Thanks. OP is terug. Een slotje dwing je niet af door een OP te verwijderen en ik zie ook niks mis met dat topic waardoor sluiting vereist is.quote:Op maandag 23 november 2015 13:05 schreef Gray het volgende:
OP is verwijderd, TS lijkt om slotje te vragen: R&P / Machteloos voelen
Ja, dat is mogelijk, maar dan nog is een OP verwijderen not done.quote:Op maandag 23 november 2015 13:11 schreef Gray het volgende:
Graag gedaan. Ik bedoel dat TS voor zijn antwoorden al heeft bedankt en niet meer deel lijkt te willen nemen aan het topic.
Indeed.quote:Op maandag 23 november 2015 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is mogelijk, maar dan nog is een OP verwijderen not done.
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:21 schreef syndroom het volgende:
Ik wil een centraal algemeen (oudere) maagden topic.
Die bestaat niet echt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:25 schreef Elvi het volgende:
Schrijf dan een verlanglijstje aan Sinterklaas!
Jij denkt dat we allemaal gisteren geboren zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:13 schreef CRW het volgende:
Mag mijn topic weer open?
R&P / 25 jarige maagd zijn #6
Want?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat we allemaal gisteren geboren zijn?
En aangezien we een algemeen maagdentopic niet gaan doen...quote:Op maandag 9 november 2015 18:46 schreef CRW het volgende:
[..]
Dus wat mij betreft mag "mijn" topic wel veranderd worden in een algemeen maagdentopic, en anders mag er een slotje op.
Je denkt serieus dat we gisteren uit ons ei kropen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:27 schreef CRW het volgende:
Ik mag toch wel in dat topic verder over mijn eigen "probleem"? Of moet ik een nieuwe maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |