Wat een bananenrepubliek blijft het toch ook.quote:Russische tv blundert met beelden van geheim nucleair document
Mensen die binnenkort omgelegd gaan worden dus.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat een bananenrepubliek blijft het toch ook.
Typisch links, niet vies van geweld.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
Wel mooi dat er in mijn mooie stad een bomaanslag is gepleegd vannacht.
Thierry Baudet vindt van niet.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:12 schreef Kaas- het volgende:
Rusland moeten ze gewoon alles afpakken. Het WK voetbal en alle ooit behaalde medailles bij sporttoernooien afpakken is een mooi begin. Dan alle buur(t)landen lid maken van de NAVO. En nooit nog olie of gas van ze kopen, zelfs niet een beetje.
Veel te saai zonder russenquote:Op donderdag 12 november 2015 09:12 schreef Kaas- het volgende:
Rusland moeten ze gewoon alles afpakken. Het WK voetbal en alle ooit behaalde medailles bij sporttoernooien afpakken is een mooi begin. Dan alle buur(t)landen lid maken van de NAVO. En nooit nog olie of gas van ze kopen, zelfs niet een beetje.
Ok.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Thierry Baudet vindt van niet.
Maar hij is dan ook zo'n GeenStijlmens en die geilen op Putin.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Thierry Baudet vindt van niet.
We kunnen prima zonder.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Veel te saai zonder russen
En nog een hardnekkige photoshopcampagne waarin je Poetin met een klein piemeltje ziet.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:12 schreef Kaas- het volgende:
Andere kant van de stad, niks van meegekregen.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Typisch links, niet vies van geweld.
We importeren alle huwbare meisjes al.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:12 schreef Kaas- het volgende:
Reya pest mij.quote:
Krijg je enkel ellende mee, vrouwen uit die hoek.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We importeren alle huwbare meisjes al.
Gelockt, zodat ik u voor eeuwig met deze uitspraak kan chanteren.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:17 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Reya pest mij.
Zullen we zijn huis in de fik steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |