Gelukkig wel. Per kerende post. Maar ik ben dus 11 euro kwijt aan verzendkosten plus nou ja, verzin het maar sldjaslfajsfl;askfjsl;fkjsd;flkasjdf;laskfjasd;lfkquote:Op donderdag 12 november 2015 18:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Via internet besteld is toch altijd binnen 14 dagen te retourneren?
Zo denken MANNEN en ik ben GEEN MAN.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:06 schreef deadprez het volgende:
wat maakt het nou weer uit hoe je beddengoed eruitziet
Ik ben wel een man, laatste keer dat ik checktequote:Op donderdag 12 november 2015 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo denken MANNEN en ik ben GEEN MAN.
Fack man fappen is slecht.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:28 schreef Geerd het volgende:
Boeiendjij zet midden in de nacht de wekker om even naar je grote fap doek te kijken
Kijk eens naar de kleur rechts van de reactie, Geert.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw!! Ik zit mobie kon ik niet zin Maare heb je al een vriendje ?
Dat sowieso, daarom ga ik stiekem toch nog redelijk vaak naar een fysieke winkel om bepaalde dingen te kopen, of op z'n minst te bekijken.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat wettelijk is, het gaat erom dat je geen rommel moet sturen en de ander ook nog met de verzendkosten opzadelt. Heen én weer dan.
[..]
Is geen 4 euro, is 4 euro plus 7 euro retourkosten. En waarvoor? Voor rommel.
Achterlijk, zo is het mij uitgelegd door iemand die vaker met de Consumentenbond in aanraking is geweest.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ok.
Geloof je ook in sprookjes?
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ging een keer een appeltaart bakken van een recept van internet, die appeltaart was volledig mislukt. Dus ik dacht, ik zet een slechte review bij dat recept zodat andere mensen ook weten dat het geen goed recept is. Toen zag ik dat de eerste review van mijzelf was van een aantal jaar geleden, waarin ik aanraad dit recept nooit te gebruiken
Recept nodig voor een appeltaart.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ging een keer een appeltaart bakken van een recept van internet, die appeltaart was volledig mislukt. Dus ik dacht, ik zet een slechte review bij dat recept zodat andere mensen ook weten dat het geen goed recept is. Toen zag ik dat de eerste review van mijzelf was van een aantal jaar geleden, waarin ik aanraad dit recept nooit te gebruiken
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de kleur rechts van de reactie, Geert.
Hardop gelachenquote:Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2015 17:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dus je slaapt toch ?? Ga je je tijd een beetje verspillen met zooi heen en weer sturen, gaat allemaal af van je netto bier drink tijd
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
gewoon kijken wat op zo'n koopmans pak staatquote:Op donderdag 12 november 2015 18:20 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Recept nodig voor een appeltaart.
Die shit leer je toch van je mama.
Zijn je kleurplaten op?quote:Op donderdag 12 november 2015 20:09 schreef sinadOH het volgende:
Jezus wat een kenkerlelijke lappen zeg. Dat je daar geld voor betaalt. Je hebt vast geen vriend/man want die zouden die zooi nooit in huis willen.
Haha wat 7 euro retourkosten?quote:Op donderdag 12 november 2015 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat wettelijk is, het gaat erom dat je geen rommel moet sturen en de ander ook nog met de verzendkosten opzadelt. Heen én weer dan.
[..]
Is geen 4 euro, is 4 euro plus 7 euro retourkosten. En waarvoor? Voor rommel.
Ehm.... per TNT is 6,95... hoe verzend jij dan...?quote:Op donderdag 12 november 2015 20:51 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Haha wat 7 euro retourkosten?bij wat voor oplichters heb jij nou weer gekocht
Ik vind het erg vervelend voor je, maar ga daten of zo in plaats van hier hangjongere te spelen.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:45 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ja ho eens even, jij koopt die zooi, niet ik. Kan ik er wat aan doen dat jij droogstaat?
Huh? Waar heb je over. Jij koopt zooi en neukt niet en dan is dat vervelend voor mij? Wat?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend voor je, maar ga daten of zo in plaats van hier hangjongere te spelen.
Zullen we samen die lakens eens ff inwijden ??quote:Op donderdag 12 november 2015 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend voor je, maar ga daten of zo in plaats van hier hangjongere te spelen.
Waar het hart vol van is loopt de mond van over hèquote:Op donderdag 12 november 2015 21:14 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je over. Jij koopt zooi en neukt niet en dan is dat vervelend voor mij? Wat?
quote:Op donderdag 12 november 2015 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zullen we samen die lakens eens ff inwijden ??
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
Nou dan zit je bij mij goedquote:Op donderdag 12 november 2015 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Dat is enkel voor hele speciale personen, maar dan ook héél speciaal. Met nadruk op speciaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |