recept is. Toen zag ik dat de eerste review van mijzelf was van een aantal jaar geleden, waarin ik aanraad dit recept nooit te gebruiken
Is het niet lastig typen met zo'n duim in je nek?quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij bent vast homoseksueel anders zou het je echt geen klap interesseren wat voor beddengoed je partner koopt. Ik lig nu ook onder een paarse dekbedovertrek met bloemetjes en motiefjes er op. Nou en.
Dit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Is het niet lastig typen met zo'n duim in je nek?
De webshop waar TS besteld heeft levert ook via bol.... wellicht had ze er beter aan gedaan het via bol bij die webshop te bestellen, dan was het mogelijk anders gelopen met de retourkosten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:21 schreef James_R het volgende:
Van die mensen die dan ook iets gaan kopen bij van die kleine onbekende webshopjes.. dan vraag je er gewoon om om genaaid te worden.
Altijd alleen shit kopen bij grote bedrijven zoals bol.com, zalando, etc. Dan weet je dat je in ieder geval ook beroep kan doen op je consumentenbescherming.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
De webshop waar TS besteld heeft levert ook via bol.... wellicht had ze er beter aan gedaan het via bol bij die webshop te bestellen, dan was het mogelijk anders gelopen met de retourkosten.
Bij sommige webshops zit er bij je bestelling een voorgedrukt etiket zodat je een foutieve levering gratis kunt terugsturen. Dus het kan wel.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij vier dekbedovertrekken gratis terugstuurt, maar ik moet altijd betalen als ik iets opstuur.
Dit is geen klein webshopje.... ze hebben ook een stuk of wat winkels.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:56 schreef James_R het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Dan was het probleem van bol geweest en niet van TS. In mijn omgeving ook zo veel mensen met van die kleine webshopjes. Sommigen nemen het serieus, sommigen gooien er met de pet naar en als ze even wat anders aan hun hoofd hebben laten ze zo'n webshop versloffen. Begin ik nooit aan.
sommige hebben een antwoordnummer of afhaal service zelfs, gratis inleverpuntenquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij sommige webshops zit er bij je bestelling een voorgedrukt etiket zodat je een foutieve levering gratis kunt terugsturen. Dus het kan wel.
Ik zou het niet weten want ik heb geen duim in mijn nek. Ik heb gewoon belangrijkere zaken om mij druk over te maken. En als mevrouw scheurbuik het nou een leuke dekbedovertrek vindt dan koopt ze die toch lekker. Ik slaap net zo lekker onder een wit dekbed als onder een roze dekbed met strikjes en tierelantijntjes.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Is het niet lastig typen met zo'n duim in je nek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |