SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:26 schreef Theeleuter het volgende:
Wij doen 2 dagen voor, dag zelf en 2 dagen na. Ongeveer. Dat is wel vrij intensief voor ons
Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donderdag, Hij is vet donker nuquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:32 schreef klaprooss het volgende:
Theeeleuter! Wanneer was je nod?!
Gefeliciteerd
Whut! Wat duidelijk jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Donderdag, Hij is vet donker nu
Hier vandaag ook een knalstreep op de ovulatietest , dus op naar 5 december +:)>quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:21 schreef ikke_84 het volgende:
Fuchsia ik denk dat wij samen kunnen gaan testen 5 dec want ik had gister ook een licht streepje maar vandaag echt een knal streep. Morgen of overmorgen dus me ei![]()
3x is scheepsrecht he!! Dus 5 dec 2 streepjes plassen van een mooie plakker!! Ik ga voor je duimen fuchsia![]()
Tot hoeveel dagen na je positieve test hebben jullie sex?
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef Burdie het volgende:
Theeleuter![]()
T9 wilde er kleuter van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |