Ik denk dat het mee valt, t is niet super erg allemaalquote:Op woensdag 18 november 2015 01:43 schreef Adrie072 het volgende:
Hoop dat de dakpannen blijven zitten, hoor de wind er serieus aan klapperen.
Alles is hier altijd in mindere mate. Saaie plek om te wonen qua weer...quote:Op woensdag 18 november 2015 01:30 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.hbvl.be/cnt/dm(...)tot-midden-op-de-weg
Zeeland harde wind, Limburg harde wind, Brabant een goeie bries.
Nog steeds kracht 5quote:Op woensdag 18 november 2015 02:06 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch n redelijke storm.
Ik heb maar 1x een echte storm meegemaakt. 17 jan 2007 geloof ik. Rond die koers.quote:Op woensdag 18 november 2015 02:18 schreef NothingHappened het volgende:
Hier ook 9...kan er gewoonweg niet van slapen. Ik ben bang dat de ramen het gaan begeven![]()
Het is in ieder geval lang geleden dat het zo gestormd heeft.
Whut, ik zit hier recht aan de kust (400M) en maak me nog niet echt zorgen eigenlijk, stormpje wel, maar ok niks heel bijzonders verder hoorquote:Op woensdag 18 november 2015 02:43 schreef nikky het volgende:
De rolluiken (woon in het noorden van Duitsland tegen de Nederlandse grens aan) zitten dicht maar maken een hoop kabaal!
Met een licht briesje er nog bij inderdaad. Wat een bak water.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef computergirl het volgende:
Er komt me toch een boel water uit de lucht nu te A'dam
De dakpannen die bij mij door de storm scheef worden geblazen schudden altijd weer recht na een aardbevinkjequote:Op woensdag 18 november 2015 13:23 schreef aloa het volgende:
Vannacht zijn er toch weer een paar dakpannen verschoven... gelukkig niet stuk.
Heftig stormpje, maar het kan nog veel harder idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |