Hij ziet er ook zo slecht uit, vind je niet?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houdt ie er eindelijk een tegen, gaat ie er daarna nog er in![]()
Dit is een beetje een Calimero reactie. Met name die laatste zin. Eigenlijk alleen die laatste zin.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom laat je ons niet gewoon met rust? We proberen hier gewoon aan onze dagelijkse sleur te ontsnappen en gezellig over voetbal en Davy te praten en dan moeten er altijd weer pestkoppen tussen zitten die het verpesten. Het is niet eerlijk
Op het moment dat hij die pingel tegenhield...quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houdt ie er eindelijk een tegen, gaat ie er daarna nog er in![]()
Als hij ooit zelfmoord pleegt zou het mij totaal niet verbazen. Zo jong en al zulke wallen, dan is er wat mis..quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij ziet er ook zo slecht uit, vind je niet?
Maar het is de waarheid!!quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is een beetje een Calimero reactie. Met name die laatste zin. Eigenlijk alleen die laatste zin.
Heeft ie kinderen? Dan hoop ik in ieder geval dat hij de bevalling niet zelf heeft gedaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als hij ooit zelfmoord pleegt zou het mij totaal niet verbazen. Zo jong en al zulke wallen, dan is er wat mis..
Die speelt de laatste weken niet slecht.quote:
En er dan met 3-0 vanaf gaan vanavond. Mooie dingenquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:50 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
de basis waar iedereen op hoopte,
Natsingh doet niet mee he.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En er dan met 3-0 vanaf gaan vanavond. Mooie dingen
Oooooooooooooh. 1-8 danquote:
waarschijnlijk te veel van het goede... arias, guardado en moreno in de basis na de interlands.quote:
Idd in eerste instantie een overwicht, 1-0 voor komen, om vervolgens de wedstrijd uit je handen te laten glippen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ziet er wel weer uit als zo'n 90ste minuut 1 - 1 wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |