Wat is er mis mee ? Wat zou je zelf voorstellen ?quote:
Mwah, dat het duidelijk was waar het over ging was wel handig geweest.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee ? Wat zou je zelf voorstellen ?
Het verwachtingspatroon is hoog met bijna 40 potentiële PVV-zetels.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mwah, dat het duidelijk was waar het over ging was wel handig geweest.
Daarnaast 'nog meer genieten', weet jij van nog meer beerputten die open gaan? Of is dat een verwachting?
Genieten toch ?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:13 schreef I-care het volgende:
In the end all will be known..
Wat een tijden Tong
Hehe, zou je je al ergens in kunnen schrijven om daarna meteen de zetel voor jezelf gaan claimen?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het verwachtingspatroon is hoog met bijna 40 potentiële PVV-zetels.![]()
![]()
![]()
![]()
Absoluut!quote:
Er zijn er al meerdere geweest.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mwah, dat het duidelijk was waar het over ging was wel handig geweest.
Daarnaast 'nog meer genieten', weet jij van nog meer beerputten die open gaan? Of is dat een verwachting?
Er wordt te weinig geneukt, dat is het nu juistquote:Op woensdag 11 november 2015 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn er al meerdere geweest.
Je hebt gelijk qua topic titel. Die is kut. Misschien kan een modje hem nog veranderen
Verder verkneukel ik me om de kamervragen van de 40 PVVers.
Oer-Hollandsch woord. Verkneukelen.![]()
![]()
Niet op de man spelenquote:Op woensdag 11 november 2015 17:50 schreef I-care het volgende:
[..]
Er wordt te weinig geneukt, dat is het nu juist
6200 netto, ik doe iets verkeerdquote:Op woensdag 11 november 2015 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
Ken die vent vooral van een Geenstijl-"reportage" van tweeënhalf jaar geleden.
Daar leek het wel een toffe peer (vooral op 01:32), zou ziekelijk zijn als de beweringen van justitie over hem waarheid blijken te zijn. Maar ik vrees dat men dit nieuws niet de wereld in zou brengen als men niet 100% zeker is.
Ik onderga hetzelfde lot Tong,quote:
Socrates ging aan de drank onderdoor. Stop me.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:57 schreef I-care het volgende:
[..]
Ik onderga hetzelfde lot Tong,
Zoveel antwoorden, maar zo weinig publiek
Geef mij de gifbeker maar, de waarheid kennende zoals Socrates, at least we go with some dignity
Dat zwarte balkje voor zijn ogen op ad.nl is nog tenenkrommenderquote:Op woensdag 11 november 2015 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
Daniël van der S. schrijven terwijl iedereen weet dat het Daniël van der Stoep is.
Verder is het al langer bekend dat PVV dubieuze figuren aantrekt, dus dit nieuws kan niet als een verrassing komen.
Socrates begreep zijn invloedssfeer..quote:Op woensdag 11 november 2015 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Socrates ging aan de drank onderdoor. Stop me.
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:04 schreef deedeetee het volgende:
Waaruit blijkt dat hij de meisje * dwong * ik lees dat hij ze probeerde om te kopen.
Belachelijk, inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zwarte balkje voor zijn ogen op ad.nl is nog tenenkrommenderIs waarschijnlijk een officieel gepubliceerde foto die je overal en nergens terug kunt vinden, maar nu sinds dit nieuws moet ie ineens "onherkenbaar"?
Je bent pas meerderjarig als je 18 bent. Seks van een volwassene met iemand van 16 of 17 wordt getolereerd, mits dat op vrijwillige basis is. Seks met een 15-jarige is sowieso verboden. En betaalde seks met minderjarigen ook; zie de recente zedenzaak in Valkenburg.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:04 schreef Seam het volgende:
15 en 16Man man, wat een drama zeg. Zijn toch ook bijna meerderjarig.
Ja. Andersom werkt het niet zo....quote:Op woensdag 11 november 2015 18:13 schreef Dagonet het volgende:
Ik mis de nice reacties, of zijn die er alleen maar voor 35-jarige vrouwen met jongens van 15, 16?
Ja hoor, daarom pakken ze ook deze persoon die sinds 2011 niet meer aan de PVV verbonden isquote:Op woensdag 11 november 2015 18:11 schreef DemonRage het volgende:
Vuil spelletje om een politieke partij langs deze weg zwart te maken.
Er komt zeker weer een zak met geld van links om dit de media in te pleuren.
Maar we gaan niet alle PVV-ers over 1 kam scheren. Dat doen ze zelf immers ook niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
De oververtegenwoordiging van PVV-ers in de criminaliteitsstatistieken begint zorgwekkende vormen aan te nemen. Straks gaan mensen bij elke misdrijf roepen dat het wel weer een PVV-er geweest zal zijn.
Het nut van niet de hele achternaam noemen is door de opkomst van internet idd vrijwel nihil geworden.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
Daniël van der S. schrijven terwijl iedereen weet dat het Daniël van der Stoep is.
Verder is het al langer bekend dat PVV dubieuze figuren aantrekt, dus dit nieuws kan niet als een verrassing komen.
De brievenbuspisser(wat zou hij tegenwoordig doen?) kon ook al niet van de kleine meisjes afblijven.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:10 schreef HPLC het volgende:
Is weer eens wat anders dan brievenbuspissen
Wie was dat ook al weer?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De brievenbuspisser(wat zou hij tegenwoordig doen?) kon ook al niet van de kleine meisjes afblijven.
Het volgens de GBL 'grote politieke talent' Eric Lucassen.quote:
Lijkt me niet zo heel erg lastig als je voor de meisjes van 15-16 jaar gaat. Een brommerrijbewijs is al voldoende. Laat staan wat je kan regelen als je met dikke pakken coke aankomt.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:48 schreef k_man het volgende:
Wacht even... hij probeerde misbruik te maken van 'zijn status'?
Heb je dat, als PVV'er? Status? Ik zou denken dat het er eerder voor zorgt dat je enorm daalt in de achting van anderen, dat ze je mijden alsof je de meest besmettelijke ziekte hebt.
Hoe maak je in hemelsnaam misbruik van je 'status' als PVV'er?
Dan mogen ze zich ook daadwerkelijk als gast gedragen. Anders paspoort afnemen en het land uitzetten. Wat zullen we nou krijgen?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:49 schreef Ceberut het volgende:
Straks 50 van dit soort gasten in het parlement?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |