Omdat er achter hem alleen maar verschroeide aarde achterblijft.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom staat er achter Mark Rutte iets in de fik?
Ik moet niks en ik roep niks.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat er achter hem alleen maar verschroeide aarde achterblijft.
Moet jij trouwens niet eerst eens heel hard 'HEIL WERKMAN!' roepen?
De positie van minister van bier en pizza staat nog open.quote:
VD heeft dat blijkbaar onderzocht.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kunnen kleuters überhaupt klaarkomen?
Dat is dus geen vooraanstaande positie in ons nieuwe fokkabinetquote:Op woensdag 11 november 2015 20:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik moet niks en ik roep niks.
Ah, VD is het HEIL HITLER nog niet verleert zie ikquote:Op woensdag 11 november 2015 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat er achter hem alleen maar verschroeide aarde achterblijft.
Moet jij trouwens niet eerst eens heel hard 'HEIL WERKMAN!' roepen?
Ik ben dan wel benieuwd welke positie jullie voor ogen hadden. Ik ben best te paaien voor iets leuks.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is dus geen vooraanstaande positie in ons nieuwe fokkabinet
Maar die is geestelijk 4, dus ik durf de betrouwbaarheid daarvan in twijfel te trekken.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
VD heeft dat blijkbaar onderzocht.
Je hoeft niet klein te zijn om een IQ van een debiele kleuter te hebben, HE GG7???quote:Op woensdag 11 november 2015 20:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
VD heeft dat blijkbaar onderzocht.
quote:Op woensdag 11 november 2015 20:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar die is geestelijk 4, dus ik durf de betrouwbaarheid daarvan in twijfel te trekken.
Jullie lijken wel een stel wijven.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hoeft niet klein te zijn om een IQ van een debiele kleuter te hebben, HE GG7???
Ik kan dit bevestigen. Als bewijs draag ik jouw pohi aan.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hoeft niet klein te zijn om een IQ van een debiele kleuter te hebben, HE GG7???
Ah, de godwin. Ik dacht al waar blijft onze linkse boerenlullenuitspraak van de dag.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, VD is het HEIL HITLER nog niet verleert zie ik
Ok, dat wil ik wel worden.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De positie van minister van bier en pizza staat nog open.
Moe ha fucking ha motherfucker.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:24 schreef spierbal het volgende:
Wie de fuck ben jij ts. Weer een newbie
Dat is Werkman's speciale kracht.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie drie benen?
Oké Himmler jr.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, de godwin. Ik dacht al waar blijft onze linkse boerenlullenuitspraak van de dag.
Wel een slappe kracht dan.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is Werkman's speciale kracht.
Oh, ik dacht een handicapquote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is Werkman's speciale kracht.
Wat denk je. Denk eens na over alle vrouwen die hij al heeft bevredigd met zijn zaadkanon.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie drie benen?
Maar vertel. Welke open positie moest ik gaan bezitten?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat denk je. Denk eens na over alle vrouwen die hij al heeft bevredigd met zijn zaadkanon.
Tevens handig om op te zitten als hij moe is van een dag na het werken in beton central.
Je eerste taak is een foto van bier en pizza posten ter goedkeuring.quote:
Ik dacht aan de open positie van de reet van gg7?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar vertel. Welke open positie moest ik gaan bezitten?
Ik dacht dat jij daar zat.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht aan de open positie van de reet van gg7?
quote:Op woensdag 11 november 2015 20:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je eerste taak is een foto van bier en pizza posten ter goedkeuring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |