abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2015 @ 23:16:31 #201
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157482420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar denk je dat die 15% afname vandaan komt? Ik denk namelijk dat dat niet de reden is die jij in gedachte hebt ;)
Daar hebben we prof barabas ;) die moet natuurlijk ook van zich laten horen :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:18:45 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157482486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar hebben we prof barabas ;) die moet natuurlijk ook van zich laten horen :D
Een inhoudelijke reactie is weer teveel gevraagd zie ik...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157482558
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een inhoudelijke reactie is weer teveel gevraagd zie ik...
Had je anders verwacht?
  woensdag 11 november 2015 @ 23:26:08 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157482644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:21 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Had je anders verwacht?
Nee eigenlijk niet, maar viel te proberen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 november 2015 @ 23:26:55 #205
189978 controlaltdelete
pi_157482664
Gros van de mensen daar ga ik niet teveel meer op in vanwege oeverloos gezwets, het was me een waar genoegen. Morgen gezond weer op :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:27:40 #206
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157482676
hallo
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 11 november 2015 @ 23:28:53 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157482706
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Gros van de mensen daar ga ik niet teveel meer op in vanwege oeverloos gezwets, het was me een waar genoegen. Morgen gezond weer op :W
Weer heel karakteristiek CAD :W
Onikaan ni ov dovah
pi_157482726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Verassend. Een beetje zoals je altijd doet. Je bent echt de queen van het zwaktebod. Nooit ergens op willen reageren, altijd zielig lopen doen, en dan onder eenhoop geklaag weer verdwijnen. Je had beter goochelaar kunnen worden.De Houdini van het forumwezen om het maar een naam te geven
  woensdag 11 november 2015 @ 23:39:28 #209
189978 controlaltdelete
pi_157482937
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:29 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Verassend. Een beetje zoals je altijd doet. Je bent echt de queen van het zwaktebod. Nooit ergens op willen reageren, altijd zielig lopen doen, en dan onder eenhoop geklaag weer verdwijnen. Je had beter goochelaar kunnen worden.De Houdini van het forumwezen om het maar een naam te geven
Ik ga niet in discussie met een betonnen hoofd. Verder heb ik nergens geklaagd dat kunnen jullie beter dan ik, mensen beschuldigen van iets wat ze niet zijn. Daar was gisteravond weer een goed voorbeeld van. Nu doe ik echt mijn verdwijntruuk, simsalabim en welterusten :O
pi_157482968
slaap zacht :)
  woensdag 11 november 2015 @ 23:47:56 #211
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157483163
ga ik ook doen :Z
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_157483196
quote:
truste
  donderdag 12 november 2015 @ 13:20:25 #213
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157490459
The Syndrome: New film exposes scam to imprison parents based on phony medical science

Kan de titel van topic niet veranderd worden in : BigPharmatopic#62 waar medische fouten doelbewust gemaakt worden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:29:39 #214
52357 Lambiekje
pi_157490613
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is jouw foute interpretatie van wat hij zegt.
oh nee hoor .. het wordt gewoon al doorgevoerd in Afrika.
Tetanus vaccines found spiked with sterilization chemical to carry out race-based genocide against Africans
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:46:33 #215
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157490957
quote:
Daar moet je wel de troep van die site voor geloven...
Onikaan ni ov dovah
pi_157491123
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat maakt voor Biekje toch niet uit. Zijn denkwijze:

Het staat op naturalnews dus het is waar. Punt.

Het is wetenschappelijk en 100'den keren geverifieerd door onafhankelijk wetenschappers dus het is niet waar.

Hoe simpel kan je zijn
  donderdag 12 november 2015 @ 13:58:26 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157491190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het is wetenschappelijk en 100'den keren geverifieerd door onafhankelijk wetenschappers dus het is niet waar.

Hoe simpel kan je zijn
Behalve als hij denkt dat een wetenschapper heeft aangetoond dat homeopatie werkt, dan weer wel, als wetenschappelijk aangetoond wordt dat het niet werkt, is dat weer onzin.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:51:07 #218
52357 Lambiekje
pi_157492040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Behalve als hij denkt dat een wetenschapper heeft aangetoond dat homeopatie werkt, dan weer wel, als wetenschappelijk aangetoond wordt dat het niet werkt, is dat weer onzin.
buiten Nederland is algemeen geaccepteerd en wordt het complementaire aangeboden in reguliere ziekenhuizen.

Daarnaast is het bewezen effectief.

Dat de Nederlandse arts het niet wil en kan begrijpen maakt nog niet dat onzin is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 12-11-2015 15:56:24 ]
  donderdag 12 november 2015 @ 14:54:46 #219
52357 Lambiekje
pi_157492102
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Hoe simpel kan je zijn
en als het perongeluk wel zo is. Daar al eens over na gedacht. Het strookt met de uitspraken van Gates.

En is sowieso in lijn waarom er überhaupt gevaccineerd wordt.

Fifa is zeker ook onschuldig.?
pi_157492371
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en als het perongeluk wel zo is. Daar al eens over na gedacht. Het strookt met de uitspraken van Gates.

Nee lambiekje, het strookt met jouw interpretatie van de uitspraken van Gates, niet met de werkelijkheid.

Zit Gates volgens jou bij een ander NWO? Hij wil blijkbaar volgens jouw interpretatie van zijn uitspraken maar 15% bevolkingsreductie, terwijl je hier ook vaak uitspraken hebt gedaan over veel hogere percentages en het aantal van 500 miljoen is ook al vaak voorbij gekomen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2015 15:16:04 ]
pi_157492907
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

buiten Nederland is algemeen geaccepteerd en wordt het complementaire aangeboden in reguliere ziekenhuizen.
Nee hoor. Homeopathie is echt nergens geaccepteerd behalve door figuren zoals jijzelf.

quote:
Net andersom. het is bewezen ineffectief. Al meerdere keren gewoon aangetoond. Dat jij daar niet aan wilt is echt jou probleem.
quote:
Dat de Nederlandse arts het niet wil en kan begrijpen maakt nog niet dat onzin is.
(- edit gescheld in quote verwijderd-). Denk je nu echt dat dit bijdraagt tot wat je wilt zeggen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 12-11-2015 16:00:54 ]
  donderdag 12 november 2015 @ 16:02:37 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157493459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kan je dat bewijs dan eindelijk eens geven?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 12 november 2015 @ 16:05:38 #223
45206 Pietverdriet
pi_157493523
quote:

[..]

Dat wat roept betekend verder niets, je geeft namelijk geen serieuze bron. Je kletst maar wat
pi_157493799
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar als je kritisch verder leest kom je ook dit tegen in de reacties:
http://www.snopes.com/medical/disease/tetanus.asp

After these rumours were spread, attempts were made to analyse TT vaccines for the presence of hCG. The vaccines were sent to hospital laboratories and tested using pregnancy test kits which are developed for use on serum and urine specimens, and are not appropriate for a vaccine such as TT, which contains a special preservative (merthiolate) and an adjuvant (aluminum salt). As a consequence of using these inappropriate tests, low levels of hCG-like activity were found in some samples of TT vaccine. The laboratories themselves recognised the insignificance of the results, which were below the reliable detection capability of the kits and were due to a nonspecific interaction between the adjuvant or other substances in the vaccine and the test kit. However, these results were misrepresented by the 'pro-life' groups with the resulting disruption of immunisation campaigns.

When the vaccines were tested in laboratories which used properly validated test systems, the results clearly showed that the vaccines did not contain hCG. The low levels of hCG-like activity seen in some samples were the result of false positive reactions. In fact, in a laboratory in Hungary, it was shown that the sterile water supply from the local hospital gave a higher false positive level of hCG than did the TT vaccine.
Last updated: 14 November 2014

;)
There is only one religion
  donderdag 12 november 2015 @ 16:37:21 #225
52357 Lambiekje
pi_157494111
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:09 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee lambiekje, het strookt met jouw interpretatie van de uitspraken van Gates, niet met de werkelijkheid.

Zit Gates volgens jou bij een ander NWO? Hij wil blijkbaar volgens jouw interpretatie van zijn uitspraken maar 15% bevolkingsreductie, terwijl je hier ook vaak uitspraken hebt gedaan over veel hogere percentages en het aantal van 500 miljoen is ook al vaak voorbij gekomen.
nee. Bill Gates heeft on mwonden gezegt met vaccins kunnen we 15% bereiken.

En nee Georgia Guide Stones zegt maximaal 500 mlj inwoners. 6.800.000.000 moet dus geruimd worden volgens de NWO Agenda 21 of Agenda 2030.
pi_157494143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee. Bill Gates heeft on mwonden gezegt met vaccins kunnen we 15% bereiken.

En nee Georgia Guide Stones zegt maximaal 500 mlj inwoners. 6.800.000.000 moet dus geruimd worden. volgens de NWO Agenda 21 of Agenda 2030.
BULLSHIT, heeft hij nooit gezegd.
Geef anders even een linkje naar een youtube filmpje waar bill gates zelf zegt dat hij mensen om zeep wil helpen.
  donderdag 12 november 2015 @ 16:39:03 #227
52357 Lambiekje
pi_157494148
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:21 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar als je kritisch verder leest kom je ook dit tegen in de reacties:

After these rumours were spread, attempts were made to analyse TT vaccines for the presence of hCG. The vaccines were sent to hospital laboratories and tested using pregnancy test kits which are developed for use on serum and urine specimens, and are not appropriate for a vaccine such as TT, which contains a special preservative (merthiolate) and an adjuvant (aluminum salt). As a consequence of using these inappropriate tests, low levels of hCG-like activity were found in some samples of TT vaccine. The laboratories themselves recognised the insignificance of the results, which were below the reliable detection capability of the kits and were due to a nonspecific interaction between the adjuvant or other substances in the vaccine and the test kit. However, these results were misrepresented by the 'pro-life' groups with the resulting disruption of immunisation campaigns.

When the vaccines were tested in laboratories which used properly validated test systems, the results clearly showed that the vaccines did not contain hCG. The low levels of hCG-like activity seen in some samples were the result of false positive reactions. In fact, in a laboratory in Hungary, it was shown that the sterile water supply from the local hospital gave a higher false positive level of hCG than did the TT vaccine.
Last updated: 14 November 2014

;)
ja net zoals dat er geen kwik meer in vaccin zit. Maar stiekem toch wel is.
pi_157494201
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

BULLSHIT, heeft hij nooit gezegd.
Geef anders even een linkje naar een youtube filmpje waar bill gates zelf zegt dat hij mensen om zeep wil helpen.
Daar is Biekje al meerdere malen om gevraagd maar verder dan het nog een keer herhalen komt het niet.
pi_157494248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja net zoals dat er geen kwik meer in vaccin zit. Maar stiekem toch wel is.
Laat ik het zo zeggen lambiekje, ik ben voor inenten en indien nodig voor vaccineren, maar als blijkt dat er stoffen zijn die er beter niet in kunnen zitten, die gevaarlijk zijn, ben ik voor verbetering van de desbetreffende vaccins/inentingen. Dat helpt de wereld verder inplaats van doktors voor van alles en nog wat uit te maken .
pi_157494845
quote:

[..]

In elk geval niet in Australië en het Verenigd Koninkrijk, daar heeft de overheid een negatief standpunt ten op zichte van homeopathie ingenomen.
pi_157495119
quote:

[..]

De Nazi's lustten ook wel een portie homeopathie (http://www.kwakzalverij.nl/1050/A_total_disaster_for_homeopathy) zegt genoeg.
pi_157495516
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:45 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen lambiekje, ik ben voor inenten en indien nodig voor vaccineren, maar als blijkt dat er stoffen zijn die er beter niet in kunnen zitten, die gevaarlijk zijn, ben ik voor verbetering van de desbetreffende vaccins/inentingen. Dat helpt de wereld verder inplaats van doktors voor van alles en nog wat uit te maken .
Amen.
pi_157496228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:45 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Mee eens. Maar wat is bijvoorbeeld je mening over thimerosal? Zou dat er wel of niet in moeten zitten?
pi_157496426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:26 schreef Broomer het volgende:

[..]

Mee eens. Maar wat is bijvoorbeeld je mening over thimerosal? Zou dat er wel of niet in moeten zitten?
Om eerlijk te zijn is bigpharma niet echt mijn ding, heb daar gewoon te weinig kennis van. :@
Dus ik heb er geen mening over.(Dat laat ik aan de kenners en wetenschap over) Voor wat betreft zoiets als thimerosal.
Tis vaak met Bigpharma iets van you hate them but ...you need them.(tenminste dat geldt voor mij dan)
pi_157497720
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:16 schreef Fixers het volgende:

[..]

In elk geval niet in Australië en het Verenigd Koninkrijk, daar heeft de overheid een negatief standpunt ten op zichte van homeopathie ingenomen.
In het VK heb je dan wel weer het Royal homeopathic hospital, dat zijn poli's waar ook kwak bedreven wordt.
pi_157498826
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

In het VK heb je dan wel weer het Royal homeopathic hospital, dat zijn poli's waar ook kwak bedreven wordt.
Dat snap ik ook niet helemaal. Het House of Commons heeft in een commissie onderzocht dat homeopatie niet werkt. Maar dat is helaas nog niet uitgewerkt in wetgeving en is het nog steeds beschikbaar binnen de NHS
quote:
It is available on the NHS?
Homeopathy is not available on the NHS in all areas of the country, but there are several NHS homeopathic hospitals and some GP practices also offer homeopathic treatment.
http://www.nhs.uk/conditions/homeopathy/Pages/Introduction.aspx (op diezelfde pagina staat meerdere keren dat homeopathie geen bewezen werking heeft)

Mijn zorgverzekeraar heeft homeopathie, samen met nog een bups alternatieve geneeswijzen, in het aanvullende pakket. Dat zie ik er liever ook uit verdwijnen. Kromme is dat ik voor bewezen behandelmethodes en ingrepen door hoepeltjes moet springen om een vergoeding te krijgen. Al ben ik niet principieel genoeg om een andere verzekeraar te zoeken, bij de anderen zijn de hoepels waar ik doorheen moet springen een stuk kleiner en staan ze in brand.
pi_157499772
quote:
:N :N

of heb je ook daadwerkelijk data van de resultaten? Als het op zo grote schaal wordt toegepast, MOET je ook genoeg data hebben van onvruchtbare vrouwen....
pi_157499852
quote:
Jep. Alleen helaas niet meer dan placebo.
Leuk voor een verkoudheid of lastige onschuldige chronische pijnen of vage klachten waar je weinig mee kunt, maar totaal onbruikbaar (en misdadig) voor serieuze zaken.
pi_157499989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:16 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet helemaal. Het House of Commons heeft in een commissie onderzocht dat homeopatie niet werkt. Maar dat is helaas nog niet uitgewerkt in wetgeving en is het nog steeds beschikbaar binnen de NHS

[..]

http://www.nhs.uk/conditions/homeopathy/Pages/Introduction.aspx (op diezelfde pagina staat meerdere keren dat homeopathie geen bewezen werking heeft)

Mijn zorgverzekeraar heeft homeopathie, samen met nog een bups alternatieve geneeswijzen, in het aanvullende pakket. Dat zie ik er liever ook uit verdwijnen. Kromme is dat ik voor bewezen behandelmethodes en ingrepen door hoepeltjes moet springen om een vergoeding te krijgen. Al ben ik niet principieel genoeg om een andere verzekeraar te zoeken, bij de anderen zijn de hoepels waar ik doorheen moet springen een stuk kleiner en staan ze in brand.
Het "probleem" met homeopathie (en vele andere alternatieve geneeswijzen), is dat het wel werkt in bepaalde mate. Niet op de manier waarop geclaimed wordt dat het werkt, maar het boekt wel resultaat.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157500128
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het "probleem" met homeopathie (en vele andere alternatieve geneeswijzen), is dat het wel werkt in bepaalde mate. Niet op de manier waarop geclaimed wordt dat het werkt, maar het boekt wel resultaat.
'Veel' huisartsen doen homeopathie erbij om zo alsnog een placebo voor te kunnen schrijven aan mensen. Ze mogen immers mensen niet voorliegen en kunnen dus officieel geen placebo voorschrijven, maar een homeopathisch middeltje aanraden mag wel.... 8)7
  donderdag 12 november 2015 @ 23:33:16 #241
52357 Lambiekje
pi_157503958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:59 schreef nikao het volgende:

[..]

Jep. Alleen helaas niet meer dan placebo.
Leuk voor een verkoudheid of lastige onschuldige chronische pijnen of vage klachten waar je weinig mee kunt, maar totaal onbruikbaar (en misdadig) voor serieuze zaken.
... het betere werk is natuurlijk chemo
pi_157504411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

heb je nog een linkje naar een filmpkje van Bill Gates waar HIJ zegt dat het afmaken van mensen zijn doel is?
  donderdag 12 november 2015 @ 23:53:39 #243
52357 Lambiekje
pi_157504614
http://www.ftm.nl/exclusi(...)-de-volksgezondheid/

De schoften hebben weer een maas gevonden hoor. We maken je alvast ziek voordat het goedkeurd is. De gevolgens zijn uiteraard voor de patient.
pi_157506277
quote:

[..]

Je geeft een webwinkel als bron op? Follow the money!
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:15:36 #245
52357 Lambiekje
pi_157507826
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 07:22 schreef Fixers het volgende:

[..]

Je geeft een webwinkel als bron op? Follow the money!
gast gaat om een boek.
pi_157508381
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

gast gaat om een boek.
Zeg! Doe eens normaal!
pi_157509534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

heb je nog een linkje naar een filmpkje van Bill Gates waar HIJ zegt dat het afmaken van mensen zijn doel is?
Wat denk je zelf. Natuurlijk geeft hij die niet want die bestaat niet. Het enige waar het wel bestaat is in het hoofd van Lambiekje en en dus moet het wel waar zijn.
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:05:00 #248
45206 Pietverdriet
pi_157509645
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Daar is Biekje al meerdere malen om gevraagd maar verder dan het nog een keer herhalen komt het niet.
Lambiekje beantwoord nooit inhoudelijke vragen, daar is hij niet toe in staat, hij droeftoetert slechts
pi_157509834
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

gast gaat om een boek.
Dan geef je als antwoord op de vraag in het kort samengevat en in je eigen woorden even de conclusie van het boek. En daarna pas een link zodat de geïnteresseerden het gehele werk kunnen kopen/lezen.

Bijvoorbeeld:

Deze persoon zegt dat chemo niet werkt. Omdat onderzoek X door instantie Y conclusie Z trok. Lees de details in zijn boek dat te krijgen is via LINK.
pi_157510716
quote:

[..]

:? wat heeft chemo nou weer te maken met het placebo effect van homeopathie en dat er verder geen effect is :?
pi_157511310
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:16 schreef Fixers het volgende:

[..]

[..]

Woohoo, homeopathie op de zwarte lijst in de UK!

http://www.bbc.co.uk/news/health-34744858
pi_157522786
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:18 schreef .SP. het volgende:

[..]

Staat alweer een nieuwe klaar:

http://newsthump.com/2015(...)op-bullshit-therapy/
pi_157524712
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef Broomer het volgende:

[..]

Staat alweer een nieuwe klaar:

http://newsthump.com/2015(...)op-bullshit-therapy/
hehe, mooie website
pi_157527610
quote:

[..]

Holy Fuck, die homeopaten hebben het wel hoog in de bol:

quote:
But Dr Helen Beaumont, a GP and the president of the Faculty of Homeopathy, said other drugs such as SSRIs (selective serotonin reuptake inhibitors) for depression would be a better target for saving money, as homeopathic pills had a "profound effect" on patients.
Je suikerwater belangrijker vinden dan anti-depressiva. :')
pi_157528637
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de kankerindustrie gaat wel erg ver om nieuwe patiënten te werven
Kan je nou niet gewoon ophoepelen met je gekanker? Je bent een langspeelplaat die blijft hangen, je gebruikt dat woord vaker dan een Hagenees. Moet je niet wat fals flag posts gaan copy-pasten over de aanslagen in Parijs. Of zit Big Pharma dáár ook al achter?
pi_157528648
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef Fixers het volgende:

[..]

Holy Fuck, die homeopaten hebben het wel hoog in de bol:

[..]

Je suikerwater belangrijker vinden dan anti-depressiva. :')
Mjah laten ze nou net bij anti-depressiva in sommige gevallen wel een punt hebben. Weet de details niet meer uit m'n hoofd, maar was het niet zo dat de antidepressiva alleen klinisch sygnificant effect hadden boven placebo als de depressie ernstig genoeg was?
In de mildere gevallen was je dus inderdaad net zo goed af met een suikerpilletje..
pi_157529267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 23:18 schreef nikao het volgende:

[..]

Mjah laten ze nou net bij anti-depressiva in sommige gevallen wel een punt hebben. Weet de details niet meer uit m'n hoofd, maar was het niet zo dat de antidepressiva alleen klinisch sygnificant effect hadden boven placebo als de depressie ernstig genoeg was?
In de mildere gevallen was je dus inderdaad net zo goed af met een suikerpilletje..
Ik zeg nergens dat blind voorschrijven van AD's een goed idee is. Dat spul heeft nare bijwerkingen, zoals het afvlakken van emoties, wat nog een van de minst erge is. Daar moet je niet licht over denken, of zien als makkelijke oplossing. Milde depressies kunnen naar mijn idee beter worden behandeld middels psychotherapie. Ik heb daar ook veel baat bij gehad (OK anekdotisch bewijs).

Als therapie niet werkt kunnen anti-depressiva een uitkomst zijn. Dan neem je de nadelen en bijwerkingen voor lief, als je diep in de put zit grijp je iedere strohalm aan. Ik heb ook op dat punt gezeten, gelukkig heeft mijn psych van destijds me van het pillenidee afgeholpen.

Hoor je dat biekje? Een psycholoog wilde me NIET aan de pillen, zelfs niet toen ik er om vroeg. In plaats daarvan deed ik een kortlopend therapieprogramma om me met mijn problemen te hebben. Hoe is dat te rijmen met Big Pharma die koste wat het kost iedereen aan de medicatie wil?
pi_157529437
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat blind voorschrijven van AD's een goed idee is. Dat spul heeft nare bijwerkingen, zoals het afvlakken van emoties, wat nog een van de minst erge is. Daar moet je niet licht over denken, of zien als makkelijke oplossing. Milde depressies kunnen naar mijn idee beter worden behandeld middels psychotherapie. Ik heb daar ook veel baat bij gehad (OK anekdotisch bewijs).

Als therapie niet werkt kunnen anti-depressiva een uitkomst zijn. Dan neem je de nadelen en bijwerkingen voor lief, als je diep in de put zit grijp je iedere strohalm aan. Ik heb ook op dat punt gezeten, gelukkig heeft mijn psych van destijds me van het pillenidee afgeholpen.

Hoor je dat biekje? Een psycholoog wilde me NIET aan de pillen, zelfs niet toen ik er om vroeg. In plaats daarvan deed ik een kortlopend therapieprogramma om me met mijn problemen te hebben. Hoe is dat te rijmen met Big Pharma die koste wat het kost iedereen aan de medicatie wil?
Ach.. ik heb zelfde ervaring, maar dan met neuroloog. Wel zelfde pillen overigens (tegen migraine), maar dan in lagere dosering.
Aanvalsmedicatie wil ie eigenlijk niet voorschrijven omdat ik teveel aanvallen heb en dan teveel medicijnen zou slikken. In plaats daarvan blijft ie maar hameren op leefstijl, ritme, eten etc. etc.
Zal wel te weinig betaald krijgen van Big Pharma ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 14-11-2015 13:46:01 ]
pi_157531521
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef Fixers het volgende:

[..]

<Lambiekje>Dat is waarschijnlijk omdat die psycholoog die pillen niet mag voorschrijven. Anders had ie het allang gedaan.</Lambiekje>

Of had je een psychiater?
  zaterdag 14 november 2015 @ 00:33:55 #260
52357 Lambiekje
pi_157532671
quote:

[..]

jij begrijpt dat het totaal geschift is omdat te claimen.

claimen dat het niets anders is dan water en dus een placebo. Als dat zo is wat is dan de issue. Dus als een zieke patient er baat bij heeft. Wie heeft daar moeite mee.
Hoe kan in vredesnaam homeopathy gevaarlijk zijn.

In tegenstelling tot zeer toxische troep van bigpharma met de meest gruwelijke bijwerkingen en of spontane sterfte directe na injectie. Waarbij na vele onderzoeken naar voren komt dat een placebo effectiever is.

Denk daar maar over na.

http://www.naturalnews.co(...)ffects_vaccines.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 15-11-2015 15:16:36 ]
pi_157532749
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Lambiekje het volgende:
Als dat zo is wat is dan de issue.
Het issue is dat mensen water gaan gebruiken terwijl ze ziek zijn en terwijl ze echt hulp nodig hebben. Zo gaan er mensen onnodig dood. Komen te laat alsnog bij de reguliere arts aan, jagen ons allemaal op kosten etc. etc.
  zaterdag 14 november 2015 @ 00:45:22 #262
52357 Lambiekje
pi_157533229
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef nikao het volgende:

[..]

Het issue is dat mensen water gaan gebruiken terwijl ze ziek zijn en terwijl ze echt hulp nodig hebben. Zo gaan er mensen onnodig dood. Komen te laat alsnog bij de reguliere arts aan, jagen ons allemaal op kosten etc. etc.
nee er gaan honderdduizenden mensen per jaar onnodig dood door regulier medicatie gebruik. Daar wordt dus nog niet de overdosis, misdiagnoses en foutief gebruik toe gerekend. Ook de sluimerend gevallen vallen daar niet onder.

medicatie is het meest dodelijke troep op aarde. 99% van de gevallen heb je het volstrek niet nodig.

als je eenmaal in de bloeddorstige klauwen bent van je misdadige arts. Dan is dat het begin van het einde.
pi_157533413
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee er gaan honderdduizenden mensen per jaar onnodig dood door regulier medicatie gebruik. Daar wordt dus nog niet de overdosis, misdiagnoses en foutief gebruik toe gerekend. Ook de sluimerend gevallen vallen daar niet onder.

medicatie is het meest dodelijke troep op aarde. 99% van de gevallen heb je het volstrek niet nodig.

als je eenmaal in de bloeddorstige klauwen bent van je misdadige arts. Dan is dat het begin van het einde.
Lol... wat nou 'nee'. Je statement heeft niets te maken met het feit dat er mensen te laat bij reguliere artsen terecht komen omdat ze eerst met water geholpen worden terwijl ze echte hulp nodig hebben.
pi_157533631
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef nikao het volgende:
iere artsen terecht komen omdat ze eerst met water geholpen worden terwijl ze echte hulp nodig hebben.
Nou laten we niet overdrijven zeg. Homeopathie helpt heel goed als je uitgedroogd bent.
  zaterdag 14 november 2015 @ 01:01:51 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157533950
quote:

[..]

Sukkels zoals jij claimen dat het niets anders is dan water en dus een placebo. Als dat zo is wat is dan de issue. Dus als een zieke patient er baat bij heeft. Wie heeft daar moeite mee.

In tegenstelling tot zeer toxische kankertroep van bigpharma met de meest gruwelijke bijwerkingen en of spontane sterfte directe na injectie. Waarbij na vele onderzoeken naar voren komt dat een placebo effectiever is.

Denk daar maar over na.

Ik zie niet in waarom ik mee zou betalen aan de homeopathie van een ander. Als deze persoon zich op wil laten lichten prima, maar betaal het dan ook zelf.
Onikaan ni ov dovah
pi_157538032
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Broomer het volgende:

[..]

<Lambiekje>Dat is waarschijnlijk omdat die psycholoog die pillen niet mag voorschrijven. Anders had ie het allang gedaan.</Lambiekje>

Of had je een psychiater?
Ik had een loog, geen iater. Ik weet dat psychologen geen medicatie voorschrijven. Maar de overstap wats in mijn geval klein geweest. Ik was behoorlijk wanhopig en zat even heel diep in de put. Gelukkig ben ik er zonder pillen uitgekomen, achteraf erg blij om dat ik de therapieroute heb genomen.
pi_157538072
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 06:45 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik had een loog, geen iater. Ik weet dat psychologen geen medicatie voorschrijven. Maar de overstap wats in mijn geval klein geweest. Ik was behoorlijk wanhopig en zat even heel diep in de put. Gelukkig ben ik er zonder pillen uitgekomen, achteraf erg blij om dat ik de therapieroute heb genomen.
Ik ben blij dat je er goed uitgekomen bent. Dat is het belangrijkste.
  zaterdag 14 november 2015 @ 09:43:57 #268
52357 Lambiekje
pi_157539190
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 01:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom ik mee zou betalen aan de homeopathie van een ander. Als deze persoon zich op wil laten lichten prima, maar betaal het dan ook zelf.
Waarom moet de meest gruwelijke oplichting wel collectief betaald worden. Met marges van 10000%

En tevens bijna verplicht de rommel slikken.

Homeopathie is beduidend effectiever en preventiever dan de kankertroep van bigpharma.

Ik betaal alle plezier iemands homeopatiebehandeling in tegenstelling tot bespottelijke chemotherapie om maar eens wat te noemen.
  zaterdag 14 november 2015 @ 09:46:07 #269
52357 Lambiekje
pi_157539219
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 06:54 schreef Broomer het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je er goed uitgekomen bent. Dat is het belangrijkste.
gelukkig zonder troep van bigpharma

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 14-11-2015 12:54:23 ]
pi_157539288
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 09:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

gelukkig zonder troep van bigpharma
Artsen en medische hulpverleners werken dus helemaal niet onder invloed van de farmaceutische industrie, wil je dat wel toegeven? Dan kan het weer over farma gaan en niet over artsen, zoals het topic aangeeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 14-11-2015 12:54:37 ]
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:04:29 #271
52357 Lambiekje
pi_157539454
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 09:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Artsen en medische hulpverleners werken dus helemaal niet onder invloed van de farmaceutische industrie, wil je dat wel toegeven? Dan kan het weer over farma gaan en niet over artsen, zoals het topic aangeeft.
ja wel hoor. Net zo als professoren. Iedereen is in de koffer van bigpharma die in de medische wereld actief is
pi_157539699
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja wel hoor. Net zo als professoren. Iedereen is in de koffer van bigpharma die in de medische wereld actief is
Ik kan niet wachten tot die koffer (vol met geld hoop ik) bij mij aankomt! :7
pi_157540814
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Al meerdere keerden ontkracht hier inmiddels Biekje. Misschien moet je op z'n minst je statements eens een keer aanpassen naar iets minder absoluuts. 'meeste mensen in de koffer van bigpharma' ofzo. 'Iedereen' is gewoon veeeeeeeeeeel te makkelijk onderuit te halen.
we hebben maar 1 voorbeeld nodig dat het niet zo is, en laten we al meerdere voorbeelden gezien hebben hier in het topic van medici die GEEN medicatie wouden voorschrijven.... sta je dan met je domme hyperbolen..
pi_157541964
En ondertussen is Engeland bezig om homeopathie uit te bannen. Maar och wat is het overal geaccepteerd.

http://www.bbc.com/news/health-34744858
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157543944
quote:

[..]

claimen dat het niets anders is dan water en dus een placebo. Als dat zo is wat is dan de issue. Dus als een zieke patient er baat bij heeft. Wie heeft daar moeite mee.

In tegenstelling tot zeer toxische kankertroep van bigpharma met de meest gruwelijke bijwerkingen en of spontane sterfte directe na injectie. Waarbij na vele onderzoeken naar voren komt dat een placebo effectiever is.

Denk daar maar over na.

Ben je zo naief dat je niet inziet dat de makers van homeopatische middelen enorme zakken geld verdienen met water en suikerklontjes?
Nergens en niemand heeft ooit aangetoond dat homeopatische middelen WERKEN. Helpen doet het zeker, net als placebo's.

Denk daar maar over na.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 14-11-2015 13:42:57 ]
  zaterdag 14 november 2015 @ 14:39:41 #276
52357 Lambiekje
pi_157545332
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:31 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ben je zo naief dat je niet inziet dat de makers van homeopatische middelen enorme zakken geld verdienen met water en suikerklontjes?
Nergens en niemand heeft ooit aangetoond dat homeopatische middelen WERKEN. Helpen doet het zeker, net als placebo's.

Denk daar maar over na.
dus 10000 jaar kennis werkt niet tov 70 tot 100 jaar chemisch bedrog.

Homeopathie valt helemaal niet zo veel te halen.

Mensen gaan niet voor niets naar alternatieve. Omdat dat wel werkt
pi_157545502
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Homeopatische markt is net zo corrupt en fout als bigpharma. Alles draait om geld. Open je ogen!
pi_157545959

[ Bericht 100% gewijzigd door Broomer op 14-11-2015 15:18:16 ]
pi_157546079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:31 schreef .SP. het volgende:

[..]

Denk daar maar over na.
Kennelijk is de ene industrie big en de andere farts rainbows
pi_157546541
quote:

[..]

10000 jaar maar liefst. Best knap aangezien wordt aangenomen dat we 6000 jaar geleden pas met het echt kweken van gewassen begonnen. En waar haalde die mensen de flesjes vandaan om dingen tot het oneindige te verdunnen. Heb je nu echt zelf niet door wat voor een gigantische onzin je hier steeds uitkraamt. Dingen die gewoon echt niet kunnen, zoals het fabriceren van RNA virussen 40 jaar voor DNA uberhaupt werdt ontdekt.

quote:
Onzin. Vraag maar aan Dr. Vogel. Het is de grootste oplichters markt ter wereld en er gaan miljarden in om. Frapant detail is dat het amper wat kost om te produceren.
quote:
Mensen willen graag opgelicht worden. Werken doet het behalve het placebo effect niet. Hetzelfde zou ik kunnen bereiken bij die mensen door te zeggen dat ze drie eetlepels zout op hun hoofd moeten leggen en dan als een kip kakelend gaan rondlopen.
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:50:16 #281
52357 Lambiekje
pi_157546738
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

10000 jaar maar liefst. Best knap aangezien wordt aangenomen dat we 6000 jaar geleden pas met het echt kweken van gewassen begonnen. En waar haalde die mensen de flesjes vandaan om dingen tot het oneindige te verdunnen. Heb je nu echt zelf niet door wat voor een gigantische onzin je hier steeds uitkraamt. Dingen die gewoon echt niet kunnen, zoals het fabriceren van RNA virussen 40 jaar voor DNA uberhaupt werdt ontdekt.

[..]

Onzin. Vraag maar aan Dr. Vogel. Het is de grootste oplichters markt ter wereld en er gaan miljarden in om. Frapant detail is dat het amper wat kost om te produceren.

[..]

Mensen willen graag opgelicht worden. Werken doet het behalve het placebo effect niet. Hetzelfde zou ik kunnen bereiken bij die mensen door te zeggen dat ze drie eetlepels zout op hun hoofd moeten leggen en dan als een kip kakelend gaan rondlopen.
Je bent door de mand gevallen.
pi_157547378
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je bent door de mand gevallen.
Ja en in het mandje met mensen met een extreem laag IQ lag jij bovenaan!

Toch altijd mooi hoe je andere beschuldigt van dingen die jezelf altijd doet. Geef gewoon eens antwoorden op vragen?
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2015 @ 17:41:04 #283
230491 Zith
pls tip
pi_157549045
Lambiekje is gewoon onderdeel van het reptillian complot om de wereldbevolking per 2020 met 90% te laten krimpen door homeopathie te dwingen ipv gewone werkende medicijnen en vaccins.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_157549189
quote:

[..]

Nou, je zegt het zelf homeopathie is chemisch bedrog. Fijn dat we het daar over eens zijn. Moet ik je wel corrigeren: homeopathie wordt al iets meer dan 200 jaar bedreven, niet pas 70 jaar. Hahnemann begon in 1811 aan zijn boek.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Homeopathie
pi_157556608
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

[..]

voormalig Dr Vogel is reeds door de mand gevallen en heeft zijn titel netjes moeten weghalen.....oh ironie.
pi_157556630
quote:

[..]

Heerlijk naief ben je toch, weet je wel wat de definitie van homeopathie is?
pi_157564097
quote:
Uhm wacht even.... Biekje, weet jij eigenlijk wel wat homeopathie is? Of ben jij, net als de meerderheid van de rest van Nederland, lekker misleid door 'BigPlacebo' die je wil laten geloven dat Homeopathie gaat over 'natuurlijke geneesmiddelen' en zodoende het verwarren met fytotherapie?
Homeopathie bestaat namelijk nog maar 200 jaar ofzo?

We hebben het hier over het bizarre principe dat je het middel toedient wat dezelfde symptomen opwekt als waar je last van hebt. En dan niet in een werkende concentratie, nee in een absurd verdunde concentratie want dan wordt de werking sterker (hoe moet je niemand vragen natuurlijk).
En ook niet zomaar verdunnen, want gewoon iets oplossen en een paracetamolletje in de oceaan gooien is heeeeeeel wat anders, nee je moet zorgvuldig het tegen een leren (!!) kaft van een boek aan schudden.

..
Dus niet te verwarren met de natuurlijke zalfjes van dr Vogel waar nog WEL een werkend middel in zit. Dat heeft niets met homeopathie te maken.
  zondag 15 november 2015 @ 12:03:59 #288
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157564360
nou wordt homeopathie niet echt ingezet voor ernstige ziektes als kanker etc. maar dat is even terzijde
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157564590
quote:
3s.gif Op zondag 15 november 2015 12:03 schreef Re het volgende:
nou wordt homeopathie niet echt ingezet voor ernstige ziektes als kanker etc. maar dat is even terzijde
Je moest eens weten :r
  zondag 15 november 2015 @ 12:26:09 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157564790
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:15 schreef nikao het volgende:

[..]

Je moest eens weten :r
noem eens een homeopathisch middel met indicatie kanker?
pi_157564878
quote:
3s.gif Op zondag 15 november 2015 12:26 schreef Re het volgende:

[..]

Officieel is het illegaal natuurlijk en wordt er alleen behandeld 'complementair', om de 'werking van de medicijnen te optimaliseren en bijwerkingen van chemo te verlichten'. (geen idee welk middel die indicatie zou hebben van zichzelf ;) )

Maar genoeg mensen die te laat bij de oncoloog terecht komen omdat ze te lang bij het alternatieve circuit blijven hangen en te horen krijgen dat ze niet naar de oncoloog moeten gaan en toch vooral geen chemo moeten gebruiken (de lambiekjes zeg maar)
Millecam is toch nog altijd het bekendste voorbeeld hiervan dat dit gewoon gebeurd.
  zondag 15 november 2015 @ 12:33:59 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157564933
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:31 schreef nikao het volgende:

[..]

Officieel is het illegaal natuurlijk en wordt er alleen behandeld 'complementair', om de 'werking van de medicijnen te optimaliseren en bijwerkingen van chemo te verlichten'. (geen idee welk middel die indicatie zou hebben van zichzelf ;) )

Maar genoeg mensen die te laat bij de oncoloog terecht komen omdat ze te lang bij het alternatieve circuit blijven hangen en te horen krijgen dat ze niet naar de oncoloog moeten gaan en toch vooral geen chemo moeten gebruiken (de lambiekjes zeg maar)
Millecam is toch nog altijd het bekendste voorbeeld hiervan dat dit gewoon gebeurd.
ja maar op zich heft dat dus weinig met de homeopathische middelen zelf te maken, ook gewone medicatie wordt door dokters off-label gebruikt of door patienten misbruikt. Dus dat op zich is geen argument tegen homeopathie (dat het verder geen bewezen effectiviteit heeft is iets anders)
pi_157564993
quote:
3s.gif Op zondag 15 november 2015 12:33 schreef Re het volgende:

[..]

ja maar op zich heft dat dus weinig met de homeopathische middelen zelf te maken, ook gewone medicatie wordt door dokters off-label gebruikt of door patienten misbruikt. Dus dat op zich is geen argument tegen homeopathie (dat het verder geen bewezen effectiviteit heeft is iets anders)
True. Het lijkt me inmiddels genoeg bewezen dat het geen effect heeft boven dat van placebo.
Maakt dit soort gevallen alleen extra erg en schrijnend in mijn ogen, omdat je naar een bewezen ineffectief middel grijpt.
pi_157567255
quote:

[..]
In tegenstelling tot zeer toxische troep van bigpharma met de meest gruwelijke bijwerkingen en of spontane sterfte directe na injectie. Waarbij na vele onderzoeken naar voren komt dat een placebo effectiever is.
Sinds wanneer hecht jij waarde aan onderzoek. Of is dit weer het fijne natte vingerwerk onderzoek waar jij zo'n voorstander van lijkt te zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 15-11-2015 15:17:01 ]
pi_157567683
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Sinds wanneer hecht jij waarde aan onderzoek. Of is dit weer het fijne natte vingerwerk onderzoek waar jij zo'n voorstander van lijkt te zijn?
Spontane sterfte zegt ie zelf ook. Had dus niets met die injecties te maken, geeft ie zelf toe...
tsja......
pi_157573029
quote:
3s.gif Op zondag 15 november 2015 12:26 schreef Re het volgende:

[..]

http://www.canceractive.com/cancer-active-page-link.aspx?n=3175

:'(
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:20:54 #297
52357 Lambiekje
pi_157619482
Prof. Gøtzsche: ‘Big Pharma, dodelijke, georganiseerde misdaad’

‘Niemand heeft het probleem van Big Pharma zo onweerlegbaar, systematisch en nietsontziend op tafel heeft gelegd als de Deense hoogleraar Peter Gøtzsche. De farmaceutische industrie maakt zich schuldig aan misdadige praktijken op systematische schaal.

De grote farmaceuten verdoezelen onderzoeks-resultaten, verzwijgen bijwerkingen, kopen artsen om, infiltreren nascholingen, corrumperen patiëntenorganisaties, plaatsen leugenachtige advertenties en bedriegen tijdschriftredacties via ghostwriters. Ze verdienen miljarden met hun dubieuze pillen door te liegen over de kosten van ontwikkeling en productie.’

http://www.wanttoknow.nl/(...)rganiseerde-misdaad/

En weer een boek over kwaadaardigheid bigpharma.

[ Bericht 47% gewijzigd door Lambiekje op 17-11-2015 11:27:23 ]
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:23:16 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157619519
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:20 schreef Lambiekje het volgende:
Prof. Gøtzsche: ‘Big Pharma, dodelijke, georganiseerde misdaad’

http://www.wanttoknow.nl/(...)rganiseerde-misdaad/

En weer een boek over kwaadaardigheid bigpharma.
Mag ik vragen wat jij zal doen als je door een ongelukje je been breekt?
Om maar iets simpels te noemen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:27:03 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157619600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat jij zal doen als je door een ongelukje je been breekt?
Om maar iets simpels te noemen?
Zullen we daar een complexe breuk met een infectie van maken?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:30:42 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157619676
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zullen we daar een complexe breuk met een infectie van maken?
Als hij er niks aan aan doet ja!
Het gaat me er meer om, wat hij aan een botbreuk gaat doen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')