Nee ze had geen officiele diplomaquote:Op woensdag 11 november 2015 13:27 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb het gelezen , maar had ze ook haar officiële diploma om te tattoeeren ?
Ik geloof dat jij Nicole niet echt sympathiek vind.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nou ja, waaif kon het ook niet
Alleen met dr grote bek maar daar kan ze alles mee
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hai,met Cees.wat heb je aan?
Zelfs nog niet bij een gratis pakje boter. Een paar een tekening, 3 x een hartje krassen, en je bent hard op weg om de beste van Nederland te worden. Tenminste dat was haar idee. Ze hebben daar meer leraren versleten dan pistolenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:27 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb het gelezen , maar had ze ook haar officiële diploma om te tattoeeren ?
Ja je hebt daar 'n diploma voor nodig om 'n tattoo te kunnen zetten én 'n vergunning om 'nquote:Op woensdag 11 november 2015 13:29 schreef DeNiAs het volgende:
Vergis ik mij dan ?
Heb je daar geen diploma voor nodig, volgens mij wel toch.
Jullie lachen er zo om
Ook dat nog.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waar anderen nog voor moesten wijken ook....
Kun je nagaan hoe goed ze isquote:Op woensdag 11 november 2015 13:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja je hebt daar 'n diploma voor nodig om 'n tattoo te kunnen zetten én 'n vergunning om 'n
shop te openen. Waaif heeft alleen 'n paar lesjes gehad meer niet.
quote:
Wat er is gezegd is dat ze zich op iets anders wilde gaan richten. Cees vond het ook een raar verhaal.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:22 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Weet jij ook waarom ze is gestopt?
Nicole is een natuurtalent,autodidact.Daar kan geen diploma tegen op.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:29 schreef DeNiAs het volgende:
Vergis ik mij dan ?
Jullie lachen er zo om
Vreemd om dan zo maar ineens er mee te stoppen , en niemand er iets van zegt.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zelfs nog niet bij een gratis pakje boter. Een paar een tekening, 3 x een hartje krassen, en je bent hard op weg om de beste van Nederland te worden. Tenminste dat was haar idee. Ze hebben daar meer leraren versleten dan pistolen
Dit is Utopia. Need I say more?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:29 schreef DeNiAs het volgende:
Vergis ik mij dan ?
Jullie lachen er zo om
Vast op die windlichten, weer 'n nieuwe passie van haarquote:Op woensdag 11 november 2015 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat er is gezegd is dat ze zich op iets anders wilde gaan richten. Cees vond het ook een raar verhaal.
Zoals ze ook in haar uppie dat krotwoodhok heeft gebouwd.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast op die windlichten, weer 'n nieuwe passie van haar![]()
en dan laat ze het
plotteren en etsen aan de anderen over. Kan zij weer op d'r borst slaan dat ze zo geweldig is.
Utopia is een op zichzelf staande maatschappijquote:Op woensdag 11 november 2015 13:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja je hebt daar 'n diploma voor nodig om 'n tattoo te kunnen zetten én 'n vergunning om 'n
shop te openen. Waaif heeft alleen 'n paar lesjes gehad meer niet.
In Utopia kan iedereen alles en zijn ze er ook nog eens geweldig in. Nicole kan geweldig tattoueren, Bjorn kan fantastisch zingen, Gabs is een kei in magazines maken, Gnoom is een geweldige doorzetter ondanks haar verschrikkelijke pijnenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:29 schreef DeNiAs het volgende:
Vergis ik mij dan ?
Jullie lachen er zo om
De mop van de dag.Sam en Moos...quote:Op woensdag 11 november 2015 13:35 schreef spapaars het volgende:
toen 06 nog een betaalnummer was
Max Tailleur
Ben je echt streamloos nu?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:35 schreef sjampoeh het volgende:
Zie t nu pas, nu ik geen streams meer heb![]()
Beleef Utopia 24/7 met een premium paspoort
Onbeperkt toegang tot 4 HD Livestreams
Mag je dan hier nog posten,vraag ik me af?quote:
Je krijgt stukje bij beetje je leven terug.quote:
quote:
En nog niet geblokt op werkquote:Op woensdag 11 november 2015 13:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De mop van de dag.Sam en Moos...
jawel .. ik kijk toch stream unoquote:Op woensdag 11 november 2015 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag je dan hier nog posten,vraag ik me af?
Ook al! Goed bezigquote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jawel .. ik kijk toch stream uno
Fructose...quote:Op woensdag 11 november 2015 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
Row snapt het niet me de suikertjes op een verpakking ofzo
a ja jaaaaaaaaaaijquote:Op woensdag 11 november 2015 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jawel .. ik kijk toch stream uno
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:41 schreef Cir het volgende:
[..]
a ja jaaaaaaaaaaij
deze gaan we wel ff noteren
sorry we moeten ergen regels gaan stellen
het loopt anders uit de hand
iedere idioot kan dan zomaar mee tikken
[spoiler garpje ...saaie boel][/spoiler]
Zit jij in de gevangenis ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jastel dat ik een zonsondergang mis die ik hier niet zie....
Maar ik ga ze afzeggen
ach genoteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:42 schreef Cir het volgende:
[..]
ach genoteerd![]()
het siert je dat je er open en eerlijk over bent
cam 4, Gabs doet dr haarmatten utDamn dat kan ik dan net weer niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Sssssssttttttquote:Op woensdag 11 november 2015 13:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zit jij in de gevangenis ofzo?
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:42 schreef Cir het volgende:
[..]
ach genoteerd![]()
het siert je dat je er open en eerlijk over bent
cam 4, Gabs doet dr haarmatten utEn op stream3 valt de emmer verf naar beneden, zo op die toet van NoomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En op stream3 valt de emmer verf naar beneden, zo op die toet van Noom
Caps, or it didn't happen.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En op stream3 valt de emmer verf naar beneden, zo op die toet van Noom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |