7*48=336.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je de hele dag elke 2 uur kaarten kunt winnen en dan 7 dagen lang. Dan is de bijna de hele HMH gevuld met 3FM winnaars
Nog steeds belachelijk veel. En reken er maar niet op dat de kaarten die 3fm weg geeft plaatsen achteraan zijn. Nee joh je staat met je snufferd zowat op het podium.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
7*48=336.
Da's 6% van de capaciteit van de HMH.
6% is niet veel. Sterker nog, het zou me verbazen als het weggeefgehalte bij concerten van die grootte niet op minstens 10% ligt. Kijk, als er nog 5 andere kaartjes-weggeef-acties zijn van dergelijke grootte, dan wordt het een ander verhaal, maar daar heb (en wil) ik geen zicht op.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog steeds belachelijk veel. En reken er maar niet op dat de kaarten die 3fm weg geeft plaatsen achteraan zijn. Nee joh je staat met je snufferd zowat op het podium.
Uh dat was eind november.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ligt het aan mij of maakten ze vorig jaar dat anthem voor SR veel vroeger bekend? Voor m'n gevoel werden we toen rond deze tijd al doodgegooid met Jacqueline en nu nog niks?
Themalied, niet anthem.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ligt het aan mij of maakten ze vorig jaar dat anthem voor SR veel vroeger bekend? Voor m'n gevoel werden we toen rond deze tijd al doodgegooid met Jacqueline en nu nog niks?
Really?? Hmmm, dan klopt mn gevoel van geen kant!quote:
http://megatop50.3fm.nl/n(...)zevende-themalied-srquote:Op donderdag 12 november 2015 10:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Really?? Hmmm, dan klopt mn gevoel van geen kant!
Een van de grootste voordelen van man zijn. De wereld is ons toilet.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wildplassen
Je bent toch geen hond?
Uitermate genieten is dat.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een van de grootste voordelen van man zijn. De wereld is ons toilet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |