Schedule of Playquote:Group A
(1) Michael van Gerwen
Kim Huybrechts
Steve West
Mark Oosterhuis
Group B
(8) Ian White
Jelle Klaasen
Steve Beaton
Martin Adams
Group C
(5) Adrian Lewis
Michael Smith
Wayne Jones
Andy Fordham
Group D
(4) Peter Wright
Dave Chisnall
Mervyn King
Scott Mitchell
Group E
(2) Gary Anderson
Raymond van Barneveld
Andy Boulton
Larry Butler
Group F
(7) James Wade
Keegan Brown
Mark Webster
Michael van der Horst
Group G
(6) Robert Thornton
Terry Jenkins
Jonny Clayton
Geert De Vos
Group H
(3) Phil Taylor
Rowby-John Rodriguez
Robbie Green
Martin Phillips
quote:Format
Group Games - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Prize Fund
Winner - £100,000
Runner-Up - £50,000
Semi-Final Losers - £25,000
Quarter-Final Losers - £15,000
Second Round Losers - £7,500
Group Winner's Bonus - £2,500
Third Place in Group - £5,000
Fourth Place in Group - £2,500
Ik zou het door de vingers zien :pquote:Op donderdag 12 november 2015 11:27 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ze lijkt trouwens best wel zwanger.
Of ligt dat aan mij?
Volgens mij was ze eerst dunner.
En dan wel dit retweeten.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)portief-gedrag.dhtml
twitter:jburns834 twitterde op donderdag 12-11-2015 om 00:07:46No luck @JamesWade180 tonight. RvB won with no class, using bad sportsmanship knowing it would put you off. Use this to win World. reageer retweet
twitter:RCTipping twitterde op donderdag 12-11-2015 om 00:05:43Why should @JamesWade180 shake his hand. If he has acted wrongly in the game why should he deserve a handshake which is a sign of respect reageer retweet
Dat was eerder. Daarna kwam hij pas met zijn excuses hè.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan wel dit retweeten.twitter:jburns834 twitterde op donderdag 12-11-2015 om 00:07:46No luck @JamesWade180 tonight. RvB won with no class, using bad sportsmanship knowing it would put you off. Use this to win World. reageer retweet
twitter:RCTipping twitterde op donderdag 12-11-2015 om 00:05:43Why should @JamesWade180 shake his hand. If he has acted wrongly in the game why should he deserve a handshake which is a sign of respect reageer retweet
Een uur later. Ongeloofwaardig dus, ingefluisterd door zijn management. En haal dan die RT's weg.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat was eerder. Daarna kwam hij pas met zijn excuses hè.
Vind ik niet echt ongeloofwaardig hoor. Je bent net klaar met de partij en boos.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een uur later. Ongeloofwaardig dus, ingefluisterd door zijn management. En haal dan die RT's weg.
Om onder een boete uit te komenquote:Op donderdag 12 november 2015 12:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)portief-gedrag.dhtml
Met name omdat je denkt dat je die mentaal instabiele dweil wel gaat verslaan, maar hij toch altijd de mogelijkheid heeft om met een enorme comeback toch terug te komen.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:56 schreef xzaz het volgende:
Dit gebeurt barnie ook altijd he, dit soort dingen. Volgens mij is hij gewoon rete irritant om tegen te spelen.
Serious?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Om onder een boete uit te komen![]()
![]()
wade weet inmiddels wat het is om beboet te worden voor onsportief gedrag.
Ik vind Huybrechts niet sympathiek. Zeker als hij tegen van Gerwen gooit.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
Adams wint, maar ben voor Huybrechts.
Vlamingen zijn Nederlanders!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2015 13:10 schreef polderturk het volgende:
Wie zit er in team van Gerwen EN team Adams vanavond?
1. polderturk
Niemand mag die kut Belg.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:54 schreef polderturk het volgende:
Ik heb het idee dat Phil Taylor onze zuiderbuur Kim Huybrechts niet echt mag
Als je als een randdebiel gaat juichen bij een leg tegen Mark Fucking Oosterhuis ben je niet serieus te nemen.quote:
Hopelijk ziet Ronny hem binnenkort eens op z'n werk met de heftruck over het hoofd....quote:Op donderdag 12 november 2015 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je als een randdebiel gaat juichen bij een leg tegen Mark Fucking Oosterhuis ben je niet serieus te nemen.
Waites is altijd bij de BDO gebleven. Volgens mij dart hij ook niet full-time.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Die Scott Waites, heeft die ooit de overstap gemaakt eigenlijk?
Zie hem nu pas weer staan in het lijstje met de winaars. Is toch ook flink blijven hangen zeg Scotty 2 Hotty.....
Je bankhangschema staat in het Lakeside topic. Schema voor R1 is outquote:Op donderdag 12 november 2015 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Die Scott Waites, heeft die ooit de overstap gemaakt eigenlijk?
Zie hem nu pas weer staan in het lijstje met de winaars. Is toch ook flink blijven hangen zeg Scotty 2 Hotty.....
I know, Heb 4 t/m 8 januari meteen verlof.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bankhangschema staat in het Lakeside topic. Schema voor R1 is out
van de tbs-kliniek?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
I know, Heb 4 t/m 8 januari meteen verlof.
Eens. Doet MVG ook niet meer gelukkigquote:Op donderdag 12 november 2015 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je als een randdebiel gaat juichen bij een leg tegen Mark Fucking Oosterhuis ben je niet serieus te nemen.
dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 12 november 2015 16:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ga er echt van genieten indien Huybrechts Phil snoeihard vernedert.
Het kan vandaag zomaar gebeuren.
Heb je gezien hoe slecht Phil gisteren was?quote:
Kim gooit niet tegen Philquote:Op donderdag 12 november 2015 17:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe slecht Phil gisteren was?
Maakt weinig indruk op mij tot nu toe.
Als hij een iets lastigere loting zou hebben gehad dan lag hij er nu uit.
Gaat wel snel nu. Al bijna 2 jaar zonder majorquote:Op donderdag 12 november 2015 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Phils leeftijd begint hem in te halen helaas
Moet ermee kappen nu het nog kanquote:Op donderdag 12 november 2015 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat wel snel nu. Al bijna 2 jaar zonder major
Nou nou, je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Phil de Grand Slam of Darts gewonnen. Dus het is nog geen jaar geleden.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is sinds dit jaar pas een major.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Phil de Grand Slam of Darts gewonnen. Dus het is nog geen jaar geleden.
Nee hoor. Dit is altijd een major geweest. Sinds dit jaar is het een rankingtoernooi. De premier league is ook een major, maar geen rankingtoernooi.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat is sinds dit jaar pas een major.
quote:Op donderdag 12 november 2015 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is het programma van vanavond?
quote:20.10: Michael Smith - Dave Chisnall
21.00: Michael van Gerwen - Steve Beaton
22.00: Peter Wright - Adrian Lewis
23.00: Martin Adams - Kim Huybrechts
De kans op een gelijkspel acht ik in ieder geval verwaarloosbaar.quote:
Jinxkoningquote:Op donderdag 12 november 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Viesdik heeft de leg richting Smith gejinxt.
Jij gooit dagelijks 18 en 21 darters?quote:Op donderdag 12 november 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
24 darts vind ik voor mijzelf niet echt fantastisch, Zjak.
Natuurlijk niet altijd, maar ik sta niet op mijn stoeltje te dansen als ik liefst 24 darts nodig heb om een leg uit te gooien.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij gooit dagelijks 18 en 21 darters?
Laagstequote:
Oh, heb familie die Eredivisie gooit.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Laagste. Maar we gooien pas 2 jaar als team en zijn twee keer derde geworden (waar de eerste 2 promoveren).
Dit jaar staan we wel ruim bovenaan dus ik heb goede hoopquote:Op donderdag 12 november 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, heb familie die Eredivisie gooit.
Teringhipster.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens gooi ik 120 uit door Single Bull - T19 - D19
[ afbeelding ]
Dit is genieten.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens gooi ik 120 uit door Single Bull - T19 - D19
[ afbeelding ]
Viesgenotquote:Op donderdag 12 november 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Die 96 checkout hier van Jelle L. is zo baas.
Eredivisie is nog best een hoog niveau. Vroeger had je hier in de buurt nog United dat in de Superleague van het Darts gooiden, werden zelfs een keer kampioen maar zijn inmiddels ver verdwenen van dat toneel. Speelden dus tegen teams zoals die van Mareno Michels, Dick van Dijk etc. Ook tegen het team van Klaasen, MvG en Van der Voort maar die moesten regelmatig gooien in Engeland.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit jaar staan we wel ruim bovenaan dus ik heb goede hoop.
Gisteren na 12 pijltjes een finish over #viesslechtopdedubbels
Waar was je gisteren, Mani?quote:Op donderdag 12 november 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
We krijgen weer een mentale implosie.
Smis is viesgoed alleen een kopschuddertje. Als dat eruit gaat gaat ie MVG beconcurreren.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:00 schreef Thomas-sama het volgende:
Smith was niks bijzonders volgens sommige 'kenners' hier
Kan schriftelijk worden afgedaanquote:Op donderdag 12 november 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit potje is nu al voorbij volgens mij
Op bezoek bij Groningse FOK! enclave.quote:
Mag 'ie op de PC Finals ook weer tegen Wright, arme ziel. Al is Wright op zulke korte formats nog wel te pakken.quote:
Dat lijkt me logischerquote:Op donderdag 12 november 2015 21:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht iets 'We need 180'
Je denkt dat je scoort, maar je loopt met je eigen domheid te koopquote:Op donderdag 12 november 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*Lachwekkend hoe jij nu praat
Hij gooit prima, Van Gerwen gooit alleen nog een stuk beterquote:Op donderdag 12 november 2015 21:21 schreef svann het volgende:
[..]
Hij gooit niet beroerd, maar 7 - 1 ?
Terug naar de keukengodquote:Op donderdag 12 november 2015 21:21 schreef svann het volgende:
[..]
Hij gooit niet beroerd, maar 7 - 1 ?
Mwoah, die zien gewoon graag een wedstrijd. Daar is hier niet echt sprake van.quote:
Wat een genotsavond so farquote:Op donderdag 12 november 2015 21:24 schreef Max23 het volgende:
Gemiddeldes zijn alleen maar gestegen![]()
[ afbeelding ]
Ik snap de gedachte wel, maar het slaat nergens op. Deden ze dit ook toen Taylor zijn reet afveegde met zijn tegenstanders?quote:
dat zou men in Nederland ook doen dus wat dat be5reftquote:Op donderdag 12 november 2015 21:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik snap de gedachte wel, maar het slaat nergens op. Deden ze dit ook toen Taylor zijn reet afveegde met zijn tegenstanders?
Het is niet tegen het persoon. Doe toch niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik snap de gedachte wel, maar het slaat nergens op. Deden ze dit ook toen Taylor zijn reet afveegde met zijn tegenstanders?
ahatwitter:OfficialPDC twitterde op donderdag 12-11-2015 om 21:22:35The crowd fully behind the underdog here as "Stevie Beaton's Barmy Army" rings around the Civic Hall. He trails 7-2. #SinghaGSOD reageer retweet
ennuhquote:Op donderdag 12 november 2015 21:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga altijd een stukje dood als ik Van Gerwen hoor praten.
Staan heel dichtbij elkaar inderdaad.quote:3 Phil Taylor England 431,250
4 Peter Wright Scotland 415,250
5 Adrian Lewis England 355,250
L-L-L-L-L-L-LEWISSSquote:
Je hebt gelijk. Ik vond de Engelsen altijd wel onpartijdig.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat zou men in Nederland ook doen dus wat dat be5reft
Een puppy tattoo had beter geweest ja.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:45 schreef DeeBee het volgende:
Die tattoo's van Lewis passen echt niet bij hem, lachwekkend.
Hij heeft echt een boutjaar achter de rug.quote:
Wilde net zeggen dat ie me totaal niet is opgevallen idd.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft echt een boutjaar achter de rug.
WK, World Matchplay en Grand Prix allemaal vroeg exit
Ook nog eens tegen namen waarvan je denkt MWAHHHHHquote:Op donderdag 12 november 2015 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ie me totaal niet is opgevallen idd.
Gerwyn Price?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:54 schreef Szura het volgende:
Is er eigenlijk een darter met een sixpack?
Nou, wel die kwartfinale tegen Monk, dat was genot.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al de eerste Lakesidewedstrijd van Mardle op YouTube gespot?
quote:Op donderdag 12 november 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, wel die kwartfinale tegen Monk, dat was genot.
quote:Op donderdag 12 november 2015 21:54 schreef Szura het volgende:
Jocky Wilson vroegerquote:Op donderdag 12 november 2015 21:54 schreef Szura het volgende:
Ja, Fordham, meerdere zelfs:quote:Op donderdag 12 november 2015 21:54 schreef Szura het volgende:
toen nog geen hawaiigodquote:
Heerlijk smijtwerk altijd van Mardle, ga ik even kijken.quote:
Die blonde met sik en staartje misschien.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:54 schreef Szura het volgende:
Ik moest ook hardop lachen.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik haat Lewis maar dat dansje was briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |