quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pelle is echt wel een stuk beter. Die heeft Feyenoord zowat in zijn eentje kampioen gemaakt. Zo goed was die.
Ik las laatst in de wandelgangen dat Van Gaal hem wilde halen. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:
Schijnt dat er vanuit Italië wat subtoppers interesse hebben. Oa Napoli.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik las laatst in de wandelgangen dat Van Gaal hem wilde halen. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
Ben bang dat hij pas na de winterstop weer terug is. Dan is de vraag nog maar of hij zijn vorige niveau kan aantikken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:03 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd hoe het eigenlijk met Lestienne gaat?
Komt ie nog terug op korte termijn?
Daar wordt volgens mij niks over naar buiten gebracht. Op zijn vroegst na de winterstop lijkt me.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:03 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd hoe het eigenlijk met Lestienne gaat?
Komt ie nog terug op korte termijn?
In Newcastle speelde hij niet als spits. Moeilijk om hem daar dan op te beoordelen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben er nog niet zo van overtuigd dat Luuk niet zou slagen in het buitenland. Mensen die het ook hebben over NewcastleDaar heeft ie toch maar een blauwe maandag gespeeld man. Gladbach was een mislukking, maar ik denk dat De Jong zeker zou kunnen slagen bij een Southampton. Al mag ie van mij bij ONS PSV blijven.
Mwoh, als je kijkt naar zijn statistieken en hoe hard de prijzen weer omhoog zijn gegaan de afgelopen paar jaar denk ik dat je wel degelijk meer moet krijgen voor hem, zeker als hij naar Engeland zou verhuizen. Daar klotst het geld tegen de plinten omhoog bij de clubs.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:40 schreef RijstNatie het volgende:
je moet wel realistisch blijven, de jong gaat niet meer dan 20miljoen opleveren verwacht ik
Wat een godquote:Op zaterdag 14 november 2015 10:26 schreef Wazaaaaa het volgende:
Ondertussen in Mexico: https://streamable.com/4v0p
Tikt ie net de 72 aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met die bril is z'n IQ meteen +30.
Elke keer wanneer ik Maher of Bruma een vrije trap zie nemen denk ik waarom Guardado niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:26 schreef Wazaaaaa het volgende:
Bruma heeft een prima traptechniek. Guardado maakt ze zo ook vrijwel nooit hoor, is echt niet zijn sterkste kant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Elke keer wanneer ik Maher of Bruma een vrije trap zie nemen denk ik waarom Guardado niet.
Beter dan Affelay?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een god
Ongelofelijk dat die bij ons balt. Na het tijdperk Alex / Gomes is er geen betere voetballer bij PSV geweest.
Ow, ik dacht dat jij altijd met je handje in je broek zat als hij op TV was. Verwar ik je vast met een andere debiel uit het Ajax-topic.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat absoluut. De meest overschatte speler die Ajax heeft gehad de laatste jaren.
golazo capitan!quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:26 schreef Wazaaaaa het volgende:
Tegen graafschap en nu weer. Ik zeg in de pickorde even een tijdje bovenaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bruma heeft een prima traptechniek. Guardado maakt ze zo ook vrijwel nooit hoor, is echt niet zijn sterkste kant.
Nee joh Eriksen mag nog niet eens de veters strikken van een Sneijder. Eriksen was veel te vaak afwezig om een topper te zijn zal daarom ook nooit bij een topclub komen te spelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij altijd met je handje in je broek zat als hij op TV was. Verwar ik je vast met een andere debiel uit het Ajax-topic.
Maar zonder gekheid, dat Guardado in de Eredivisie balt is natuurlijk pure waanzin. Onder een trainer die weet hoe hij gebruikt moet worden kan hij de Europese subtop makkelijk aan. Dat heeft hij in Spanje ook gewoon een periode laten zien.
En ja, Guardado is daarmee beter dan Afellay was, dat lijkt me volstrekt duidelijk. Drukt veel meer zijn stempel. Al had ik het bij Ibi wel eens willen zien als hij een tussenstap had gemaakt en zich een paar jaar in de Europese subtop had kunnen ontwikkelen zonder blessures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |