Vertel me meer!quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh! Veel plezier! Geniet er van! Neuken kan echt je week maken of breken
Bwhahaha, ja klopt, ooit. Sinds jaren is er de Nieuw deel knop. En kan iedereen een nieuw deel openen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel op fok dat als je m sluit je dan ook een nieuwe opent.
Autocorrect?quote:Op zondag 29 november 2015 04:02 schreef syndroom het volgende:
Misschien dat een van jullie mijn openingspost kunnen herschrijven en alle fouten eruit halen? Dronken gaan typen is niet altijd even fijn.
quote:Op zondag 29 november 2015 04:02 schreef syndroom het volgende:
Misschien dat een van jullie mijn openingspost kunnen herschrijven en alle fouten eruit halen? Dronken gaan typen is niet altijd even fijn.
Kinky.nl?quote:Op zondag 29 november 2015 11:55 schreef Copycat het volgende:
Mag ik mijn reguliere uurtarief rekenen?
Moet dat ook herschreven worden?quote:
Narcistisch? Autistisch. Hij zit volkomen vast op één punt.quote:Op zondag 29 november 2015 12:16 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Pff... Misschien toch wat narcistische trekjes van z'n ma overgenomen?
Waarschijnlijk omdat het elke keer hetzelfde gejank is, je al 38000 tips gehad hebt en alles dus wel gezegd is?quote:
Topics openen gaat je niet helpen.quote:Op zondag 29 november 2015 22:01 schreef syndroom het volgende:
Alsof ik het godverdomme leuk vind dat ik al 25 jaar zonder seks zit!Het is al moeilijk genoeg omgaan met al die frustraties.
Hier je antwoord, toedeloequote:Op zondag 29 november 2015 22:01 schreef syndroom het volgende:
Alsof ik het godverdomme leuk vind dat ik al 25 jaar zonder seks zit!Het is al moeilijk genoeg omgaan met al die frustraties.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |