Jij had tenminste nog een leuke avond vooraf.. die is mij door de neus geboord. We zouden naar een cabaretvoorstelling gaan en daarna nog naar Ierse muziek. In plaats daarvan lag ik op de bank Downton Abbey te kijken en ging ik om 22.00 naar bedquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Arme Sun!
Ik ben ook wat mies. Maar das mijn eigen schuld
1 deel liquar 43,quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Geniaal maar zeer dieetonvriendelijk lekkers-bij-de-koffie recept:
Vloeibare appeltaart
1 deel liquor 43
1 deel appelsap
minuutje in de magnetron
kaneel erin
slagroom erop
130 kCal
quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:10 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje:
O: Pantosti met 30+kaas, rauwe ham en sambal
T: Twix
L: Kefir met kakifruit
T: ????
D: HF Groene curry met choisam, kabeljauw en noedels
S: Wedstrijd
Zeventien? Wauw.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
1 deel liquar 43,
1 deel apfelkorn
kaneel
slagroom
x 17 = 3 x van de fiets vallen.
Fietsen is ze te lui voor maar tellen kan ze welquote:
Ik kwam later op het feestje dus ik moest inhalen. Op een gegeven moment zijn we opgehouden met shotjes in glaasjes, maar gewoon mond open, gieten, meer gieten, slagroom, slikken.quote:
Oh, van dat meisje dat vorige week een ongeluk had? Sterkte, Sjeen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:33 schreef Sjeen het volgende:
Op de terugweg van de meest indrukwekkende afscheidsdienst ooit...
Vrouwen als dezequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kwam later op het feestje dus ik moest inhalen. Op een gegeven moment zijn we opgehouden met shotjes in glaasjes, maar gewoon mond open, gieten, meer gieten, slagroom, slikken.![]()
Dat geloof ik graag.. sterktequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:33 schreef Sjeen het volgende:
Op de terugweg van de meest indrukwekkende afscheidsdienst ooit...
Klinkt geweldig. Hopelijk heeft het bijgedragen aan afsluiten. Heftig hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:45 schreef Sjeen het volgende:
Op 13cm hak, met champagne geproost op het leven, onder begeleiding van Diggy Dex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |