Wel een slappe kracht dan.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is Werkman's speciale kracht.
Oh, ik dacht een handicapquote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is Werkman's speciale kracht.
Wat denk je. Denk eens na over alle vrouwen die hij al heeft bevredigd met zijn zaadkanon.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie drie benen?
Maar vertel. Welke open positie moest ik gaan bezitten?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat denk je. Denk eens na over alle vrouwen die hij al heeft bevredigd met zijn zaadkanon.
Tevens handig om op te zitten als hij moe is van een dag na het werken in beton central.
Je eerste taak is een foto van bier en pizza posten ter goedkeuring.quote:
Ik dacht aan de open positie van de reet van gg7?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar vertel. Welke open positie moest ik gaan bezitten?
Ik dacht dat jij daar zat.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht aan de open positie van de reet van gg7?
quote:Op woensdag 11 november 2015 20:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je eerste taak is een foto van bier en pizza posten ter goedkeuring.
Ben jij een vrouw?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:28 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat de pizza betreft beloof ik een beleidsnota te plaatsen voor verbetering.
Daar moet geld mee te verdienen zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Elleboogdiep, maar hij denkt dat er nog wel wat bij past.
Verkeerd gedacht, ik betwijfel nu of je wel geschikt bent voor een positie binnen ons fok kabinetquote:
Ik wist niet dat jij zo serieus kon zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht, ik betwijfel nu of je wel geschikt bent voor een positie binnen ons fok kabinet
BTP, ik nomineer je voor de ministerspost. Alleen nog even wachten op werkman onze leider om je te inaugureren.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:28 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat de pizza betreft beloof ik een beleidsnota te plaatsen voor verbetering.
Moet je me eens meemaken op de dansvloer. Dat is pas serious business jonge!quote:Op woensdag 11 november 2015 20:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo serieus kon zijn.
Het lijkt mij toch wel dat er nu een grote bijeenkomst word georganiseerd om onze nieuwe leider persoonlijk even de hand te drukken onder het genot van een drankje. Uiteraard op kosten van Fok!.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je me eens meemaken op de dansvloer. Dat is pas serious business jonge!
Goed plan, ik zal ter opluistering van het een en ander een dansje doen.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch wel dat er nu een grote bijeenkomst word georganiseerd om onze nieuwe leider persoonlijk even de hand te drukken onder het genot van een drankje. Uiteraard op kosten van Fok!.
Ik ga kijken.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goed plan, ik zal ter opluistering van het een en ander een dansje doen.
Waag het niet het op youtube te zettenquote:
Daar hebben we andere users voor.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waag het niet het op youtube te zetten
pisnichtquote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moe ha fucking ha motherfucker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |