Hoor de wind waait door de bomen,quote:
Volgens mij klopt die niet helemaal, Zeeland en de Wadden eilanden doen niet mee met oranje?quote:
http://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrechtquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die niet helemaal, Zeeland en de Wadden eilanden doen niet mee met oranje?
De maximale windstoot voor Zeeland zitten ze, net als vrijdag, weer flink naast. Meetstation Vlissingen telt niet meer meequote:Op dinsdag 17 november 2015 21:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht
gezien de verwachtingen had ik ff contact opgenomen met de gemeente of het niet voor deze storm kon. Er is een hoop mogelijk, zeker als het noodkap is als dit. Desnoods vragen ze de brandweer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
Er kwam vorige week een brief binnen van de gemeente dat er 3 bomen worden gekapt, één daarvan is er zo slecht aan toe (gat in de stam en schimmel) dat die donderdag gekapt moet worden, bezwaarschriften mogen niet omdat het een spoedje is.
De mensen die daar bij wonen zullen dit weer helemaal niks vinden. Zijn gigantische bomen ook.
dat ver het land in is wel een ding. oppassen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:42 schreef aloa het volgende:
Wind trekt flink aan nu...
Tot ver in het binnenland ook,
[ afbeelding ]
Wel opvallend. Kracht 7 in Gelderland.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat ver het land in is wel een ding. oppassen.
Er gaan bomendoden vallen, slappe inlandse bomen weet niet wat hen overkomt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel opvallend. Kracht 7 in Gelderland.
[ afbeelding ]
Iedereen zit binnen!quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er gaan bomendoden vallen, slappe inlandse bomen weet niet wat hen overkomt.
net even buiten gelopen langs de Sloterplas. Zo lekkerquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Iedereen zit binnen!
Ik wel in ieder geval
Ik Amsterdamse Bosquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
net even buiten gelopen langs de Sloterplas. Zo lekker
Als het niet donker was geweest, dan was ik zeker nog even naar de dijk gegaan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
net even buiten gelopen langs de Sloterplas. Zo lekker
KNMI he, dat duurt altijd even.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:57 schreef zoem het volgende:
Zwaarste windstoten in Zeeland, maar daar is geen code oranje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |