Als ik dat zou willen dan heb je snel weer iemand gevonden. Natuurlijk mag hij dit topic lezen, want er staat niets in wat hem onbekend is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:57 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dus als hij morgen dood neervalt heb jij overmorgen een nieuwe klaar staan? Ik wil graag nog eens vragen: Mag hij dit topic ook lezen?
Het zou onzinnig zijn hem dat gevoel te geven, want hij is dat niet. Op geen enkele manier.quote:Precies, zij zegt dat hij alles moet doen in het huishouden om hem het gevoel van verantwoordelijkheid te geven. Ik denk dat hij dat gevoel van verantwoordelijkheid pas krijgt als zij hem niet commandeert en hij voelt dat juist hij de baas in huis is.
laat mij er even buiten in je redevoering joh, achterbaks lage teefquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:02 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Dat is het ook.
[..]
Nu snijd je wel een relevant punt aan. Van de ene kant is hij heel erg gericht op mij met de sex en doet hij nu ook met aandacht en overgave dingen waar hij eerder liever snel aan voorbij ging. Dat is heel fijn natuurlijk. Hij denkt niet meer op de eerste plaats aan zichzelf, en veel meer aan hoe hij mij genot kan geven.
Van de andere kant is er ook wel eens het verlangen naar een 'echte' man, omdat juist zo iemand op een bepaalde manier heel aantrekkelijk is (ondanks dat hij vaker wat egoistischer is). Daarmee bedoel ik niet zo'n agressieve Tokkie als Pezu natuurlijk, maar een zelfverzekerde, zelfstandige man die weet wat hij wil en dit ook uitvoert. Dat is dan wel in tegenstemming.
Het blijft toch mooi hoe jij uiteindelijk bevestigt dat al die speculaties die we aanvankelijk hadden bij jouw eerste posts gewoon waar blijken te zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:02 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Dat is het ook.
[..]
Nu snijd je wel een relevant punt aan. Van de ene kant is hij heel erg gericht op mij met de sex en doet hij nu ook met aandacht en overgave dingen waar hij eerder liever snel aan voorbij ging. Dat is heel fijn natuurlijk. Hij denkt niet meer op de eerste plaats aan zichzelf, en veel meer aan hoe hij mij genot kan geven.
Van de andere kant is er ook wel eens het verlangen naar een 'echte' man, omdat juist zo iemand op een bepaalde manier heel aantrekkelijk is (ondanks dat hij vaker wat egoistischer is). Daarmee bedoel ik niet zo'n agressieve Tokkie als Pezu natuurlijk, maar een zelfverzekerde, zelfstandige man die weet wat hij wil en dit ook uitvoert. Dat is dan wel in tegenstemming.
Haha, now we're getting somewhere.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:02 schreef Ellen_1984 het volgende:
Heb ik die speculaties dan ontkend?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het blijft toch mooi hoe jij uiteindelijk bevestigt dat al die speculaties die we aanvankelijk hadden bij jouw eerste posts gewoon waar blijken te zijn.
Wel dat we niet over je situatie konden oordelen, toen kon dat ook niet, maar aan de hand van je eigen inbreng wel. En die speculaties bleken te kloppen, dat vind ik vermakelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Heb ik die speculaties dan ontkend?
Dat bedoelde ik met de vraag, of hij weet hoe jij over hem denkt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:04 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen dan heb je snel weer iemand gevonden. Natuurlijk mag hij dit topic lezen, want er staat niets in wat hem onbekend is.
[..]
Het zou onzinnig zijn hem dat gevoel te geven, want hij is dat niet. Op geen enkele manier.
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wel dat we niet over je situatie konden oordelen, toen kon dat ook niet, maar aan de hand van je eigen inbreng wel. En die speculaties bleken te kloppen, dat vind ik vermakelijk.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tekenend.
Jij schetst zelf parallelen van gelijkheid: jij bent 'toch immers net zo goed gebonden aan verantwoordelijkheden en werkzaamheden op kantoor, voor hem geldt datzelfde nu eenmaal thuis'
Verschil: Jij hebt privétijd buiten kantooruren, hij wanneer jij in een goede bui bent of vindt dat hij klaar is..
Verschil 2: Jij hebt een baas tijdens werktijden, hij continu, tenzij je weg bent of even niet oplet.
Verschil 3: Jij kan tijd indelen na werk zoals jij dat wilt, hij enkel zoals jij dat wilt.
In feite is dit gewoon een vorm van misbruik. De ene mag alles, de andere niks. Degene die alles mag doet dit ten koste van degene die niets mag. Het feit dat hij er mee in heeft gestemd doet er weinig aan af.quote:
Niet zo snibbig hè, had hij de was soms verkeerd gesorteerd of de handdoeken in de kast van de theedoeken neergezet?quote:
Mijn man heet toevallig ook Jóhann (alleen dus andere schrijfwijze) maar gelukkig is hij inderdaad wel zelfverzekerd en zelfstandig en daarnaast kan hij heel goed voldoen aan mijn wensen in bed.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:02 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Dat is het ook.
[..]
Wie weet. Stuur eerst maar een foto en je ASLquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:08 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met de vraag, of hij weet hoe jij over hem denkt.
Tsja, in de traditionele rolverhouding was dat de symbiose die het systeem in stand hield. Het was niet enkel het gevoel, het was ook gewoon zo. De vrouw zorgt dat het huis schoon is en het eten op tafel staat, maar ze doet dat op haar manier. Zij is degenen die er verstand van heeft, de man moet zijn bek houden. Bij jullie is zelfs dat er niet.
PS: Je mag mij DM'en voor een echte man. Wel even Johan mededelen.
Dat is enkel gebaseerd op een grapje in een ander topic, wat hier enorm is opgeblazen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik las elders dat jij ook interesse hebt in andere mannen, waarschijnlijk is dat ook om deze reden,
Dat jij verlangt naar een echte man, doet dat grapje in deze context vrij serieus overkomen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:14 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Dat is enkel gebaseerd op een grapje in een ander topic, wat hier enorm is opgeblazen.
En jij hebt nooit eens een fantasie over een vrouw die een heel ander type (fysiek dan wel mentaal) is dan je eigen vrouw.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat jij verlangt naar een echte man, doet dat grapje in deze context vrij serieus overkomen.
Waar zeg ik dat ik iets tekort komt, of waarop baseer je die conclusie dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:16 schreef PeZu het volgende:
dat ze gefrustreerd wat echte seks te kort komt is duidelijk te merken ja
Niet om de redenen die jij noemt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:16 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
En jij hebt nooit eens een fantasie over een vrouw die een heel ander type (fysiek dan wel mentaal) is dan je eigen vrouw.
Inderdaad, niks mis mee dat de een de zorg voor het huishouden op zich neemt en de ander werkt, maar ik bemoei mij niet met het werk van mijn man en hij bemoeit zich niet met mijn school en het huishouden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:08 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met de vraag, of hij weet hoe jij over hem denkt.
Tsja, in de traditionele rolverhouding was dat de symbiose die het systeem in stand hield. Het was niet enkel het gevoel, het was ook gewoon zo. De vrouw zorgt dat het huis schoon is en het eten op tafel staat, maar ze doet dat op haar manier. Zij is degenen die er verstand van heeft, de man moet zijn bek houden. Bij jullie is zelfs dat er niet.
PS: Je mag mij DM'en voor een echte man. Wel even Johan mededelen.
ik zeg nergens dat je dat beweertquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:17 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik iets tekort komt,
je wanstaltige gedrag, ik ben extreme pacifist maar vind jouw gedrag zo wanstaltig dat ik je zou klappen en dat is geen gedreig dat is wat gebeurt als jij mijn partner zou zijn en jij zo laaghartig over en tegen me zou praten, doen alsof iemand minderwaardig is dan verdien je minderwaardig gedragquote:of waarop baseer je die conclusie dan?
Dan ben jij net zo fout bezig, iemand slaan wanneer het geen zelfverdediging is is gewoon asociaal gedrag.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat je dat beweert
[..]
je wanstaltige gedrag, ik ben extreme pacifist maar vind jouw gedrag zo wanstaltig dat ik je zou klappen en dat is geen gedreig dat is wat gebeurt als jij mijn partner zou zijn en jij zo laaghartig over en tegen me zou praten, doen alsof iemand minderwaardig is dan verdien je minderwaardig gedrag
Kalm aan nou jullie, ik kom dagelijks mensen tegen met heel maffe opvattingen. Nooit een reden om 'te klappen'. Doe ik alleen bij een fysieke noodzaak.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
je wanstaltige gedrag, ik ben extreme pacifist maar vind jouw gedrag zo wanstaltig dat ik je zou klappen en dat is geen gedreig dat is wat gebeurt als jij mijn partner zou zijn en jij zo laaghartig over en tegen me zou praten, doen alsof iemand minderwaardig is dan verdien je minderwaardig gedrag
Troll succesfullquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
dat zeg ik toch ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan ben jij net zo fout bezig, iemand slaan wanneer het geen zelfverdediging is is gewoon asociaal gedrag.
Je kan je ook als een geavanceerd mens gedragen en gewoon de relatie beëindigen zonder fysiek geweld te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |