quote:A new recruit in Captain Sarah Essen's Gotham City Police Department, Detective James Gordon is paired with Harvey Bullock to solve one of Gotham's most high-profile cases ever: the murder of Thomas and Martha Wayne. During his investigation, Gordon meets the Waynes' son, Bruce, now in the care of his butler Alfred, which further compels Gordon to catch the killer. Along the way, Gordon must confront gang boss Fish Mooney, as well as many of Gotham's future villains, such as Selina Kyle and Oswald Cobblepot. Eventually, Gordon is forced to form an unlikely friendship with Bruce, one that will help shape the boy's future in becoming the Dark Knight.
Ik miste het argument dat Alfred had kunnen geven: waarom gaat Galavan niet naar de politie met de informatie over de moord op de ouders van Bruce.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:29 schreef planethugo het volgende:
geweldige aflevering weer
wel beetje jammer dat het nu opeens wel erg snel gaat met Barbara en Galavan.
En Alfred die Bruce gewoon dat contract (bijna) laat tekenen terwijl er geen enkel argument voor was. Maargoed dat het niet gaat gebeuren weet je toch wel
dat idd, en waarom zou je iemand je bedrijf geven die zegt het beter te willen maken maar tegelijk cruciale informatie alleen prijsgeeft als je instemt met zijn verzoek. Dat lijkt me op voorhand al niet echt een lekkere dealquote:Op donderdag 12 november 2015 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik miste het argument dat Alfred had kunnen geven: waarom gaat Galavan niet naar de politie met de informatie over de moord op de ouders van Bruce.
dat leek me ook idd. Is in de comics en de films eigenlijk bekend wie zijn ouders vermoord heeft?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:59 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik vraag me af of Galavan wel echt weet wie Bruce zijn ouders vermoord heeft. Het zat in een gesloten enveloppe. En zelfs het in het vuur gooien van de enveloppe kan nog steeds een act zijn om de Bruce in twijfel te houden of Galavan het nu wel of niet weet.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Joe_Chillquote:Op donderdag 12 november 2015 16:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat leek me ook idd. Is in de comics en de films eigenlijk bekend wie zijn ouders vermoord heeft?
Was dat in batman begins niet Falcone?
Het argument? Extortion.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik miste het argument dat Alfred had kunnen geven: waarom gaat Galavan niet naar de politie met de informatie over de moord op de ouders van Bruce.
thnx, er ging weer een lampje branden bij me mbt batman beginsquote:Op donderdag 12 november 2015 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Joe_Chill
Ja dat begrijp ik maar om er wat meer kracht bij te zetten en/of uitleg bij te geven had alfred kunnen zeggen: waarom gaat hij niet gewoon naar de politie met deze informatie.quote:
Ik dacht eigenlijk dat het galavan zelf was geweest en de envelop dus of leeg of met een onzinverhaal gevuld.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:59 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik vraag me af of Galavan wel echt weet wie Bruce zijn ouders vermoord heeft. Het zat in een gesloten enveloppe. En zelfs het in het vuur gooien van de enveloppe kan nog steeds een act zijn om de Bruce in twijfel te houden of Galavan het nu wel of niet weet.
Bruce moest toch dood.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het galavan zelf was geweest en de envelop dus of leeg of met een onzinverhaal gevuld.
Nou zoiets had best gekund jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 17:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bruce moest toch dood.
Bruce opent de envelop.
''I DID IT, TROLOLOLOLOLOL''
En dan doodmaken ofzo.
Onderstaande is niet baanbrekend ofzo en ook niet bepaald een grote spoiler.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zoiets had best gekund jaWe zullen het nooit weten... of misschien komt het toch nog? Heb de aflevering van vandaag nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Onderstaande is niet baanbrekend ofzo en ook niet bepaald een grote spoiler.Je zet het iig netjes in een spoilertagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop trouwens wel dat ze snel weer doorgaan met het 'draadje' over de batcave. Ben wel benieuwd hoe dat verder gaat.
Ik miste op het einde wel; ''HONEY IM HOME''quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat was weer een enerverend dagje voor Jim.
Oh dus die saaie Lee is er ook nog steedsquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik miste op het einde wel; ''HONEY IM HOME''
''Hey darling how was your day?''
''Ah well, typical day in Gotham''
Tijd dat het HARLEY wordt. Maar dat zal wel nooit gebeurenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus die saaie Lee is er ook nog steeds
Lee is wel een lekker ding.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus die saaie Lee is er ook nog steeds
Maar ook een saaie muts.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lee is wel een lekker ding.
quote:Op woensdag 18 november 2015 14:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Tijd dat het HARLEY wordt. Maar dat zal wel nooit gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar onder een spoiler![]()
Aangezien de mannen in dure pakken van WB/DC Arrow hebben verboden om Harley Quinn te gebruiken i.v.m. de film Suicide Squad, zal Gotham ook wel dat niet mogenquote:Op woensdag 18 november 2015 14:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Tijd dat het HARLEY wordt. Maar dat zal wel nooit gebeuren
Als er een ding veel opvalt, is dat de schurken niet echt een naam krijgen. Met uitzondering van Pinguin. Er wordt wel gerefereerd naar wie ze zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aangezien de mannen in dure pakken van WB/DC Arrow hebben verboden om Harley Quinn te gebruiken i.v.m. de film Suicide Squad, zal Gotham ook wel dat niet mogen
In Firefly had ze een minder saaie rol inderdaad. Was het ook al wel een lekker ding verder.quote:
In Firefly was die engineer chick de lekkerste:quote:Op woensdag 18 november 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Firefly had ze een minder saaie rol inderdaad. Was het ook al wel een lekker ding verder.
In V. was ze wel goed.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Firefly had ze een minder saaie rol inderdaad. Was het ook al wel een lekker ding verder.
Heb ik nooit gekeken.quote:Op maandag 23 november 2015 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Homeland kan er ook mee door.
Matches Malonequote:Op woensdag 25 november 2015 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik heb al zitten zoeken (ben niet zo bekend met het Batmanverhaal uit de strips). Zag dat het ook een 'undercover' van Batman was die hij soms gebruikte.
Ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat.
Die ja. Wat ik begreep is dat het een bestaande Gotham 'boef' is maar dat Bruce af en toe zijn identiteit aanneemt.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Matches Malone
Als Bruce Wayne/Batman undercover gaat in de onderwereld gebruikt hij die naam regelmatig. Is ook in de onderwereld van Gotham een bekende naam, maar niemand weet dat het om Bruce Wayne gaat.
Nu moest ik natuurlijk ook Bruce even opzoeken en hij is pas 14. Prima acteurtje ook hoor.quote:Dat meisje dat Silver speelt is trouwens echt maar 15 ofzo. Ik dacht dat die veel ouder was. Ik ben echt slecht in schatten van leeftijden.
Speelt het best wel goed. Ze zal alleen nu wel uit de serie zijn.
Ja maar die heeft nog wel een zodanig babyface dat ik hem ook wel die leeftijd schatquote:Op donderdag 26 november 2015 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ja. Wat ik begreep is dat het een bestaande Gotham 'boef' is maar dat Bruce af en toe zijn identiteit aanneemt.
[..]
Nu moest ik natuurlijk ook Bruce even opzoeken en hij is pas 14. Prima acteurtje ook hoor.
Als ze had gezegd ik ben 23 had ik het ook geloofd.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Matches Malone
Als Bruce Wayne/Batman undercover gaat in de onderwereld gebruikt hij die naam regelmatig. Is ook in de onderwereld van Gotham een bekende naam, maar niemand weet dat het om Bruce Wayne gaat.
Dat meisje dat Silver speelt is trouwens echt maar 15 ofzo. Ik dacht dat die veel ouder was. Ik ben echt slecht in schatten van leeftijden.
Speelt het best wel goed. Ze zal alleen nu wel uit de serie zijn.
Aan de andere kant zien jongens er wel vaak jonger uit, ik had hem wel iets ouder geschat.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja maar die heeft nog wel een zodanig babyface dat ik hem ook wel die leeftijd schat
Ja. Dit was wat men de 'fall finale' of 'midseason finale' noemt, omdat de serie nu, zoals veel series, een paar weken tot maanden een winterstop houdt.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:55 schreef Cornelis83 het volgende:
Hoe zit dit nu, was de laatste aflevering een soort van finale van seizoen 2 deel 1?
Dat zou zomaar kunnen. Galavan is pleite, en Fries (gespeeld door Nathan Darrow, bekend van House of Cards) is geïntroduceerd. Hij zou de volgende big bad kunnen zijn.quote:En als ik de teaser mag geloven, lijkt het erop dat er een nieuwe hoofd verhaallijn lijkt te starten in het tweede deel van seizoen 2?
Die subtitel wordt al het hele seizoen gehanteerd.quote:Gotham lijkt ook een subtitel erbij te hebben, al is deze niet echt origineel volgens mij: "The rise of the villains"
Ja, dat er straks weer een winter break is, ben ik van op de hoogte. Maar volgens mij was dat nooit een break in het verhaal zelf? Bij andere series niet althans, of het is me nooit opgevallen.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. Dit was wat men de 'fall finale' of 'midseason finale' noemt, omdat de serie nu, zoals veel series, een paar weken tot maanden een winterstop houdt.
Ja precies. Focus op twee big bad villains in 1 seizoen dus, wat vrij uniek is? Ik snap uiteraard wel dat de Riddler en The Penguin, etc. ook villains zijn, maar die gaan de hele serie door (seizoensoverstijgend) en zijn niet gebonden aan 1 seizoen. Ik had verwacht dat Galavan pas aan het einde van dit seizoen zou dood gaan oid. maar dat is dus niet het geval. Vind het wel verfrissend zoquote:Op woensdag 2 december 2015 11:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Galavan is pleite, en Fries (gespeeld door Nathan Darrow, bekend van House of Cards) is geïntroduceerd. Hij zou de volgende big bad kunnen zijn.
Oh, is me nog nooit opgevallen.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die subtitel wordt al het hele seizoen gehanteerd.
krijg toch anders behoorlijk volwassen gedachtes bij haarquote:Op donderdag 26 november 2015 15:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat meisje dat Silver speelt is trouwens echt maar 15 ofzo.
Dat gebeurt wel vaker hoor. Once Upon a Time doet het bijvoorbeeld ook.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:07 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ja, dat er straks weer een winter break is, ben ik van op de hoogte. Maar volgens mij was dat nooit een break in het verhaal zelf? Bij andere series niet althans, of het is me nooit opgevallen.
'Vrij uniek' is overdreven, maar het gebeurt idd niet overal.quote:Ja precies. Focus op twee big bad villains in 1 seizoen dus, wat vrij uniek is? Ik snap uiteraard wel dat de Riddler en The Penguin, etc. ook villains zijn, maar die gaan de hele serie door (seizoensoverstijgend) en zijn niet gebonden aan 1 seizoen. Ik had verwacht dat Galavan pas aan het einde van dit seizoen zou dood gaan oid. maar dat is dus niet het geval. Vind het wel verfrissend zo
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:13 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]
krijg toch anders behoorlijk volwassen gedachtes bij haar![]()
jup. Maar ook Hugo is een dokterquote:Op woensdag 2 december 2015 13:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een leuk meisje hoor, maar ziet er toch nog echt wel vrij jong uit.
Het is overigens Hugo Strange, niet Doctor Strange. Die laatste is van Marvel geloof ik.
Je hebt het over een 15 jarig meisje...quote:Op woensdag 2 december 2015 13:31 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Wel jong idd, maar ze vulde die jurk aardig op
pff kan wel merken dat ik een tijd droogsta
Heerlijk detail was dat ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:57 schreef Karina het volgende:
Prima aflevering weer. Moest wel lachen toen de 'possy' van Jim de trap op rende en je zag dat de Pinguin al trekkend met zijn poot meerende
Die actrice is niet gecontracteerd, maar ik had hetzelfde vermoedenquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zat Fish nou in zo'n water tank in dat lab? Of zag ik dat verkeerd? (Zwart haar met rode highlights/accenten)
Was wel de bedoeling dat zij het was volgens mij ja. Met zo'n shot kunnen ze altijd later nog kijken of ze er iets mee doen of dat ze het als een soort easter egg houden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die actrice is niet gecontracteerd, maar ik had hetzelfde vermoeden
Ik hoop het niet zeg. Is me niet opgevallen trouwens.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zat Fish nou in zo'n water tank in dat lab? Of zag ik dat verkeerd? (Zwart haar met rode highlights/accenten)
Was toch heel prominent in beeld.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg. Is me niet opgevallen trouwens.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat ik meer op galavan lette of zo. Degene met wie ik keek zag het ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, toen Jim daar voor het eerst aan kwam zetten was het een gigantisch corrupte bende, da's inmiddels dankzij hem veranderd. De nieuwe baas wil ook dat de regels strikt worden nageleefd, en terechtquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:52 schreef hafcfan het volgende:
Ik erger me wel vreselijk aan die dikke kale politieleider. Met zijn kut regeltjes.
Mwah oneens. Als het aan hem lag bleef Theo gewoon burgemeester en ging hij zijn gang maar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, toen Jim daar voor het eerst aan kwam zetten was het een gigantisch corrupte bende, da's inmiddels dankzij hem veranderd. De nieuwe baas wil ook dat de regels strikt worden nageleefd, en terecht
HIj wist dat Theo fout zat, maar er was geen keihard bewijs, dus kon hij hem niks maken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah oneens. Als het aan hem lag bleef Theo gewoon burgemeester en ging hij zijn gang maar.
Gewoon dood schieten. Gelukkig begreep Jim dat eindelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HIj wist dat Theo fout zat, maar er was geen keihard bewijs, dus kon hij hem niks maken.
En zeer smakelijke tettenquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:44 schreef hafcfan het volgende:
Toch leuk dat die Silver toch nog iets van goeds in zich heeft.
Holy shit! Hoe kan datquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag haar instagram. 15 jaar wtfZal zeggen 21
push up dit datquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Holy shit! Hoe kan dat
Iets teveel hormonenkip gegeten ofzo?
Ja, die Owls waren een behoorlijke flop eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Silver McCloud niet echt aantrekkelijk, maar dat zal voornamelijk door de jonge leeftijd komen en dat ze er dan toch iets ouder uitziet: Dan krijg je daar al snel zo'n Beauty Pageant gevoel bij, met die kinderen die opgemaakt en aangekleed worden als volwassenen en zic ook zo proberen te gedragen.
Ik vond dat meisje met dat vuur wel leuk (Bridget), en vond ook dat zij waarschijnlijk een betere Catwoman ('Cat') had kunnen neerzetten dan de huidige actrice....
Einde van deze seizoenshelft viel me persoonlijk erg tegen. Wel weer bat-shit crazy natuurlijk, maar dit keer helaas niet op een goede manier. Enige positieve was Bruce die een beetje vorm begint te nemen, maar Gordon is even van het spoor af, ik vond de afgang van Galavan ook nogal 'lui' en makkelijk, en die hele secte van hem (Owls?) viel natuurlijk ook zwaar tegen qua skills....
Riddler (Nygma) en Barbara trouwens wel prima hersteld van een matig eerste seizoen. Jerome was ook geweldig, Penguin was al tof.
Ik mis wel een beetje het hele Mafia-gebeuren nu.
Het blijft maar een mens hequote:Op zaterdag 5 december 2015 23:02 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het juist een erg sterk seizoen tot nu toe, maar de laatste aflevering viel me wel wat tegen.
Galavan die zo makkelijk dood gaat had ik niet verwacht en vond ik een beetje zwak.
Ik denk dat het hele verhaal nog wel een staartje gaat krijgen en het nog niet helemaal voorbij is.
Zou nog een talon kunnen zijn van de owlsquote:
eens, vind seizoen 2 een stuk beter dan het eerste. Vooral dat het nu niet meer zo standaard case of the week is. Al hoop ik wel dat het Galavan verhaal nog een vervolg krijgt want het einde van hem was wel erg abrupt. Erg goed gespeeld wel dus laat hem maar terugkomen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:02 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het juist een erg sterk seizoen tot nu toe, maar de laatste aflevering viel me wel wat tegen.
Galavan die zo makkelijk dood gaat had ik niet verwacht en vond ik een beetje zwak.
Ik denk dat het hele verhaal nog wel een staartje gaat krijgen en het nog niet helemaal voorbij is.
ik vond juist het 2de heel van seizoen 1 minder dan het eerste. Toen merkte je aan de kwaliteit van de afleveringen dat het seizoen tussentijds verlengd was van 14(?) naar 22 afleveringenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:31 schreef avotar het volgende:
Eigenlijk is de serie pas echt op gang gekomen na de winterstop van het vorig seizoen. Het lijkt wel of er toen andere schrijvers zijn gekomen.
http://epguides.com/gotham/quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:46 schreef Paradoxie het volgende:
Wanneer is weer de volgende aflevering?
Ik wil juist meer Bruce, omdat ik die periode tussen de dood van zijn ouders en het punt dat hijdaadwerkelijk Batman wordt, interessant vind. Ik WIL juist die transitie zien waar hij door begint te krijgen dat de politie ook niet alles kan, en dat er soms méér nodig is.... en dan dus ook die training.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:44 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik hoop dat het volgende seizoen/deel toch wel wat minder 'Bruce' erin heeft.. nu had het nog een beetje connectie met Galavan, maar toch voelt het te vaak geforceerd aan dat hij er ook nog in MOET elke aflevering
Niks tegen die jongen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
Nee, die komt niet terugquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:50 schreef Komakie het volgende:
Ik hoop alleen dat zusje Galahan nog terug komt
Volgens mij wel. Lekkere stoeipoes
Mwah, ziet er leuk uit, maar ik vond haar, zoals wel meer acteurs in de serie, zich net iets teveel schuldig maken aan over-acting, en qua personage ook niet echt interessant.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:50 schreef Komakie het volgende:
Klopt, maar het is wel eye candyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, ziet er leuk uit, maar ik vond haar, zoals wel meer acteurs in de serie, zich net iets teveel schuldig maken aan over-acting, en qua personage ook niet echt interessant.
Op zich wel, totdat ze dus probeert te acteren en zizhczelf een beetje belachelijk maakt, want dat vind ik doorgaans niet echt aantrekkelijk...quote:
What? I did try knockingquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:47 schreef Breuls het volgende:
Als X-Files klaar is komt Gotham weer terug. Tot die tijd komt Fox met korte motion comics als teasers. De eerste staat hier: https://amp.twimg.com/v/d2109334-46b6-454d-837e-b4cf94bd822a
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:47 schreef Breuls het volgende:
Als X-Files klaar is komt Gotham weer terug. Tot die tijd komt Fox met korte motion comics als teasers. De eerste staat hier: https://amp.twimg.com/v/d2109334-46b6-454d-837e-b4cf94bd822a
twitter:Gotham twitterde op donderdag 04-02-2016 om 22:31:30Watch Chapter 1 of #GothamStories now, and don’t miss Chapter 2 on Monday during @TheXFiles! #Gothamhttps://t.co/Ev1ZaFPUir reageer retweet
twitter:Gotham twitterde op donderdag 11-02-2016 om 22:36:41Watch Chapter 2 of #GothamStories now, and don’t miss Chapter 3 on Monday during @TheXFiles! #Gothamhttps://t.co/1PKWqy01K9 reageer retweet
twitter:Gotham twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 02:59:07Watch Chapter 3 of #GothamStories right now! #Gothamhttps://t.co/FljcLXukPc reageer retweet
Volgens mij komt er nog een deel 5.twitter:Gotham twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 02:26:52Chapter Four of #GothamStories just premiered in the season finale of #TheXFiles. Watch it here right now!https://t.co/0ROMBHXkTy reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:58 schreef shiznuts het volgende:
Ooh, volgens mij aired Gotham S02E12 binnen twee minuten. Dat wordt morgen kijken!
Die heeft niet zijn eigen ogen eruitgesneden AFAIK, dus denk het nietquote:
''In Hugo's second appearance he escapes from the "city asylum" with a gang of criminals, then breaks out "five insane patients" and uses them as test subjects, turning them into hulking 15 ft zombies by administering a powerful artificial growth hormone that acts on the pituitary gland.''quote:
Realiseer me nu pas dat hij dat was. Ken hem vooral van Jurassic Park.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Hem herkende ik meteen ui Oz.
Jammer geen bruce en batcave deze aflevering.
oooja natuurlijk, nu weet ik weer waar ik hem van herinner.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Realiseer me nu pas dat hij dat was. Ken hem vooral van Jurassic Park.
jupquote:
Yeah!!! zit er nog in!!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:50 schreef Komakie het volgende:
Ik neem aan dat Penguin hetgaat gebruiken om hem te chanteren, en dat vervolgens Galahan weer tot leven is gewekt en alles weer op zijn pootjes valt voor Gordon...quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Komakie het volgende:
Lekkere eerste aflevering
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat aflopen met het leugen van Jim Gordon.
Het komt er natuurlijk een keer uit dat hij Galavan vermoord heeft en niet Pinguin.
Afgaand op het einde van de epsiode en de gesproken woorden van Hugo:quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:48 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Juist.. zie dat niet echt in de serie gebeuren
http://thefutoncritic.com(...)81314/20160316fox02/quote:FOX ORDERS THIRD SEASON OF HIT DRAMA "GOTHAM"
FOX has renewed hit drama series GOTHAM for a third season, it was announced today by David Madden, President, Entertainment, Fox Broadcasting Company.
"It takes a very special team to tell the tales of GOTHAM. For the past two seasons, Bruno, Danny and John have masterfully honored the mythology of GOTHAM and brought it to life with depth, emotion and memorable high drama," said Madden. "This incredibly talented cast has redefined these iconic characters for a new generation, and we couldn't be more proud of this show."
Heujquote:Op donderdag 17 maart 2016 08:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://thefutoncritic.com(...)81314/20160316fox02/
Genot, dat is wel de leukste manier om een serie te kijken (tenzij je een nieuwe serie ontdekt en meteen 3 á 4 seizoenen binnen kan slepen)quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:10 schreef hafcfan het volgende:
Vandaag aflevering 12,13 en 14 binnen slepen
Jeb. Had ik met got kon ik 5 seizoenen in een keer kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Genot, dat is wel de leukste manier om een serie te kijken (tenzij je een nieuwe serie ontdekt en meteen 3 á 4 seizoenen binnen kan slepen)
Bedoel je zijn 'genezing' of de 'Happy Family'? Dat het laatste niet in de haak is werd er wel heel dik bovenop gelegd. Er moet ook wel iets van een zwaar traumatische gebeurtenis plaatsvinden om de oude Oswald weer terug te krijgen, dus ik vermoed dat die gaat komen van die familie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik geloof niks van dat stukje van Penguin.
Dat tweede jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedoel je zijn 'genezing' of de 'Happy Family'? Dat het laatste niet in de haak is werd er wel heel dik bovenop gelegd. Er moet ook wel iets van een zwaar traumatische gebeurtenis plaatsvinden om de oude Oswald weer terug te krijgen, dus ik vermoed dat die gaat komen van die familie.
Yupquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Die Penguin verhaallijn is echt achterlijk. Alsof ze er ineens een soort parodie Burton verhaallijn in hebben willen gooien..en dan ook nog eens verschrikkelijk clichématig en voorspelbaar uitgewerkt.
Jaloerse familie en een erfenis. Daar was echt wel een wat origineler en luguberder alternatief voor te verzinnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Die Penguin verhaallijn is echt achterlijk. Alsof ze er ineens een soort parodie Burton verhaallijn in hebben willen gooien..en dan ook nog eens verschrikkelijk clichématig en voorspelbaar uitgewerkt.
Penguin is Assepoesterquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jaloerse familie en een erfenis. Daar was echt wel een wat origineler en luguberder alternatief voor te verzinnen.
Originele spelling vs. "Amerikaanse" ?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:27 schreef padlarf het volgende:
Het meest schokkende vind ik nog dat het Kapelput is ipv Cobblepot
Ik denk dat ik het zelf fonetisch heb ingevuldquote:Op donderdag 31 maart 2016 04:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Originele spelling vs. "Amerikaanse" ?
Lijkt er opquote:
wat praat je onzin?quote:Op donderdag 7 april 2016 09:33 schreef planethugo het volgende:
wat bedenken ze daar voor klote schema's bij fox, paar afleveringen, 4 weken niets, dan 2 afleveringen en weer een week nietszal het niet beter voor de kijkcijfers zijn als ze gewoon 10 of wat afleveringen achter elkaar uitzenden tm de finale
Lost had die geintjes ook vaker, onbegrijpelijk
oh dan praat ik inderdaad onzin, zal wel in de war zijn met the flash etc die eerder een paar weken stopte. En het is nog vroegquote:Op donderdag 7 april 2016 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat praat je onzin?
Afl 1t/m 11 zijn dit seizoen achter elkaar uitgezonden.
Toen kwam de mid season break met X-files.
De 2e seizoens helft heeft alleen deze week geen aflevering en vanaf komende week non stop tot aflevering 22 een episode.
Vreselijk ja. Erger me ook aan Penguin nuquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Mja, wat moet er nu nog van Jim terecht komen....?quote:Op donderdag 7 april 2016 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
Wauwie, Jim Gordon die uit de gevangenis ontsnapt.
Hij zal zijn naam wel zuiveren, maar zijn reputatie is blijvend beschadigd denk ik.
Dat is the Flash inderdaad. Vreselijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:13 schreef planethugo het volgende:
[..]
oh dan praat ik inderdaad onzin, zal wel in de war zijn met the flash etc die eerder een paar weken stopte. En het is nog vroeg
Je kan wel zo hard haten, maar deze serie is echt wel heel goed gemaakt hoor. Ik vind het er een die qua stijl en verhaal echt wel zijn kop boven het maaiveld uitsteekt. Ik geniet elke aflevering weer erg hard.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:03 schreef avotar het volgende:
Mja, wat moet er nu nog van Jim terecht komen....?
oh wacht
Want Jim moet perfect zijn?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:03 schreef avotar het volgende:
[..]
Mja, wat moet er nu nog van Jim terecht komen....?
oh wacht
Ik vind de ontwikkeling van Jim reuze tof.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan wel zo hard haten, maar deze serie is echt wel heel goed gemaakt hoor. Ik vind het er een die qua stijl en verhaal echt wel zijn kop boven het maaiveld uitsteekt. Ik geniet elke aflevering weer erg hard.
mee eens, maar toch komen de huidige verhalen wel wat gezocht over. Gordon die zelf vast komt te zitten, Pinguin die kingpin is maar omdat dat nog veel te vroeg is mbt Batman valt hij diep, wordt gehersenspoeld en met zijn huidige pleeggezin kunnen ze hem tot het eind van het seizoen wel zoet houden.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan wel zo hard haten, maar deze serie is echt wel heel goed gemaakt hoor. Ik vind het er een die qua stijl en verhaal echt wel zijn kop boven het maaiveld uitsteekt. Ik geniet elke aflevering weer erg hard.
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, ik haat niet. Ik moest gewoon hard lachen om je opmerking. "what will happen next? Tune in next week! Same Bat-time, same bat-channel!"quote:Op donderdag 7 april 2016 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want Jim moet perfect zijn?
Superman en Batman hebben ook weleens (indirect) mensen vermoord, wil niet zeggen dat ze uiteindelijk vanalles doen "for the greater good".
Ik vind het wel spannend juisteen goody2shoes gaat ook niet zoveel voor elkaar krijgen, net als die kale Chiklis in Shield, soms moet je wat dirty stuff doen om de echte grote vissen te kunnen pakken.
[ Bericht 44% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 12-04-2016 23:12:28 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PENGUINBRUTAL!
Oh ik zat niet goed op te letten. Dat had ik ook niet helemaal door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PENGUINBRUTAL!
Dat was geniaal jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eindelijk klaar met die debiele story arch.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Vanavond of morgen even binnensleurenquote:Op maandag 18 april 2016 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
Na de aflevering van vannacht, 2 weken wachten
Ik ga het wel af kijken. Maar vind het steeds kutter worden..quote:
Er blijft niks van de meeste origin verhalen over. Niet dat de comics zelf altijd zo consequent zijn, maar toch.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe zit er eigenlijk qua lore in de comics in elkaar? Bruce is nu een jaar of 16 maar alle villains zijn al volwassen. Daar komt bij dat een groot deel van de villains al gearriveerd zijn, terwijl Batman nog niet bestaat, ben benieuwd.
Leuke aflevering weer trouwens.
Dadelijk wordt het zo'n Smallville gedoe dat hij in seizoen 10 net 2 minuutjes het pak draagtquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe zit er eigenlijk qua lore in de comics in elkaar? Bruce is nu een jaar of 16 maar alle villains zijn al volwassen. Daar komt bij dat een groot deel van de villains al gearriveerd zijn, terwijl Batman nog niet bestaat, ben benieuwd.
Leuke aflevering weer trouwens.
Ik vind het steeds baziger worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga het wel af kijken. Maar vind het steeds kutter worden..
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het steeds baziger worden.
Epische serie.
[..]
Epische serie.
[..]
Epische serie.
Kusjequote:Op dinsdag 26 april 2016 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
allemaal quote notificaties maar er is niks tegen me gezegd
Yepquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
Dus deze week was er niks, maar volgende week dan?
tweede seizoen is behoorlijk wat beterquote:Op zondag 1 mei 2016 20:45 schreef F1gamer het volgende:
Net 1e seizoen helemaal gezien. Wat een topserie.![]()
Nu aan seizoen 2 beginnen
Wat is de laatste geweest, ik ben namelijk in de war geloof ik. Was dat episode 19? Volgens mij heb ik die sowieso nog niet gekeken, haal hem net binnen namelijk en het komt me niet zo bekend voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ligt het aan mij of is er al 2 weken geen nieuwe afl. geweest? Neem aan dat er vanavond/morgen een nieuwe te zien is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:19 schreef BlackEyedAngel het volgende:
hij werd met een brancard weggehaald dus lijkt me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:23 schreef planethugo het volgende:
fuck wat een geweldige aflevering!
[..]
hij werd met een brancard weggehaald dus lijkt me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:25 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]idd ja heb precies hetzelfde. Coole acteur en kwa karakter goede tegenpool (en eigenlijk ook weer niet) van Jim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de hele stijl van de aflevering was weer fantastisch gedaan, Strange wordt ook heerlijk slecht neergezet met zijn evil handlanger Miss Peabody en Galavan Azrael heb ook altijd een cool karakter/acteur gevonden.
Spoilers zijn niet nodig trouwens, het is uitgezonden dus dan kijk je hier op eigen risico
Seizoen 1 is in het begin ook vrij zwak maar eindigt heel sterk. Seizoen 2 is over het algemeen echt prima.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ben blij dat ik weer ben gaan kijken, had het opgegeven na 4 afleveringen in seizoen 1. Maar er zitten nu toch wel goede karakters en acteurs in![]()
Ik vind de acteur die Nygma speelt ook goed.
En Tabatha![]()
22 eps, nog 3 te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:01 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk nog in seizoen 2?
Die is gewoon knettertjeleipquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik begrijp alleen niet helemaal wat er met die ex van Jim Gordon aan het gebeuren is
Nou ik vind het aardig over de top aan voelen, vind het steeds minder leuk. Maar ben de enige hier zo te lezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef Breuls het volgende:
Deze serie is heel effectief over de top aan het gaan zonder over de top aan te voelen. Het krijgt echt een heel leuk eigen karakter, dat tegelijk ook prima binnen de Batman-canon blijft passen. Zo goed.
Met je eens. Een maar wel, die reeks Assepenguinafleveringen waren té. Ik zat steeds te wachten tot iemand toegaf dat het allemaal in scene gezet was door die Galavanzus oid, zo over the top was het.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef Breuls het volgende:
Deze serie is heel effectief over de top aan het gaan zonder over de top aan te voelen. Het krijgt echt een heel leuk eigen karakter, dat tegelijk ook prima binnen de Batman-canon blijft passen. Zo goed.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]Ha! had ik het toch goed gezien :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij wel ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:49 schreef padlarf het volgende:
Zo, alle gekkies bij elkaar. Tevens, volgens mij court of owls confirmed?
Niemand die je verplicht te blijven kijken hoor.quote:
Mja kijk het seizoen wel ff af. Om nou na 21 afleveringen te stoppen is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niemand die je verplicht te blijven kijken hoor.
lijkt me niet, de actrice heeft volgens mij niet zoveel zin om een heel jaar series te blijven maken. Ik verwacht dat ze opnieuw het loodje gaat leggenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:04 schreef timmmmm het volgende:
Christus, Fish Mooney
Ik hoop dat we straks niet weer een heel seizoen tegen die greppelheks aan moeten kijken
Omdat ze geen flauw idee had dat hij haar zou gehoorzamen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:27 schreef Karina het volgende:
Snap ook niet waarom ze om een tosti vroeg in plaats van 'laat de deur open'![]()
Toen hij de tosti had gebracht toch wel? Gewoon proberen, had ik iig gedaanquote:Op maandag 23 mei 2016 17:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Omdat ze geen flauw idee had dat hij haar zou gehoorzamen.
Hij vroeg: waarom heb ik je een tosti gebracht? Omdat ik het vroeg was het antwoord en daarna liep hij de cel weer uit en trok ze een gezicht zo van: heeeej!quote:Op maandag 23 mei 2016 17:33 schreef Breuls het volgende:
Wat gebeurde er toen ook alweer precies?
Vergeet overigens niet dat sommige dingen voor kijkers altijd veel duidelijker zijn dan voor personages.
Maar ze moet hem aanraken wil het werken, toch? (Dat weten wij als kijkers omdat de camera er specifiek op gericht was.) Dus ze had snel op hem af moeten springen, huidcontact maken en dan pas kon ze hem weer iets opdragen.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vroeg: waarom heb ik je een tosti gebracht? Omdat ik het vroeg was het antwoord en daarna liep hij de cel weer uit en trok ze een gezicht zo van: heeeej!
Ah kijk ik heb dus toch niet zo heel goed op zitten letten want dat aanraken was me niet opgevallen. Ik dacht dat het meer een soort hypnose was. Dan is het logischer iddquote:Op maandag 23 mei 2016 17:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maar ze moet hem aanraken wil het werken, toch? (Dat weten wij als kijkers omdat de camera er specifiek op gericht was.) Dus ze had snel op hem af moeten springen, huidcontact maken en dan pas kon ze hem weer iets opdragen.
zo te zien blijft ze nog wel even ookquote:Op maandag 23 mei 2016 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb de laatste 2 of 3 afl niet eens gekeken, komt door GoTMoet er maar weer eens voor gaan zitten, al lees ik hier dat die snol van een Fish terugkomt. Bah, takkewijf.
Ze volgen gewoon bepaalde lijnen uit de stripsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
zo te zien blijft ze nog wel even ookBeetje jammer wel.
En dan ook weer zoiets makkelijks als een evil Bruce. De originele ideeën zijn op, dus vallen we maar terug op zoiets. Meestal het punt om af te haken.
Dat gaat lang verspreid worden, is eveneens de baas achter Wayne Enterprise. Denk dat de Court of Owls de climax wordt. Maar denk tevens dat ze het niet klein krijgen. Er ontstaat niet voor niks een parliament of Owlsquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:09 schreef Komakie het volgende:
Goed seizoen, maar ik vond het einde niet echt super.
Wel vet dat volgend seizoen iets gedaan gaat worden met The Court of Owls. Hopelijk gaat dat echt goed worden uitgewerkt.
Z'n lach was iig duidelijk te horenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:18 schreef planethugo het volgende:
Hopelijk zat Jerome ook in die bus want die mag wel weer een grote rol gaan krijgen
Het is duidelijk gehint door acteurs en writers dat hij terug komt. De kans is dus groot dat hij die bus zat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:17 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]
Z'n lach was iig duidelijk te horen
zoals Jerome tot nu toe was is voor mij Joker genoeg voor deze seriequote:Op woensdag 25 mei 2016 14:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het is duidelijk gehint door acteurs en writers dat hij terug komt. De kans is dus groot dat hij die bus zat.
Daarnaast was hij ''De Seed'' to the existence of the joker. Kan dus best zijn dat hij de aanzet is voor een ander om The jOker te worden, of dat Strange het zaadje heeft doen ontpoppen. Hoe dan ook, de joker zal pas over een jaar of 8 echt een volledige Joker zijn. We gaan hem zien, maar niet in volle glorie.
Schmink? Geen chemisch wit huidje?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
Hopelijk gaan we The Joker met schmink zien
Tis toch schmink swa. Het is nep hequote:Op woensdag 25 mei 2016 16:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Schmink? Geen chemisch wit huidje?
Ik ben nog steeds ontdaan van ''de big reveal''.quote:
Ja, ik vroeg me al af wat ze met Jerome hadden gedaan, ze hadden hem immers ook gedropt bij Dr. Strange.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:17 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]
Z'n lach was iig duidelijk te horen
Ik vind het ook te ver gaan nu. Nu weer die zombies godver.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Begint een beetje irritant te worden dat al die "oude" lui die dood zijn gegaan weer terug komen.
Er wordt nu duidelijk dat CoO Wayne Enterprises runt, maar ik denk dat het wel duidelijk gaat worden dat ze onder de grond heel Gotham runnen, net als in de comics.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat gaat lang verspreid worden, is eveneens de baas achter Wayne Enterprise. Denk dat de Court of Owls de climax wordt. Maar denk tevens dat ze het niet klein krijgen. Er ontstaat niet voor niks een parliament of Owls
In de wereld van DC en Marvel en nooit iemand definitief doodquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het ook te ver gaan nu. Nu weer die zombies godver.
Jason Todd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
In de wereld van DC en Marvel en nooit iemand definitief dood
Daarentegen vond ik 'evil' Gordon wel grappigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
En dan ook weer zoiets makkelijks als een evil Bruce.
Noteer maar vast;quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarentegen vond ik 'evil' Gordon wel grappigAl was het wel stom van Harvey en Alfred dat zij niet door hadden dat het Gordon niet was.
Tijd om eens wat codewoordjes af te spreken zodat je weet wie de 'echte' isquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Noteer maar vast;
GORDEN SHOOT HIM, ITS ME BRUCE!
NO JIM SHOOT HIM, IM THE REAL BRUCE!
SELINA! WHO SHOULD I SHOOT?!
Maar. Wat. WAT! Als bad boy bruce Jerome is? DNA change etc.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd om eens wat codewoordjes af te spreken zodat je weet wie de 'echte' is
Niet zo ingewikkeld doen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Maar. Wat. WAT! Als bad boy bruce Jerome is? DNA change etc.
Bruce weet zowiezo nooit wat. Die moet je een baksteen met een briefje gooien zodat Lucius het nog voor em kan gaan uitspellen en Gorden het mag oplossen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld doen hoorAls je het NU afspreekt (na de 'change' ) weet hij het niet natuurlijk.
Maar Gordon is nu weg... ik hoop trouwens niet dat Lee terug komt die vond ik ook vervelend. Zat maar te wachten totdat ze iets bijdroeg: evil werd of zo, maar nee hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bruce weet zowiezo nooit wat. Die moet je een baksteen met een briefje gooien zodat Lucius het nog voor em kan gaan uitspellen en Gorden het mag oplossen.
Hij is straks één episode weg. Let maar op.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar Gordon is nu weg... ik hoop trouwens niet dat Lee terug komt die vond ik ook vervelend. Zat maar te wachten totdat ze iets bijdroeg: evil werd of zo, maar nee hoor.
Dat moet haast wel inderdaad, hij is een van de hoofdrolspelers natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij is straks één episode weg. Let maar op.
Hartstikke levend hoorquote:
Die vrouw toch ook.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet haast wel inderdaad, hij is een van de hoofdrolspelers natuurlijk.
Overigens nog even over de monsters die uit de bus renden: ze lieten Penguin ook gewoon liggenDie vonden ze zeker niet boeiend.
Met een meerderheid van 73 stemmen uiteindelijk afgemaakt door de Joker toch.quote:
Dobby is Free.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ook ja. Als ze echt helemaal crazy waren hadden ze die ook verscheurd. Beetje gek.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Met een meerderheid van 73 stemmen uiteindelijk afgemaakt door de Joker toch.
Hij is echt niet één van de drie jokers zoals genoemd in JL #50.Klopt, maar hij is al heel wat jaartjes weer springlevend en onderdeel van The Bat familySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jason_Toddquote:It is later revealed that he had indeed died at the hands of the Joker. However, when Superboy-Prime alters reality from the paradise dimension in which he is trapped--his punches against the barrier keeping him from the rest of the universe causing temporal ripples--Jason Todd is restored to life, breaks out of his coffin, and is eventually hospitalized; having wandered so far from his grave before his discovery, no connection was ever drawn between the two events, with groundskeepers covering up the disturbed grave rather than report it, and Batman's security systems was only meant for someone from outside the grave. Todd never turns up on any missing persons reports--as he was never 'missing'--nor can he be identified since no prints are on file for him. After spending a year in a coma and subsequently another year as an amnesiac vagrant after escaping the hospital, he is taken by Talia al Ghul after a small-time crook recognizes him as Robin due to his combat skills on the street.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Jason Todd was gewoon waardeloos.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is al heel wat jaartjes weer springlevend en onderdeel van The Bat family
https://en.wikipedia.org/wiki/Jason_Todd
[..]
Als Robin wel ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Jason Todd was gewoon waardeloos.
SPOILER: korte samenvatting van afl. 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 18-09-2016 17:46:11 ]
quote:Op zondag 18 september 2016 17:38 schreef Karina het volgende:
Morgen begint het weerSPOILER: korte samenvatting van afl. 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op maandag 19 september 2016 14:52 schreef planethugo het volgende:
vorig seizoen vond ik erg cool, maar met een dubbelganger van Bruce, Fish terug op straat en een Mad Hatter als uitgangspunten ben ik nog niet echt benieuwd naar het nieuwe seizoen
Absoluut.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:59 schreef Evertjan het volgende:
ik ben afgehaakt met deze serie in seizoen 2 rond aflevering 5 of 6. Is het de moeite waard om het weer op te pakken???
Fish terug is inderdaad heel irritant.quote:Op maandag 19 september 2016 14:52 schreef planethugo het volgende:
vorig seizoen vond ik erg cool, maar met een dubbelganger van Bruce, Fish terug op straat en een Mad Hatter als uitgangspunten ben ik nog niet echt benieuwd naar het nieuwe seizoen
Niet heel bijzonder inderdaad, maar van de terugkeer van Fish zal niemand echt vrolijk worden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
Redelijk begin
Het begin van seizoen 2 vond ik sterker.
Ik heb er nu al geen zin inquote:Op woensdag 21 september 2016 00:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder inderdaad, maar van de terugkeer van Fish zal niemand echt vrolijk worden.
Nee de eerste keer dat ik haar weer zag, was echt zo'n facepalm moment.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder inderdaad, maar van de terugkeer van Fish zal niemand echt vrolijk worden.
dit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
Redelijk begin
Het begin van seizoen 2 vond ik sterker.
Man-bat en Killer Croc zijn in ieder geval gewoon bekend van Batman, maar het is nu wel een overkill ja. Het blijft ook dubieus dat al die Batman villains dus gewoon 20 jaar ouder zijn dan Bruce, oo Ivy en Cat na.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
dit.
maar al die freaks wat nu rondlopen met allerlei x-men achtige krachten, dat past niet bij batman en gotham vind ik
macht ivy nog maar even afquote:Op woensdag 21 september 2016 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Man-bat en Killer Croc zijn in ieder geval gewoon bekend van Batman, maar het is nu wel een overkill ja. Het blijft ook dubieus dat al die Batman villains dus gewoon 20 jaar ouder zijn dan Bruce, oo Ivy en Cat na.
Qua budget ook een stuk moeilijker denk ik. Mijn gevoel zegt dat deze serie gaat eindigen op het moment dat Bruce voor het eerst zijn cowl aantrekt.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
macht ivy nog maar even af
verder niet zo een probleem met die leeftijden, maar de originele slogan: gotham voor batman is niet meer echt van toepassing nee. In het begin was dat nog enigszins geprobeerd door alle vilains jong(er) te casten. Maar dat idee hebben ze compleet laten varen. Misschien een idee om volgend seizoen 10 of 15 jaar over te slaan en batman te laten beginnen. Maar dat zal wel niet mogen ivm de films
Zou het nog zo lang doorgaan?quote:Op woensdag 21 september 2016 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Qua budget ook een stuk moeilijker denk ik. Mijn gevoel zegt dat deze serie gaat eindigen op het moment dat Bruce voor het eerst zijn cowl aantrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |