SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
30 november : nominatie publiek
01 december : nominatie bewoners![]()
De Utopia zoals het nu geworden is heeft hem verpest. Denk wel dat er veel potentie in Ivan gezeten heeft...quote:Op woensdag 11 november 2015 13:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Floor heeft hem verpest,mijn mening...Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
jammert vnd de cees foon altijd leuk om te luisterenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:08 schreef Disana het volgende:
Cees gaat bellen, helaas wordt de stream weggedraaid.
Of topic ; heeft nikole geen controle gehad mbt Tatoe shop
vergunning? .meen her en der te lezen dat er nogal wat gedoe is
shop die moesten sluiten endezow![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ivan is een prima gast , zonder Nicole .
Zij manipuleert en beïnvloed Ivan veel te veel.Nicole trekt hem mee in een neerwaarts negatief spiraal. UvhJ zeg i inderdaad Ivan maar dan wel ook naar huis. Wat Ivan wilt gaat hem niet lukken.
En ik ben bang dat als hij nog 7 maanden blijft het niet in zijn voordeel zal gaan werken.![]()
Zo jammer.U spreekt met de stem van Cees uit Utopia.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hello...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I was wondering if after all these yearsquote:
You'd like to meet, to go over everything
They say that time's supposed to heal ya
But I ain't done much healingIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het was zelfs een item in het nos journaalquote:Op woensdag 11 november 2015 13:10 schreef Cir het volgende:
[..]
jammert vnd de cees foon altijd leuk om te luisteren
shop die moesten sluiten endezow![]()
Hij heeft ook wel wat vervelende karaktertrekjes zonder Nicole. De invloed die ze op hem heeft (voor zover daar sprake van is) kan die trekjes wel versterken. En ook hij haalt in haar niet het beste naar boven. Het zijn allebei blaaskaken die graag vooraan staan.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:12 schreef DeNiAs het volgende:
Ivan is een prima gast , zonder Nicole .
Zij manipuleert en beïnvloed Ivan veel te veel.Nicole trekt hem mee in een neerwaarts negatief spiraal. UvhJ zeg i inderdaad Ivan maar dan wel ook naar huis. Wat Ivan wilt gaat hem niet lukken.
En ik ben bang dat als hij nog 7 maanden blijft het niet in zijn voordeel zal gaan werken.![]()
En heel toevallig is Nicole nu gestopt met tattouerenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:10 schreef Cir het volgende:
[..]
jammert vnd de cees foon altijd leuk om te luisteren
shop die moesten sluiten endezow
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:![]()
Cees zou een eigen 06 lijn moeten nemen
eurotjes verdienen
zwoele cees
Cees candelight
Cees voor al uw problemen met schepTaart
Fotografie tips van Cees
Cees doet een tefelonische rondleiding
![]()
![]()
![]()
Hai,met Cees.wat heb je aan?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:18 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
eurotjes verdienen
zwoele cees
Cees candelight
Fotografie tips van Cees
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En allemaal graaien in de boodschappen, helemaal geen overzicht wie wat pakt. Wim net
ook met 'n stapel shag en sigaretten weg lopen richting slaapkamer![]()
![]()
wimquote:Op woensdag 11 november 2015 13:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
En allemaal graaien in de boodschappen, helemaal geen overzicht wie wat pakt. Wim net
ook met 'n stapel shag en sigaretten weg lopen richting slaapkamer![]()
![]()
misschien was dit het wel waar ze gisteren van geschrokken was.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
En heel toevallig is Nicole nu gestopt met tattoueren![]()
De tv en mn laptopquote:Op woensdag 11 november 2015 13:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hai,met Cees.wat heb je aan?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Weet jij ook waarom ze is gestopt?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
En heel toevallig is Nicole nu gestopt met tattoueren![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hai,met Cees.wat heb je aan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:22 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Weet jij ook waarom ze is gestopt?gestopt ?! haaaar droom notabene
![]()
![]()
en ik zie haar nooit wat doenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:23 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Toch knap dat ze zoveel is afgevallen.![]()
![]()
Ja, maar dat had ze een paar weken geleden (eigenlijk) al besloten, sinds Ed op de 'Never come back Line' is gestapt.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
En heel toevallig is Nicole nu gestopt met tattouerenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:18 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
eurotjes verdienen
zwoele cees
Cees candelight
Fotografie tips van Cees
![]()
![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ze heeft even een adempauze genomen. Waaif stopt nooitquote:Op woensdag 11 november 2015 13:22 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Weet jij ook waarom ze is gestopt?
Waarschijnlijk hier om.... http://www.nu.nl/binnenla(...)land-opgespoord.htmlquote:Op woensdag 11 november 2015 13:22 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Weet jij ook waarom ze is gestopt?![]()
Met pillen jaquote:Op woensdag 11 november 2015 13:23 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Toch knap dat ze zoveel is afgevallen.
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hier om.... http://www.nu.nl/binnenla(...)land-opgespoord.htmlEd was een illegale harry ?
![]()
![]()
Waar anderen nog voor moesten wijken ook....quote:Op woensdag 11 november 2015 13:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]gestopt ?! haaaar droom notabene
goeie maatschappij is dat he Oma?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ze een paar weken geleden (eigenlijk) al besloten, sinds Ed op de 'Never come back Line' is gestapt.![]()
Ik heb terug gelezen dat ze ok nagels heeft gedaan , op zich is dat toch een hele leuke hobby.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]gestopt ?! haaaar droom notabene
Ik wilde dat ik het kon.![]()
Nou ja, waaif kon het ook nietquote:Op woensdag 11 november 2015 13:25 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik heb terug gelezen dat ze ok nagels heeft gedaan , op zich is dat toch een hele leuke hobby.
Ik wilde dat ik het kon.
Alleen met dr grote bek maar daar kan ze alles mee"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Mwah..quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nou ja, waaif kon het ook niet
Alleen met dr grote bek maar daar kan ze alles mee![]()
![]()
Hahahaha ik heb het gelezen , maar had ze ook haar officiële diploma om te tattoeeren ?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hier om.... http://www.nu.nl/binnenla(...)land-opgespoord.html![]()
Hoe opquote:Op woensdag 11 november 2015 13:27 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb het gelezen , maar had ze ook haar officiële diploma om te tattoeeren ?![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:25 schreef lonneberga het volgende:
[..]
goeie maatschappij is dat he Oma?Ben bereid om voor sommigen zelfs het kaartje te kopen.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Nee ze had geen officiele diplomaquote:Op woensdag 11 november 2015 13:27 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb het gelezen , maar had ze ook haar officiële diploma om te tattoeeren ?![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat jij Nicole niet echt sympathiek vind.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nou ja, waaif kon het ook niet
Alleen met dr grote bek maar daar kan ze alles mee![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hai,met Cees.wat heb je aan?![]()
![]()
nou Cees ik heb mn kniekousen die Oransjeh aan
over mn Legging heen
en jij Cees , heb je dat pittige ruitje aan vandaag?![]()
Zelfs nog niet bij een gratis pakje boter. Een paar een tekening, 3 x een hartje krassen, en je bent hard op weg om de beste van Nederland te worden. Tenminste dat was haar idee. Ze hebben daar meer leraren versleten dan pistolenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:27 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb het gelezen , maar had ze ook haar officiële diploma om te tattoeeren ?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ja je hebt daar 'n diploma voor nodig om 'n tattoo te kunnen zetten én 'n vergunning om 'nquote:Op woensdag 11 november 2015 13:29 schreef DeNiAs het volgende:
Vergis ik mij dan ?
Heb je daar geen diploma voor nodig, volgens mij wel toch.
Jullie lachen er zo om
shop te openen. Waaif heeft alleen 'n paar lesjes gehad meer niet.![]()
Ook dat nog.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waar anderen nog voor moesten wijken ook....
Kun je nagaan hoe goed ze isquote:Op woensdag 11 november 2015 13:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja je hebt daar 'n diploma voor nodig om 'n tattoo te kunnen zetten én 'n vergunning om 'n
shop te openen. Waaif heeft alleen 'n paar lesjes gehad meer niet.![]()
![]()
quote:als je 'n tattoo laat zetten door Waaif, is die al voor de helft vervaagt voor je de
poort weer uit bent![]()
![]()
Wat er is gezegd is dat ze zich op iets anders wilde gaan richten. Cees vond het ook een raar verhaal.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:22 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Weet jij ook waarom ze is gestopt?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nicole is een natuurtalent,autodidact.Daar kan geen diploma tegen op.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:29 schreef DeNiAs het volgende:
Vergis ik mij dan ?
Jullie lachen er zo om“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vreemd om dan zo maar ineens er mee te stoppen , en niemand er iets van zegt.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zelfs nog niet bij een gratis pakje boter. Een paar een tekening, 3 x een hartje krassen, en je bent hard op weg om de beste van Nederland te worden. Tenminste dat was haar idee. Ze hebben daar meer leraren versleten dan pistolen![]()
Dit is Utopia. Need I say more?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:29 schreef DeNiAs het volgende:
Vergis ik mij dan ?
Jullie lachen er zo om
Vast op die windlichten, weer 'n nieuwe passie van haarquote:Op woensdag 11 november 2015 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat er is gezegd is dat ze zich op iets anders wilde gaan richten. Cees vond het ook een raar verhaal.![]()
en dan laat ze het
plotteren en etsen aan de anderen over. Kan zij weer op d'r borst slaan dat ze zo geweldig is.![]()
![]()
Zie t nu pas, nu ik geen streams meer heb![]()
Beleef Utopia 24/7 met een premium paspoort
Onbeperkt toegang tot 4 HD Livestreams![]()
Zoals ze ook in haar uppie dat krotwoodhok heeft gebouwd.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast op die windlichten, weer 'n nieuwe passie van haar![]()
en dan laat ze het
plotteren en etsen aan de anderen over. Kan zij weer op d'r borst slaan dat ze zo geweldig is.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Utopia is een op zichzelf staande maatschappijquote:Op woensdag 11 november 2015 13:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja je hebt daar 'n diploma voor nodig om 'n tattoo te kunnen zetten én 'n vergunning om 'n
shop te openen. Waaif heeft alleen 'n paar lesjes gehad meer niet.
diploma's wetten en regels zijn allemaal anders dan irl
alle ondernemingen die daar zijn opgebouwd hebben
een Utopiaanse vergunning
Tatoe shop , Klapfroet , Hoereca, wellness , handoplegging
waarzegsels , medicatie......
![]()
![]()
![]()
![]()
In Utopia kan iedereen alles en zijn ze er ook nog eens geweldig in. Nicole kan geweldig tattoueren, Bjorn kan fantastisch zingen, Gabs is een kei in magazines maken, Gnoom is een geweldige doorzetter ondanks haar verschrikkelijke pijnenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:29 schreef DeNiAs het volgende:
Vergis ik mij dan ?
Jullie lachen er zo om
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De mop van de dag.Sam en Moos...quote:Op woensdag 11 november 2015 13:35 schreef spapaars het volgende:
toen 06 nog een betaalnummer was
Max Tailleur“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je echt streamloos nu?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:35 schreef sjampoeh het volgende:
Zie t nu pas, nu ik geen streams meer heb![]()
Beleef Utopia 24/7 met een premium paspoort
Onbeperkt toegang tot 4 HD Livestreams
![]()
Mag je dan hier nog posten,vraag ik me af?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je krijgt stukje bij beetje je leven terug.quote:
quote:
En nog niet geblokt op werkquote:Op woensdag 11 november 2015 13:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De mop van de dag.Sam en Moos...![]()
jawel .. ik kijk toch stream unoquote:Op woensdag 11 november 2015 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag je dan hier nog posten,vraag ik me af?![]()
![]()
Ook al! Goed bezigquote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jawel .. ik kijk toch stream unoGrapje,happert...
bjorn wil zangles
en bijna door het basisloon heen , heeft nog 25,- ongeveer
hij zou Dienst voor een Dienst willen
mbt zangles versus B & B![]()
Fructose...quote:Op woensdag 11 november 2015 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
Row snapt het niet me de suikertjes op een verpakking ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
a ja jaaaaaaaaaaijquote:Op woensdag 11 november 2015 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jawel .. ik kijk toch stream uno
deze gaan we wel ff noteren
sorry we moeten ergen regels gaan stellen
het loopt anders uit de hand
iedere idioot kan dan zomaar mee tikken
[spoiler garpje ...saaie boel][/spoiler]
![]()
Jaquote:stel dat ik een zonsondergang mis die ik hier niet zie....
Maar ik ga ze afzeggen
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:41 schreef Cir het volgende:
[..]
a ja jaaaaaaaaaaij
deze gaan we wel ff noteren
sorry we moeten ergen regels gaan stellen
het loopt anders uit de hand
iedere idioot kan dan zomaar mee tikken
[spoiler garpje ...saaie boel][/spoiler]
![]()
![]()
Zit jij in de gevangenis ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jastel dat ik een zonsondergang mis die ik hier niet zie....
Maar ik ga ze afzeggen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ach genoteerdquote:![]()
het siert je dat je er open en eerlijk over bent
cam 4, Gabs doet dr haarmatten utSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:42 schreef Cir het volgende:
[..]
ach genoteerd![]()
cam 4, Gabs doet dr haarmatten utDamn dat kan ik dan net weer niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sssssssttttttquote:Op woensdag 11 november 2015 13:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zit jij in de gevangenis ofzo?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Armanda haar sesampasta is niet geleverd...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
ach genoteerd![]()
cam 4, Gabs doet dr haarmatten utEn op stream3 valt de emmer verf naar beneden, zo op die toet van NoomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En op stream3 valt de emmer verf naar beneden, zo op die toet van Noomoeh don't tempt meeeeee.
![]()
Caps, or it didn't happen.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En op stream3 valt de emmer verf naar beneden, zo op die toet van Noom
Sesampasta kun je zelf maken, kom op Armanda je kan hetSilence breaks apart, Brightness comes to life
[..]
ach genoteerd![]()
cam 4, Gabs doet dr haarmatten utze krijgt voor haar 25e verjsardag toch zeker wel nieuwe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gina gaat een cursus weaven doen,komt goed...quote:Op woensdag 11 november 2015 13:46 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ze krijgt voor haar 25e verjsardag toch zeker wel nieuwe?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb de kapperskwaliteiten van Gina gezien, dat gaat niets worden.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gina gaat een cursus weaven doen,komt goed...
Gewoon een dag zichzelf was...quote:Op woensdag 11 november 2015 13:49 schreef UtopiaVolger het volgende:
Stefanie wou dat ze jou was en jij was dan wie ik was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Juist leuk! Ontplofte ragebollen overalquote:Op woensdag 11 november 2015 13:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb de kapperskwaliteiten van Gina gezien, dat gaat niets worden.
De geinlijn. Sam en Moos moppen.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:35 schreef spapaars het volgende:
toen 06 nog een betaalnummer was
Max Tailleur![]()
Voor wie maar een stream heeft, hier heb je ze alle vier op een rij![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit keer dan wel streams van Gabri zonder matten.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Juist leuk! Ontplofte ragebollen overal
Vast morgenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jastel dat ik een zonsondergang mis die ik hier niet zie....
Maar ik ga ze afzeggen![]()
![]()
Je moet die klaplopers niet zo verwennen.Gewoon betalen pannenkoek...quote:Op woensdag 11 november 2015 13:51 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie maar een stream heeft, hier heb je ze alle vier op een rij![]()
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe eens lief.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet die klaplopers niet zo verwennen.Gewoon betalen pannenkoek...
Juist ja!quote:Op woensdag 11 november 2015 13:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet die klaplopers niet zo verwennen.Gewoon betalen pannenkoek...Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zou toch mooi zijn.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Cees heeft het over de besparing
minder vlees meer soja bonen, meer geld
soja vanille drink wil Armanda als tractatie bestellen
als het zo in de koeling staat zou ze het ook pakken
wat is de Basis bestellling
diepgaande slapgeouwehoer gezeik over vreten![]()
Cees voelt zich soms bezwaard als hij met zn eigen doos pinda's op de bank gaat zitten
daarom gaat Cees voortaan in het bos
zn eigen boomhut pinda's eten![]()
[..]niet passendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel passend. Rood kleurt goed bij haar haar.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:59 schreef spapaars het volgende:
Heerlijke meid, roddelt niet en ook niet vies om te werken
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet die klaplopers niet zo verwennen.Gewoon betalen pannenkoek...
En ik had liever 'n 5 liter emmer gezienquote:Op woensdag 11 november 2015 13:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Heel passend. Rood kleurt goed bij haar haar.![]()
![]()
Wie het kleine niet eert, is de 5 liter emmer niet weerd.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik had liever 'n 5 liter emmer gezienHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx
![]()
mopje is zo gegroeid daarquote:Op woensdag 11 november 2015 13:59 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
`mentale processen
Fysieke groei![]()
![]()
Krijg je zo'n Carrie idee alleen met verf.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik had liever 'n 5 liter emmer gezien![]()
inderdaad,kunnen de andere dames een voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:59 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 14:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
inderdaad,kunnen de andere dames een voorbeeld aan nemen![]()
![]()
![]()
En woorden om dat te ontzenuwen zijn er niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:03 schreef Cir het volgende:
[..]
mopje is zo gegroeid daar
`mentale processen
Fysieke groei
Wat weer leuke creativiteit brengt, zoals Fritsie doet![]()
be afraid for Rudolf the Horney Elchquote:Op woensdag 11 november 2015 14:02 schreef mario390 het volgende:
..at christmas time there no need to be afraid....![]()
![]()
![]()
he loves blond and stupid
Ho Ho Ho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 14:08 schreef Cir het volgende:
[..]
be afraid for Rudolf the Horney Elch![]()
he loves blond and stupid
Ho Ho Ho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jemig wat is Ivan weer aan het snuiven zo irrieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zou bijna Rolf gaan missen...quote:Op woensdag 11 november 2015 14:12 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat is Ivan weer aan het snuiven zo irrie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slade?quote:Op woensdag 11 november 2015 14:13 schreef mario390 het volgende:
van wie is dat?
Something about Christmas Time,Something about....?![]()
![]()
ot sommige eten
Edit.bryan adams...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 november 2015 14:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim:We hebben nog 2 lichtslangen Ivan.
live beelden prikkeprak met lichtslangen![]()
Ze moest/kon zich pas een beetje zelf ontwikkelen toen Gio weg was imo.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
En woorden om dat te ontzenuwen zijn er niet.
Wat weer leuke creativiteit brengt, zoals Fritsie doet![]()
ik had al een edit gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wimmie heeft 4 jaar toneel gedaan
en bij "het Blok "" tv ook meegedaan
Wimmie Tetjes bekend van diversere tv productie
diverse Toneel uitvoeringen
o.a. Hoofdrol in "' de Klamme Naad![]()
4 werkstreams, het moet niet gekker worden
dat verklaart het...hij speelt een rolquote:Op woensdag 11 november 2015 14:17 schreef Cir het volgende:
wimmie heeft 4 jaar toneel gedaan
en bij "het Blok "" tv ook meegedaan
Wimmie Tetjes bekend van diversere tv productie
diverse Toneel uitvoeringen
o.a. Hoofdrol in "' de Klamme Naad
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van roos?quote:Op woensdag 11 november 2015 14:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Armanda heeft een beetje last van roos,lijkt me...![]()
Nicole was in beeld met tattooeren, deed met Gyazo het nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat witte op haar schouders...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
?quote:Op woensdag 11 november 2015 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat witte op haar schouders...![]()
![]()
Mooie virus beschermer die Gyazoquote:Op woensdag 11 november 2015 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Nicole was in beeld met tattooeren, deed met Gyazo het niet![]()
Ze zei dat old school tatoeëren uit dikke lijnen bestaat. Ik weet niet of het een excuus was voor haar slechte werk.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Nicole was in beeld met tattooeren, deed met Gyazo het niet“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Dandruf...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
de 2 kakkerlakken aan het sporten
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Hoofdschilfersquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Kakkerlakken?quote:Op woensdag 11 november 2015 14:29 schreef markvanrinsum het volgende:
de 2 kakkerlakken aan het sporten
[ afbeelding ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
blijf je die smiley postenquote:
ne maar ik kom niet opquote:Op woensdag 11 november 2015 14:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
blijf je die smiley posten![]()
quote:ik wist dat je ging reageren
quote:Op woensdag 11 november 2015 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Head& Shoulders
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
mark als gina bij iemand wil liggen dan gaat ze maar bij wim liggen
Tja joh, shit happens.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:34 schreef mario390 het volgende:
de 360 binnen heeft om 14:15 nog gewerkt nu niet meer![]()
![]()
Tack.quote:
Gatverdamme met zijn grijpgrage handjes.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:34 schreef markvanrinsum het volgende:
mark als gina bij iemand wil liggen dan gaat ze maar bij wim liggen
[ afbeelding ]![]()
Vreemd weer dat Gina en Mark het uit hebben.Eerst deze week al zeggen dat hij niet kan zoenen.En Mark nam het ook wel heel luchtig op.Volgens mij echt wel doorgesproken.![]()
texst vastquote:Op woensdag 11 november 2015 14:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat verklaart het...hij speelt een rol![]()
![]()
om 18uur eteh sowieso door hem afgedwongen
kanjert Wimmie![]()
sportschool relatie gesprekje over
Friedelkind en Mr klapFriet
zoenen met een ander dan laat Markje dr los ..hij is heel chil
rob willen mannen avond burgers en bier![]()
Wim heeft liever Noomie, denk ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Gatverdamme met zijn grijpgrage handjes.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
rob:mark jij verdiend beter dan ginaBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Mss wil Wim wel betalen voor een beetje liefde...quote:Op woensdag 11 november 2015 14:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Gatverdamme met zijn grijpgrage handjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
|Misschien begon zelfs de Febo door te krijgen dat wij echt niet zaten te wachten op al dat geklef.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
Vreemd weer dat Gina en Mark het uit hebben.Eerst deze week al zeggen dat hij niet kan zoenen.En Mark nam het ook wel heel luchtig op.Volgens mij echt wel doorgesproken.![]()
Er was toch ook een gerucht dat Vannes een keer terugkwam koken ofzoiets?quote:Op woensdag 11 november 2015 14:40 schreef markvanrinsum het volgende:
rob:mark jij verdiend beter dan gina![]()
Punt voor Rob.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:40 schreef markvanrinsum het volgende:
rob:mark jij verdiend beter dan gina
Een beetje geld voor een beetje liefdequote:Op woensdag 11 november 2015 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mss wil Wim wel betalen voor een beetje liefde..."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op woensdag 11 november 2015 14:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een beetje geld voor een beetje liefde![]()
![]()
gekkiequote:Op woensdag 11 november 2015 14:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een beetje geld voor een beetje liefde
Liefde kopen in de liefde's winkelt zeker![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 14:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een beetje geld voor een beetje liefde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo kan je het noemenquote:Op woensdag 11 november 2015 14:44 schreef Cir het volgende:
[..]
gekkie
Liefde kopen in de liefde's winkelt zeker
Volgens mij begint Cees Armanda ook maar saai te vinden. Terwijl ze klaagde dat ze in Utopia niet genoeg groente binnenkrijgt, liep hij gewoon weg.![]()
En wim een kansloze dikzak.quote:
En nu?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Er zijn al veel ergere dingen geroepen hoorquote:Op woensdag 11 november 2015 14:50 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Waar baseert Wim deze uitspraak op?
Vind het nog al wat om dat zo maar te roepen.
cees herhaald heel veelquote:Op woensdag 11 november 2015 14:50 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Waar baseert Wim deze uitspraak op?
Vind het nog al wat om dat zo maar te roepen.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
oh thnxs wimmie is heel slim , weet allesquote:
diagnose Cees autist staat genoteerd![]()
Row & Cees hebben een gesprek aan tafel over Kanker
goede kennis van row is overleden , Cees haakt in over
het thuisfront . mbt ziekte en dood
dagelijkse gedachten![]()
Dr, Wim trekt behalve zichzelf ook graag conclusies.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:53 schreef Cir het volgende:
[..]
oh thnxs wimmie is heel slim , weet alles
diagnose Cees autist staat genoteerd![]()
Row & Cees hebben een gesprek aan tafel over Kanker
goede kennis van row is overleden , Cees haakt in pver
het thuisfront . mbt ziekte en dood
dagelijkse gedachten
Dr. Wim is ook gynaecoloog"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Wim wil graag astronaut worden.
Pigs in space"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hear,hear.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wim is de grootste Kontenkruiper van Utopio“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan kan hij Ivan niet zien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die bolle heeft een pesthekel aan bas"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Vorige week nog toen Ivan tegen Cees in het centraal zei dat hij niks aan Cees had met de markt.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wim is de grootste Kontenkruiper van Utopio
Dat Wim toen daarna naar Ivan ging en zei:Je hebt helemaal gelijk Ivan,want bla bla bla bla![]()
gadver, die smakkers Rowena en Ivan, nooit geleerd om met de mond dicht te kauwen, pff.
Rowena is er nog trots op ook.![]()
Wat?quote:Op woensdag 11 november 2015 14:59 schreef mario390 het volgende:
ik denk armanda will niet naast de bewoners stoehnen"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Poepen...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die Rowena is echt altijd vies aan het smakken.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:59 schreef flatflower het volgende:
gadver, die smakkers Rowena en Ivan, nooit geleerd om met de mond dicht te kauwen, pff.
Rowena is er nog trots op ook.![]()
Wim heeft een bruine tong van het aarslikken bij Ivan.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Vorige week nog toen Ivan tegen Cees in het centraal zei dat hij niks aan Cees had met de markt.
Dat Wim toen daarna naar Ivan ging en zei:Je hebt helemaal gelijk Ivan,want bla bla bla bla
Rim bim Wim.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Wim heeft een bruine tong van het aarslikken bij Ivan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja als Bas hem wat vraagt om te maken doet hij dat niet,of als bas hout wil hebben kan het niet.En begin deze week alle hout in de fik steken.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Die bolle heeft een pesthekel aan bas![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 15:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Wim heeft een bruine tong van het aarslikken bij Ivan.![]()
![]()
![]()
![]()
EnIvanmaar zeuren dat ze niks doet. Ze stalkt Rob, dus daar is ze druk mee.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Was zij er al, of is het weer omdat Rob er is?
haha,is de paus katholiek?quote:Op woensdag 11 november 2015 15:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Was zij er al, of is het weer omdat Rob er is?![]()
De nieuwe badkamer? Kan hij zich weer maaaaaaaanden geestelijk op voorbereiden.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:03 schreef LLgetikt het volgende:
wat wil wim wel dan? Hij doet een nicooltje.
En tegen die tijd zal een ander 'bouwer' het karwei wel klaren.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik zei het vandaag al eerder,het is tijd voor een publieksstem.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:03 schreef lonneberga het volgende:
Als ik mocht stemmen wist ik het wel,tsjakka,op Wim“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die komt er niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De nieuwe badkamer? Kan hij zich weer maaaaaaaanden geestelijk op voorbereiden.
En tegen die tijd zal een ander 'bouwer' het karwei wel klaren.
Wim maakt niks af is me opgevallen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hij komt er nog mee weg ook.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De nieuwe badkamer? Kan hij zich weer maaaaaaaanden geestelijk op voorbereiden.
En tegen die tijd zal een ander 'bouwer' het karwei wel klaren.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Omdat hij geen gevaar is voor anderen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
e ht wel,die lul denkt dat hij heel wat isquote:Op woensdag 11 november 2015 15:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zei het vandaag al eerder,het is tijd voor een publieksstem.![]()
![]()
Dat trekt die dikke nietquote:Op woensdag 11 november 2015 15:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zei het vandaag al eerder,het is tijd voor een publieksstem."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Daarom juist...quote:Op woensdag 11 november 2015 15:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat trekt die dikke niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind het een beetje jammer ,dat te pas en te onpas dingen geroepen worden die nergens op slaan.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Er zijn al veel ergere dingen geroepen hoor![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 15:08 schreef flatflower het volgende:
Wim krijgt ook mijn stem dit keer, achterbakse slijmbal.![]()
![]()
Volgens Bjorn is Gnoomie bang om naar buiten te gaan.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Maar kom op Gnoom, dapper zijn. Je kan het !
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Is bekend wat zijn doelen waren of zijn in Utopia , of wil hij de langst hangende Utopiaan worden.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat 'ie nog wat doen of is dit weer dag vullend?![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 15:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Herkennen jullie hier Armanda in?
Nee.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Herkennen jullie hier Armanda in?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Wim is niet zo slimquote:Op woensdag 11 november 2015 15:10 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
En dan ben je volgens Wim autist?
Vreemde uitspraak blijf ik het vinden.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bouwen was zijn passie.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:11 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Is bekend wat zijn doelen waren of zijn in Utopia , of wil hij de langst hangende Utopiaan worden.![]()
Een nette loods.![]()
Iedereen meehelpen in het huishouden.![]()
Wim is een harde werker, kan niet tegen stilzitters.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als er een iets onaanvaardbaar is dan is het wel een kontenkruiper.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wim is de grootste Kontenkruiper van Utopio
Iemand die geen eigen mening heeft en mee loopt met de meute. Eerst naar de andere kijken hoe die reageren alvorens zelf te reageren.![]()
[ afbeelding ]
Herkennen jullie hier Armanda in?niet wirklich
![]()
[ afbeelding ]
Herkennen jullie hier Armanda in?![]()
![]()
Zo is het gros van Utopia.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:12 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Als er een iets onaanvaardbaar is dan is het wel een kontenkruiper.
Iemand die geen eigen mening heeft en mee loopt met de meute. Eerst naar de andere kijken hoe die reageren alvorens zelf te reageren.
En vooral MARK en Wim![]()
Hier stukje over Wm
Wel grappig als je dat nu leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Het is haar ook niet.
Ja beetje toch wel mooie foto moet ik eerlijk bekennen.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal niet.
Lijkt wel op de vrouw van Brain van DGK Tamara.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 15:11 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Is bekend wat zijn doelen waren of zijn in Utopia , of wil hij de langst hangende Utopiaan worden.quote:Wim is allround bouwvakker en werkt al tien jaar in de bouw. Hij woont, vanwege de crisis, tijdelijk weer bij zijn ouders. Hij houdt van grappen en feestjes, maar is vooral een harde werker.
In Utopia wordt er, volgens Wim, slecht gebouwd. Het wellnesshuisje van Colinda wil hij het liefst met de grond gelijk maken en opnieuw opbouwen. Bouwtechnisch moet de constructie veel beter, er moet een goede fundering zijn en waterpas gewerkt worden. Hij wil het bouwen in Utopia naar een hoger niveau tillen.
Ook wil hij cursussen ‘klussen met vrouwen’ aanbieden in Utopia. Hij wil vrouwen de basisprincipes van het klussen bijleren, omdat de meeste vrouwen volgens hem geen idee hebben wat klussen inhoudt en hoe ze iets moeten aanpakken. Thuis kunnen vrouwen aan de slag met het roze gereedschapssetje, wat ze meekrijgen na de cursus. Daarnaast wil Wim de meubelmakerij weer oppakken.
Luie mensen horen niet in het Utopia van Wim. Hij is zelf een harde werker en een echte doorzetter. Mensen die weinig tot niets uitvoeren, zou hij aansporen tot werken. Ook de rotzooi in de loods vindt hij verschrikkelijk, iedereen hoort mee te helpen in het huishouden en zijn eigen rommel op te ruimen.
Wim in Utopia
Bouwvakker Wim timmert veel geld in het laatje. Hij heeft zelden ruzie en geniet van Utopia.
quote:Op woensdag 11 november 2015 15:13 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Zo is het gros van Utopia.
En vooral MARK en Wim![]()
Hier stukje over Wm
Wel grappig als je dat nu leestEcht hoor,wat een vieze leugenaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, te laat
klussen met vrouwen, ja ik snap waaromquote:VIESPEUKIE
en dat laattste stukje![]()
Luie mensen horen niet in het Utopia van Wim. Hij is zelf een harde werker en een echte doorzetter. Mensen die weinig tot niets uitvoeren, zou hij aansporen tot werken. Ook de rotzooi in de loods vindt hij verschrikkelijk, iedereen hoort mee te helpen in het huishouden en zijn eigen rommel op te ruimen.
![]()
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dus we kunnen concluderen dat de Utopia van Wim mislukt is.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bouwen was zijn passie.![]()
Een nette loods.![]()
Iedereen meehelpen in het huishouden.![]()
Wim is een harde werker, kan niet tegen stilzitters.![]()
![]()
Zijn idee klussen met vrouwen is haalbaar. Maar het rare is. Ik heb hem er nog nooit over gehoor miss 1 x en dan opeens gewoon. Geheugenverlies en niemand vraagt van ey WIm hoe zit het met je doel. Waarmee je binnenkwamquote:Op woensdag 11 november 2015 15:16 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dus we kunnen concluderen dat de Utopia van Wim mislukt is.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: