84.8.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jullie hebben genoeg veren in mijn slappe derrière gestoken! Waarvoor dank
Jouw weegschaal was ook lief begrijp ik?
Ja ik heb een rare weegschaalquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's nogal een verschil, 88 of 89!
Maar yay!
Hij heet niet toevallig Michael (Myers)?quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het is vrijdag de 13e.
En onze vriend waar we vanavond eten woont op Elm Street![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij heet niet toevallig Michael (Myers)?
Stevige kwarkquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
hoe is het qua substantie? Meer richting kwark of meer richting yoghurt?
Meer richting kwark.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
hoe is het qua substantie? Meer richting kwark of meer richting yoghurt?
nee maar ik flikker er altijd nog een hoop fruit doorheen. Gewoon zo kwark vind ik ook geen biet aan. (en persoonlijk vind ik optimel echt heel viesquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:41 schreef Artoo het volgende:
Ik vond de naturel Skyr net zo niks aan als gewoon 'kale' kwark![]()
Lijstje:
O: Brinta-whey pap met kokos-amandelmelk
L: Salade met gerookte kip en yoghurtsausje
T: Optimel Griekse stijl perzik
D:Goulash
met rijst
T: "Brownie"-smaak oats met whey
T: Iets lekkers
quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar ik flikker er altijd nog een hoop fruit doorheen. Gewoon zo kwark vind ik ook geen biet aan. (en persoonlijk vind ik optimel echt heel vies)
Ohh goulash
That's the spirit!quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
Middag T werd handje pepernoten en toen maar een handje noten om de smaak van de pepernoten te verdrijven.
Toch lastig. Er viel er 1 naast het schaaltje voor de kinderen en dan is mijn vleesch toch wel zwak hoor.
Maar goed, 1 handje is geen man overboord. Nu een mond vol smintjes en iets anders doen!
had ik ook.. ik heb MFP op nieuw geinstalleerdquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je krijgt m ook niet weggeklikt ook. Wat een kloteding.
Ben je dan niet alles kwijt?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
had ik ook.. ik heb MFP op nieuw geinstalleerd
Nee, want je hebt ook een online account, zeg maar. Je kunt ook op een pc/laptop gewoon inloggen etc.quote:
Als het goed is moet hij dan ook gewoon, als je weer installeert, al je vorige meals en vaakgebruikte dingen etc. inladenquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah! Even kijken of ik m'n wachtwoord nog weet. Dan is dat misschien wel een idee.
Jee goed zo BE!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben nu net terug van een oefensessie met de band.
Dit is nu de cruciale tijd voor mij. Laat, moe etc en dan ga ik snacken...
Maar nu niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |