Schedule of Playquote:Group A
(1) Michael van Gerwen
Kim Huybrechts
Steve West
Mark Oosterhuis
Group B
(8) Ian White
Jelle Klaasen
Steve Beaton
Martin Adams
Group C
(5) Adrian Lewis
Michael Smith
Wayne Jones
Andy Fordham
Group D
(4) Peter Wright
Dave Chisnall
Mervyn King
Scott Mitchell
Group E
(2) Gary Anderson
Raymond van Barneveld
Andy Boulton
Larry Butler
Group F
(7) James Wade
Keegan Brown
Mark Webster
Michael van der Horst
Group G
(6) Robert Thornton
Terry Jenkins
Jonny Clayton
Geert De Vos
Group H
(3) Phil Taylor
Rowby-John Rodriguez
Robbie Green
Martin Phillips
quote:Format
Group Games - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Prize Fund
Winner - £100,000
Runner-Up - £50,000
Semi-Final Losers - £25,000
Quarter-Final Losers - £15,000
Second Round Losers - £7,500
Group Winner's Bonus - £2,500
Third Place in Group - £5,000
Fourth Place in Group - £2,500
Noem jij de winnaar van de World Grand Prix een nobuddiequote:Op woensdag 11 november 2015 20:14 schreef DeeBee het volgende:
Deze nobuddies de hele week nog niet gezien...
Jij kijkt amper darten?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:15 schreef DeeBee het volgende:
Deze twee nobuddies heb ik de hele week nog niet gezien, echte veldvulling.
`quote:Op woensdag 11 november 2015 20:15 schreef DeeBee het volgende:
Deze twee nobuddies heb ik de hele week nog niet gezien, echte veldvulling.
Thanks,matige partijtjes.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton - Green
Taylor - Jenkins
Anderson - Webster
Wade - Van Barneveld
Mja, heel misschien schiet Jenkins weer eens uit zijn slof en heeft Phil een mindere dag, dan is partij twee nog wel interessant. Partij vier kan ook nog wel wat worden.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Koert, Vincent en Rolandgod
Toptafel.
De Britse Henk Bres.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:29 schreef bechirti het volgende:
die green tokkie kan er echt niks van. Wat een zaadpartij. Wachten op febogenot.
Deze sessie ja.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:34 schreef xzaz het volgende:
Thornton gooit ook als een natte krant.
Boh. Verheug me er nu al op.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:32 schreef xzaz het volgende:
17 dec gaan we weer lekker tv hangen. Vaste kost.
Bipolair toch?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:35 schreef Caland het volgende:
Jammer dat mentaal zwakzinnig tegen maniacaal depressief het laatste potje is.
teken van geen vertrouwenquote:Op woensdag 11 november 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Stop toch gewoon met dat geknip en gekloot aan je pijlen man.
Dat dachten we ook bij MvG - Taylorquote:Op woensdag 11 november 2015 21:20 schreef Tagliano het volgende:
10-0 zou wel genot zijn, niet dat dat gaat gebeuren
Dat is juist, zou genot zijnquote:Op woensdag 11 november 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat dachten we ook bij MvG - Taylor
World Matchplay 2013 kwam Taylor heel goed wegquote:Op woensdag 11 november 2015 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Normaal was het altijd Taylor die Jenkins een pak slaag gaf
1 tegen 1quote:Op woensdag 11 november 2015 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
het is nog niet gedaan he. Kan zomaar 6-4 staan straks
Zagen we vorig potje ook. Thornton-Kong.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan kun je voor je eigen gezondheid misschien beter BDO gaan kijkenquote:Op woensdag 11 november 2015 21:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik wil een keer een avond darten met vrienden kijken
en bij elke 180 met zijn allen een shotje doen.
Daar vreest iedereen hier ook voor.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoiets krijg je dan voor je kiezen:quote:Op woensdag 11 november 2015 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kun je voor je eigen gezondheid misschien beter BDO gaan kijken
quote:Op woensdag 11 november 2015 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Phil heeft zich aardig herpakt en heeft daarbij de mazzel dat Terry ook niet top is.quote:
Dat niet waarderenquote:Op woensdag 11 november 2015 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zoiets krijg je dan voor je kiezen:
neequote:Op woensdag 11 november 2015 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
Is Barney na deze twee prutsers?
Maakt het niet minder lekker, zo'n finishquote:Op woensdag 11 november 2015 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de lange termijn gewoon de beste keuze om het zo te doen.
Strategisch en statistisch dartenquote:Op woensdag 11 november 2015 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de lange termijn gewoon de beste keuze om het zo te doen.
En dit.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:48 schreef Monolith het volgende:
Heerlijk altijd als die arrogantie zo genadeloos wordt afgestraft.
In januari weer Lakeside gooien. Maar echt in de top 16 van de BDO-ranking komen lukt hem denk ik niet meer. Net als vorig jaar bij de ongeplaatstenquote:Op woensdag 11 november 2015 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doet die nog tegenwoordig? Nog steeds beetje gras maaien op de golfbaan?
Dat zal van je mening over de speler afhangen.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Maakt het niet minder lekker, zo'n finish
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, BDO volg ik behalve Lakeside niet zoquote:Op woensdag 11 november 2015 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doet die nog tegenwoordig? Nog steeds beetje gras maaien op de golfbaan?
Loting is al geweest, ik zal binnenkort het jaarlijkse topshow topic aanmaken.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, BDO volg ik behalve Lakeside niet zo
Dat wordt weer lekker genietenquote:Op woensdag 11 november 2015 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Loting is al geweest, ik zal binnenkort het jaarlijkse topshow topic aanmaken.
o'Shea ongeplaatst
John Boy en Hankey in de kwallies
Hopen dat hij alsnog verliestquote:Op woensdag 11 november 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat 'ie nu nog zijn materiaal wisselen.
Wegduwen van dat podium.
Echt doodzonde nummer 1 in jouw boek, klooien met je materiaal.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat 'ie nu nog zijn materiaal wisselen.
Wegduwen van dat podium.
quote:Op woensdag 11 november 2015 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Loting is al geweest, ik zal binnenkort het jaarlijkse topshow topic aanmaken.
o'Shea ongeplaatst
John Boy en Hankey in de kwallies
Het is 9-6, je hebt Jenkins al lang en breed op de knieën, ga je nog schijtlollig met je materiaal klooieN. Doe dat lekker ergens anders.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt doodzonde nummer 1 in jouw boek, klooien met je materiaal.
Speelt de laatste wedstrijd vanavond.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
Is Barney na deze twee prutsers?
Die bril.quote:
Volgens mij was z'n flight gewoon naar de kloten, dan moet je wel even wisselen.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is 9-6, je hebt Jenkins al lang en breed op de knieën, ga je nog schijtlollig met je materiaal klooieN. Doe dat lekker ergens anders.
Wright heeft werkelijk ieder toernooi andere darts dus daar kan ik niks meer tegen doen.
Barney is gewoon mentaal labiel.
Alle drie darts is zwaar overdreven.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:06 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Volgens mij was z'n flight gewoon naar de kloten, dan moet je wel even wisselen.
The Tripodquote:Op woensdag 11 november 2015 22:12 schreef Szura het volgende:
Als je de dubbel niet gooit, kan je nooit winnen - Roland Scholten, november 2015
Millie en interssant in 1 zinquote:Op woensdag 11 november 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry ik was even naar de interessante speech van Miltenburg aan het luisteren.
Langzaam maar zeker begint hij weer te stijgen in de rankings.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:19 schreef DeeBee het volgende:
Webster is lekker begonnen.
Al hebben de triples weer magneten voor Gary lijkt het...
Die echte Webster zag je alweer op de WGP. Constant scoren, vrij scherp op de dubbelsquote:Op woensdag 11 november 2015 22:19 schreef hafcfan het volgende:
Stijn dit is de Webster die we kennen op tops
Alleen het scoren mag nog wel wat beter, maar het lijkt in ieder geval weer goed, want het was wel enorm treurig afgelopen 2 jaar.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die echte Webster zag je alweer op de WGP. Constant scoren, vrij scherp op de dubbels
Het was een tjd nog veel erger.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:21 schreef DeeBee het volgende:
Dat trekken en vallen met die arm van Webster ziet er toch niet super soepel uit...werkdarts inderdaad.
Erger me er aanquote:Op woensdag 11 november 2015 22:21 schreef DeeBee het volgende:
Dat trekken en vallen met die arm van Webster ziet er toch niet super soepel uit...werkdarts inderdaad.
Sommige darts laat hij ook als een spast los...die knallen dan scheef cm's de 1 in...quote:
Het zijn gewoon spelers die niet in een heel snel ritme gooien en dat over een langer format.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:37 schreef Szura het volgende:
Dit doet me denken aan dat potje tegen Suljovic laatst, toen was het ook zo matig
Dat leek mij ook inderdaad. Hij is echt wel dodelijk op de dubbels vandaag.quote:
Kloot maar tegen phil gooit ie wel altijd puiken,ook niet de snelstequote:Op woensdag 11 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon spelers die niet in een heel snel ritme gooien en dat over een langer format.
Anderson had ook godvergeten moeite met Kirchner
Zeg dat wel. Heeft volgens mij nog geen kans gemist. Elke keer als hij uit kan gaat het uitquote:Op woensdag 11 november 2015 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek mij ook inderdaad. Hij is echt wel dodelijk op de dubbels vandaag.
Maar niet in een laag tempo. Imo gooit hij in een normaal tempo. Taylor is meer vervelend in zijn pauzes en mentale spelletjesquote:Op woensdag 11 november 2015 22:39 schreef bechirti het volgende:
[..]
Kloot maar tegen phil gooit ie wel altijd puiken,ook niet de snelste
Taylor is traag. Het is echter geen Pipe.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar niet in een laag tempo. Imo gooit hij in een normaal tempo. Taylor is meer vervelend in zijn pauzes en mentale spelletjes
Godzijdank niet. Wat mij betreft komt er een tijdlimiet per worp.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Taylor is traag. Het is echter geen Pipe.
Idd, categorie wade webster whitlockquote:Op woensdag 11 november 2015 22:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Taylor is traag. Het is echter geen Pipe.
Niks bij Hendersongodquote:Op woensdag 11 november 2015 22:48 schreef Monolith het volgende:
Ik word wel zeeziek van die stijl van Webster.
BDO wk gewonnen, derde op PDC wk. Voormalig top 10 speler die op de weg terug is. Heerlijk.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Webstergod heeft ook elke topper wel eens verslagen
Daarom dart Scholten alleen nog in de regio.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Scholten dus geen talent.
de bal is rondquote:Op woensdag 11 november 2015 23:06 schreef F.M.D. het volgende:
zonde anderson eruit.en dat met 104 gemiddeld. taylor door met 91. raar spelletje bljft het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |