Leuk spelletje is datquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, was even bang dat je weer Haxball aan het spelen was.
Nee, ik lig al in bed, chillen met de hond (dat ga ik wel missenquote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik lig al in bed, chillen met de hond (dat ga ik wel missen).
Dat is toch niet mijn hond nu.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Aw wat pittig. Later, als je groot bent kan je toch weer honden nemen.
En dan de hele dag opsluiten terwijl ik naar college ga en ga zuipen.quote:
Stoppen met zuipenquote:Op woensdag 11 november 2015 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan de hele dag opsluiten terwijl ik naar college ga en ga zuipen.
Als het over bigmacs gaat verlies ik altijd eventjes mn verstandquote:Op woensdag 11 november 2015 00:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook al, maar je wilde het zelf.
Voor een menu en een tegoedbon had ik het ook gedaan. Ga natuurlijk niet een dief van mijn eigen portemonnee zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het over bigmacs gaat verlies ik altijd eventjes mn verstand
Ja, dieren kunnen ook mensen missen.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Meid wat erg. Wat zal hij jouw liefde ook missen.
Pootje van Senna.
Heb twee honden. Voel je pijn, bro.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dieren kunnen ook mensen missen.
Hehequote:Op woensdag 11 november 2015 00:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor een menu en een tegoedbon had ik het ook gedaan. Ga natuurlijk niet een dief van mijn eigen portemonnee zijn.
We gaan het dus op een zuipen zetten in de vakantie.quote:
Ik wil je mooie nieuwe kamer niet onderkotsenquote:Op woensdag 11 november 2015 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
We gaan het dus op een zuipen zetten in de vakantie.
Je moet ook stoppen voordat je gaat barfen.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil je mooie nieuwe kamer niet onderkotsen
Ja dat is soms een beetje lastig in te schattenquote:Op woensdag 11 november 2015 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet ook stoppen voordat je gaat barfen.!
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is soms een beetje lastig in te schatten
quote:Op woensdag 11 november 2015 02:00 schreef BlazingV2 het volgende:
Wie kan ik hier met Big Macs omkopen om mij te ontmaagden?
quote:Op woensdag 11 november 2015 02:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al stond z'n moeder ernaast te huilen
Wat heeft dat er mee te makenquote:
Je bent een DC fan zo te zien. Dus dan moet je bij een Marvel man wel met meer aankomen dan een met suiker gevulde platte burgerquote:Op woensdag 11 november 2015 02:00 schreef BlazingV2 het volgende:
Het was de ck versie. Die is chique.quote:
Is die niet lief?quote:
Concurrent van adidasquote:Op woensdag 11 november 2015 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die niet lief?
Ken t niet. Ben meer van de Andrew Christian.
De essentiële vragen des levens komen hier soms voorbij, filosofisch topic wel.quote:Op woensdag 11 november 2015 02:00 schreef BlazingV2 het volgende:
22 is het nieuwe 12, geloof ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We're all adults here.
Tenminste........ dat denk ik
Daar is niks mis mee, maar ik vond mezelf een beetje cheapquote:Op woensdag 11 november 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was de ck versie. Die is chique.
Sowieso, what's wrong with asking? We're all adults here.
Tenminste........ dat denk ik
Behalve dan dat 22 legaal is.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
22 is het nieuwe 12, geloof ik.
Ben je ook.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, maar ik vond mezelf een beetje cheap
Dat eerste is helaas ook niet altijd een zekerheidjequote:Op woensdag 11 november 2015 15:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja, en je hebt misschien meer baardgroei, maar ik bedoelde in metaal opzicht.
Hoe baardig ben je dan, op een schaal van 0 tot 10? (0=geen tot 10=ZZ Top)quote:Op woensdag 11 november 2015 15:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat eerste is helaas ook niet altijd een zekerheidje
al ben ik nog geen 22, dus er is nog hoop
3 ofzoquote:Op woensdag 11 november 2015 15:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Hoe baardig ben je dan, op een schaal van 0 tot 10? (0=geen tot 10=ZZ Top)
7quote:Op woensdag 11 november 2015 15:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Hoe baardig ben je dan, op een schaal van 0 tot 10? (0=geen tot 10=ZZ Top)
Buik en borst wel, rug niet echt, alleen van die losse stukjes. Schouders moet ik wel scheren, hoewel dat niet echt een vachtje is maar meer sprietjes hier en daar.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook een vacht op rug en buik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same here. Misschien zelfs maar een 2 ofzo.![]()
Grrr!quote:Op woensdag 11 november 2015 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Buik en borst wel, rug niet echt, alleen van die losse stukjes. Schouders moet ik wel scheren, hoewel dat niet echt een vachtje is maar meer sprietjes hier en daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was vorig jaar om deze tijd (na een maand niet scheren)."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Normaal heb ik een puntbaardje en krulsnor (denk musketier). Tenminste, dat probeer ik te cultiveren.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik hou niet van baarden. Hoewel het sommigen wel staat.
Jij hebt hebt dat nooit kunnen zien want ik scheer me altijd direct omdat het niks wordt en een paar stoppels er niet uit zienquote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 17:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]Maar dit is wel vergelijkbaar met mij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same here. Misschien zelfs maar een 2 ofzo.
Ja ja, er is gewoon niks.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt hebt dat nooit kunnen zien want ik scheer me altijd direct omdat het niks wordt en een paar stoppels er niet uit zien
Doet me denken aan Fandral (Josh Dallas) uit Thor.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Normaal heb ik een puntbaardje en krulsnor (denk musketier). Tenminste, dat probeer ik te cultiveren.
Ain't nuttin' wrong with bein' a lil'cheap!quote:Op woensdag 11 november 2015 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, maar ik vond mezelf een beetje cheap
quote:Op woensdag 11 november 2015 17:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same here. Misschien zelfs maar een 2 ofzo.Zo klein, dat meet de baardschaal niet eens. Da's toch niet eens een stoppelbaard! Dat is gewoon GEEN baard.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb tenminste nog hoofdhaar.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zo klein, dat meet de baardschaal niet eens. Da's toch niet eens een stoppelbaard! Dat is gewoon GEEN baard.
Ik denk dat ik win als ik mijn hoofdhaar optelquote:Op woensdag 11 november 2015 17:39 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog hoofdhaar.
Zolang de meeste mensen er maar niet van weten.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ain't nuttin' wrong with bein' a lil'cheap!
Slutshamingquote:Op woensdag 11 november 2015 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zolang de meeste mensen er maar niet van weten.
Niets mis met sletterig gedrag, maar wel met bekend staan als een slet. Dat moet wat subtieler.quote:
Het gaat niet om de lengte, het gaat erom wat je ermee doet.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik win als ik mijn hoofdhaar optel
Het is alleen anders verdeeld
Toch, stel dat je erecte pener zeg maar 5 cm is ofzo, dan moet je wel een goede pokerface hebben bij het uitkleden of gewoon echt heel veel schijt hebben.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte, het gaat erom wat je ermee doet.
Zou je hem wegsturen?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch, stel dat je erecte pener zeg maar 5 cm is ofzo, dan moet je wel een goede pokerface hebben bij het uitkleden of gewoon echt heel veel schijt hebben.
Ik weet eigenlijk niet of ik uberhaupt iemand zou durven wegsturen als je eenmaal zo ver bent. Dan is het misschien wel gewoon even Soldaat Kaas will follow through on it.quote:
Ik zou iemand niet wegsturen om een (te) kleine piemel, maar als er een andere dringende reden is, dan toch zeker wel.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik uberhaupt iemand zou durven wegsturen als je eenmaal zo ver bent.
Zoals het hebben van een vagina.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik zou iemand niet wegsturen om een (te) kleine piemel, maar als er een andere dringende reden is, dan toch zeker wel.
Nou, zo ver wilde ik niet gaan, maar nu je het zelf inbrengt..quote:Op woensdag 11 november 2015 18:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zoals het hebben van een vagina.
Oeps.
Ik zou niet eens weten hoe joh.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, zo ver wilde ik niet gaan, maar nu je het zelf inbrengt..
Zou je..?
Ja maar joh hij zou spontaan gaan hangen dus kan dan al niet meer. Dat vind ik echt niet aantrekkelijk hoor.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Beetje duwen en prikken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Soldaat Kaas gaat het land dus ook niet redden..quote:Op woensdag 11 november 2015 18:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar joh hij zou spontaan gaan hangen dus kan dan al niet meer. Dat vind ik echt niet aantrekkelijk hoor.Laat staan bij een 'vent'.
Jij zou het wel weten of nietquote:Op woensdag 11 november 2015 18:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Soldaat Kaas gaat het land dus ook niet redden..
Jij wel dan, Kolonel Buktgraag?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Soldaat Kaas gaat het land dus ook niet redden..
Kijk wel mooi uit. Zorg wel dat ik dat ver van te voren gecheckt heb.quote:
Om wat voor redenen zou je iemand nog meer wegsturen?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kijk wel mooi uit. Zorg wel dat ik dat ver van te voren gecheckt heb.
Edit: en ik heb er geen moeite iemand de deur uit te flikkeren, of zelf te vertrekken
Ben een keer weggelopen omdat iemand een enorme vacht had, zat vast met mijn handen in de klitten op zijn borst.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om wat voor redenen zou je iemand nog meer wegsturen?
Het ging over hoofdhaar, niet over penislengte.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch, stel dat je erecte pener zeg maar 5 cm is ofzo, dan moet je wel een goede pokerface hebben bij het uitkleden of gewoon echt heel veel schijt hebben.
Hoe verloopt zo'n gesprek?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben een keer weggelopen omdat iemand een enorme vacht had, zat vast met mijn handen in de klitten op zijn borst.![]()
En ben een keer enorm afgeknapt bij iemand met een enorme kippenborst. Zo niet geil. Ben ik ook vertrokken.
Owh.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het ging over hoofdhaar, niet over penislengte.
Oei kippenborstquote:Op woensdag 11 november 2015 18:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben een keer weggelopen omdat iemand een enorme vacht had, zat vast met mijn handen in de klitten op zijn borst.![]()
En ben een keer enorm afgeknapt bij iemand met een enorme kippenborst. Zo niet geil. Ben ik ook vertrokken.
Haha, wacht zal even een foto zoeken van zoiets.. Volgens mij is het een aandoening.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei kippenborst
Onze bigmacdate wordt niks hoor ik al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij had het wel iets minder, maar wel zoiets.
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, wacht zal even een foto zoeken van zoiets.. Volgens mij is het een aandoening.
Ik was niet zo sociaal vroeger.
Ooooh dit bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ga ff pissen, zo terug..
VROEM>>>>>
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, wacht zal even een foto zoeken van zoiets.. Volgens mij is het een aandoening.
Ik was niet zo sociaal vroeger.
Dit voorbeeld is ook wel heel extreem, die kan je bijna in z'n borst neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij had het wel iets minder, maar wel zoiets.![]()
Je zag de walging op mijn gezicht.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt?
Wat zielig! Maar ja, ook wel goed natuurlijk
Die man dacht net z'n eerste beurt in tien jaar te krijgen en *vroem*quote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die man dacht net z'n eerste beurt in tien jaar te krijgen en *vroem*
"Joop? Joooop? Ben je er nog?"
lolquote:Op woensdag 11 november 2015 18:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die man dacht net z'n eerste beurt in tien jaar te krijgen en *vroem*
"Joop? Joooop? Ben je er nog?"
Niet over jou heen geweest in ieder gevalquote:Op woensdag 11 november 2015 18:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is bijna 20 jaar geleden. Neem aan dat de beste man er inmiddels wel overheen is.
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet over jou heen geweest in ieder geval
Het zou de eerste zijn die over mij heen zou gaan.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet over jou heen geweest in ieder geval
quote:Op woensdag 11 november 2015 21:55 schreef Rezania het volgende:
Vrijdag sleutel van mijn nieuwe studio
DiCaprio is erop joh!quote:Op woensdag 11 november 2015 21:59 schreef Rezania het volgende:
Zit ik Friends te kijken, komt daar opeens een jonge Kitty in beeld.
Zo snel mogelijk. Wel eerst vloer leggen, misschien ander behang, even verven (alles is nu witquote:Op woensdag 11 november 2015 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
DiCaprio is erop joh!
Maar wel gewoon serieus tof van die studio. Direct verhuizen?
quote:Op woensdag 11 november 2015 17:17 schreef Rezania het volgende:
Net wezen kijken, zag er goed uit.SPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Yes. En een fietsenplek op naam.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Is er een gezamenlijk washok eigenlijk?
Ja, 480 ongeveer en huurtoeslag. Gas water elektra is wel exclusief, maar dat is bijna niks hoorde ik al.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Betaal je daarvoor dan?
23 ook prima btw, ik heb nu 26 ofzo (480 - huursubsidie)?
Jezus dus komt er nog bij? Wel duur dan zeg. Hartje Leiden of?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, 480 ongeveer en huurtoeslag. Gas water elektra is wel exclusief, maar dat is bijna niks hoorde ik al.
Rand van het centrum, naast een station. Is ook pas een jaar oud.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jezus dus komt er nog bij? Wel duur dan zeg. Hartje Leiden of?
Dat is dan wel weer superchill.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rand van het centrum, naast een station. Is ook pas een jaar oud.Is een studentencampus dat in aanbouw is, dan komen er ook winkels en horeca en zo speciaal voor studenten.
Mag ik je huis daarvoor gebruiken?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet maar eens komen neuken kijken.
quote:Op woensdag 11 november 2015 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mag ik je huis daarvoor gebruiken?
Geef hem een big mac.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hihi
Die film met dicaprio is trouwens serieus wel goed mensen
Ach, is gewoon een stuk vlees tussen twee kadetjes, stelt niet zoveel voor.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat kan handelen?
Beetje mayo erbij, curry, uitjes.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, is gewoon een stuk vlees tussen twee kadetjes, stelt niet zoveel voor.
HO HOquote:Op woensdag 11 november 2015 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is wel een dingetje geworden sinds jij Paxcon ermee probeert te verleiden.
#viesdikquote:Op woensdag 11 november 2015 22:36 schreef Kaas- het volgende:
Dat is trouwens wel een van de chillste dingen van in 2015 leven, dat er ineens echt overal superchille burgertoko's zijn.
Ja, hamburgers zijn inderdaad wel de beste uitvinding van de laatste decennia.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:36 schreef Kaas- het volgende:
Dat is trouwens wel een van de chillste dingen van in 2015 leven, dat er ineens echt overal superchille burgertoko's zijn.
Boyfriend experience? Dus hij likt je lul schoon nadat je klaarkomt?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
HO HO
Hij bood het aan, met boyfriend-experience en al.![]()
Ik had veel meer willen bieden.![]()
Kan je hier ook gewoon krijgen hoor.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laatst in Limbabwe patatje zuurvlees, dat was serieus chill
Ja maar eerst had je alleen de Mac en cafetaria's en zo, nu heb je de Burgertrutquote:Op woensdag 11 november 2015 22:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, hamburgers zijn inderdaad wel de beste uitvinding van de laatste decennia.
Wat!?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boyfriend experience? Dus hij likt je lul schoon nadat je klaarkomt?
Owh nooit gewetenquote:Op woensdag 11 november 2015 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je hier ook gewoon krijgen hoor.
Cumshotsquote:
Doet me denken aan die foto van sperma op een plaat metaal.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Cumshots
In slowmotion pure moderne kunst, als een schilder die maar wat verf over een doek smijt
Oh die heb ik inmiddels vervangen met eigen materiaal op Wikipedia. Kunstenaars moeten hun werk wel een beetje verspreiden.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doet me denken aan die foto van sperma op een plaat metaal.![]()
Echt waar?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh die heb ik inmiddels vervangen met eigen materiaal op Wikipedia. Kunstenaars moeten hun werk wel een beetje verspreiden.
quote:
Dit is handig, want nu kan ik alles zeggen.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik geloof helemaal niks meer van wat jij zegt na de vorige keer.
quote:Op woensdag 11 november 2015 23:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is handig, want nu kan ik alles zeggen.
Is die Snapchat-account nu al eens actief?
Wie deelt er nou z'n snapchat uit tijdens het stappen?quote:Op woensdag 11 november 2015 23:31 schreef Kaas- het volgende:
Komt door het tijdstip. Na een stapavondje kan een inbox zo ineens vol zijn.
Nee nee, ernaquote:Op woensdag 11 november 2015 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie deelt er nou z'n snapchat uit tijdens het stappen?
quote:Op woensdag 11 november 2015 23:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou dat iig natuurlijk nooit doen, want zo ben ik niet.
Wat ben jij toch ordinair altijdquote:Op woensdag 11 november 2015 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boyfriend experience? Dus hij likt je lul schoon nadat je klaarkomt?
quote:Op donderdag 12 november 2015 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ordinair altijd
Voel je je dan pas thuis?quote:Op donderdag 12 november 2015 00:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het discriminatie dat deze SC "Homo" heet, ik wil derhalve dat het veranderd wordt in LGBT+, de verzamelnaam voor alle seksualiteiten en genderidentiteiten. Ik zal het ook achter gaan neerleggen.
Ja. Ik vind het belachelijk dat er anno 2015 geen plekje is voor alle seksualiteiten en genderidentiteiten. Alleen maar een plekje voor homo's, eentje voor bi's en eentje voor lesbi's.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2015 00:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het discriminatie dat deze SC "Homo" heet, ik wil derhalve dat het veranderd wordt in LGBT+, de verzamelnaam voor alle seksualiteiten en genderidentiteiten. Ik zal het ook achter gaan neerleggen.
Misschien zijn er gewoon te weinig op FOK! voor draagvlak voor een eigen SCquote:Op donderdag 12 november 2015 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het belachelijk dat er anno 2015 geen plekje is voor alle seksualiteiten en genderidentiteiten. Alleen maar een plekje voor homo's, eentje voor bi's en eentje voor lesbi's.
Tuurlijk niet. Het aantal LGBT+ mensen ligt hoger dan het aantal homo's hier. Waarom? Omdat LGBT+ voor alles staat. DUHHHHquote:Op donderdag 12 november 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien zijn er gewoon te weinig op FOK! voor draagvlak voor een eigen SC
Dan nog, boeien.quote:Op donderdag 12 november 2015 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het aantal LGBT+ mensen ligt hoger dan het aantal homo's hier. Waarom? Omdat LGBT+ voor alles staat. DUHHHH
Ja leuk maar ik bedoel alleen het transgender deelquote:Op donderdag 12 november 2015 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het aantal LGBT+ mensen ligt hoger dan het aantal homo's hier. Waarom? Omdat LGBT+ voor alles staat. DUHHHH
En jij.quote:Op donderdag 12 november 2015 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Wel verrassend dat hier alleen mannen posten
Wil jij zeggen dat je een echte vent bent dan?quote:
Nee dat nietquote:Op donderdag 12 november 2015 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je een echte vent bent dan?
Nee, vrouwelijk ben je niet, anders zou je hier niet eens door de deur komen.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar vrouwelijk zou ik mezelf totaal niet omschrijven. En vrienden gelukkig ook niet.
Watte?quote:Op donderdag 12 november 2015 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, vrouwelijk ben je niet, anders zou je hier niet eens door de deur komen.
Ik ben homo, ergo val ik op mannen, niet op halve wijven.quote:
Die aanhalingstekens mag je wel weglaten.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar joh hij zou spontaan gaan hangen dus kan dan al niet meer. Dat vind ik echt niet aantrekkelijk hoor.Laat staan bij een 'vent'.
Ik wil? Je zit nog in de puberteit toch? Dat zou een boel verklaren...quote:Op donderdag 12 november 2015 00:40 schreef Fylax het volgende:
Hoezo dat? Ik heb het hier toch gewoon letterlijk over dat een vrouw me zou hebben getricked te laten geloven dat ze een kerel was.quote:Op donderdag 12 november 2015 02:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die aanhalingstekens mag je wel weglaten.
Ik ging ervanuit dat je transmannen bedoelde. sorry als dat niet zo was.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik heb het hier toch gewoon letterlijk over dat een vrouw me zou hebben getricked te laten geloven dat ze een kerel was.Hoe dan ook geen gesprek dat iemand serieus moet nemen.
Oh nee helemaal niet joh. En no problem.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat je transmannen bedoelde. sorry als dat niet zo was.
I hear ya.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:44 schreef Renesite het volgende:
Jullie gaan steeds te snel en ik heb een Playstation.
HAHAHAquote:Op donderdag 12 november 2015 09:44 schreef Renesite het volgende:
Jullie gaan steeds te snel en ik heb een sportschoolabonnement.
Ik sport tussen de middag, keihandigquote:
Ik werk vier dagen van 7:30-17 en ben donderdags vrij. (vanaf 1 dec). Dus geen tijd tussen de middagquote:Op donderdag 12 november 2015 09:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik sport tussen de middag, keihandig
Ik ben me ervan bewust dat het nogal een luxepositie is. Maar mocht iemand de mogelijkheid hebben, doen. Je hebt je hele avond over en je wordt er blij van.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk vier dagen van 7:30-17 en ben donderdags vrij. (vanaf 1 dec). Dus geen tijd tussen de middag!
Nou met zulke tijden zou je toch ook wel genoeg tijd voor een leven moeten hebben.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk vier dagen van 7:30-17 en ben donderdags vrij. (vanaf 1 dec). Dus geen tijd tussen de middag!
Heus, maar dan mis ik hier allesquote:Op donderdag 12 november 2015 10:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou met zulke tijden zou je toch ook wel genoeg tijd voor een leven moeten hebben.
Ben je weer beter?quote:Op donderdag 12 november 2015 10:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heus, maar dan mis ik hier alles! Want ik heb wel een leven
!
Ik wil het wel periodiek voor je samenvatten.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heus, maar dan mis ik hier alles! Want ik heb wel een leven
!
Gaarne!quote:Op donderdag 12 november 2015 12:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil het wel periodiek voor je samenvatten.
ONZ? Wat is dat? Ik ben hier nog niet zo lang :Squote:Op donderdag 12 november 2015 13:13 schreef Twoflower het volgende:
Samenvatting: BLA BLA BLA
Vergeet niet dat dit ONZ is
Er is ook een slowchat topic over koffie. Die gaat over koffie. Niet over thee, bier of stroopwafels. Dat is geen discriminatie, maar gewoon wat "topic" betekent. Dat het gaat over topic X en niet over topic Y.quote:Op donderdag 12 november 2015 00:40 schreef Fylax het volgende:
Gewoon negeren, die gozer is 15 en komt hier nooit.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Er is ook een slowchat topic over koffie. Die gaat over koffie. Niet over thee, bier of stroopwafels. Dat is geen discriminatie, maar gewoon wat "topic" betekent. Dat het gaat over topic X en niet over topic Y.
Als jij een generieke SC-reeks voor alle LGBT+ wilt beginnen, dan veel succes met deel 1. Deze reeks richt zich specifiek op het topic homo's.
Verder zijn er ook gewoon topics voor lesbo's, bi's en transgender personen.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Er is ook een slowchat topic over koffie. Die gaat over koffie. Niet over thee, bier of stroopwafels. Dat is geen discriminatie, maar gewoon wat "topic" betekent. Dat het gaat over topic X en niet over topic Y.
Als jij een generieke SC-reeks voor alle LGBT+ wilt beginnen, dan veel succes met deel 1. Deze reeks richt zich specifiek op het topic homo's.
Altijd weer die speciale dingen voor homo's. Hun eigen dit hun eigen dat. En dan maar klagen dat ze niet gelijk worden behandeld. Er is toch ook geen topic voor hetero's!?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verder zijn er ook gewoon topics voor lesbo's, bi's en transgender personen.
Leeft die nog?quote:Op donderdag 12 november 2015 17:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ondanks het optreden van Jerruh als gastvrouw.
Vriend, zit je buttplug verkeerd?quote:Op donderdag 12 november 2015 17:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
De kutnewbies zijn er niet, snel spam het topic vol.
quote:Op donderdag 12 november 2015 17:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vriend, zit je buttplug verkeerd?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 november 2015 17:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2015 17:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:47 schreef LompeHork het volgende:
Ik moest hier van Paxcon en Rezania posten, maar ik ben niet homo, wat nu?
Nu is het tijd voor een "kwaliteitsinjectie" aldus Paxcon.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:47 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon homo wordenquote:Op donderdag 12 november 2015 18:47 schreef LompeHork het volgende:
Eeeeeen ik ben weer weg. Groetjes aan Peterquote:Op donderdag 12 november 2015 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu is het tijd voor een "kwaliteitsinjectie" aldus Paxcon.
Ja, even 0909-homo bellen en dan kiezen om te upgraden naar het deluxepakket.quote:
Dag meneer L. Hork.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eeeeeen ik ben weer weg. Groetjes aan Peter
Hai!quote:Op donderdag 12 november 2015 18:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eeeeeen ik ben weer weg. Groetjes aan Peter
Ten eerste is uberhaupt nooit iets mijn schuldquote:Op donderdag 12 november 2015 19:02 schreef Rezania het volgende:
Kaas, Euri zegt dat het jouw schuld is dat we niet binnenkort bier gaan drinken, maar ik denk dat hij een pussy is. Geef toe?
Minister Plasterk zei dat gewoon echt een keer ("homo zijn is een keuze") toen hij als minister van OCW over de Lhbt-emancipatie ging. Wat een flapdrol joh.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Homo worden is een keuze, geef je er aan over
hiquote:Op donderdag 12 november 2015 18:47 schreef LompeHork het volgende:
??quote:Op donderdag 12 november 2015 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Minister Plasterk zei dat gewoon echt een keer ("homo zijn is een keuze") toen hij als minister van OCW over de Lhbt-emancipatie ging. Wat een flapdrol joh.
Hij was toen op de Pride en zei in een speech dat "je vrij moet zijn in Nederland om ervoor te kiezen verliefd te worden op mensen van je eigen geslacht". Dat was vol goede bedoelingen, maar zo fout.quote:
Huh?quote:Op donderdag 12 november 2015 20:31 schreef Jopie78 het volgende:
Mijn vriend is getrouwd en heeft twee kinderen.
Oh, reageerde op jouw verkapte kijk-mij-eens-een-vriend-hebben post.quote:
Je zal hem op je voorhoofd hebben hangen..quote:Op donderdag 12 november 2015 20:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Joop is een vrouw, denk ik, en moeder van twee kinderen.
Zo was dat niet eens bedoeld, ik vind dat nieuws wat ik net hoorde gewoon leuk en dit leek me het enige topic waar ik m'n blijheid kon delen.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oh, reageerde op jouw verkapte kijk-mij-eens-een-vriend-hebben post.![]()
Ik heb geen vriend. Waarschijnlijk omdat hij er niet voor uit durft te komen en nog steeds getrouwd is met een vrouw.![]()
(heel logisch dat je dat er niet uithaalde.![]()
)
Lol. Sorry. We gaan even terug in de tijd.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo was dat niet eens bedoeld, ik vind dat nieuws wat ik net hoorde gewoon leuk en dit leek me het enige topic waar ik m'n blijheid kon delen.Iedereen weet hier trouwens dat ik een vriend heb en dat is toch niet bijzonder ofzo?
Serieus, Joop is toch ook een vrouwennaam, hoewel wat ongebruikelijk?quote:Op donderdag 12 november 2015 20:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je zal hem op je voorhoofd hebben hangen..![]()
Joop is een vrouw. Tssk.
Daar heb je een punt. .quote:Op donderdag 12 november 2015 20:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Serieus, Joop is toch ook een vrouwennaam, hoewel wat ongebruikelijk?
Psssst.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:46 schreef sebastiansdrawings het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/verklaring/naam/joop
Hahaha.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol. Sorry. We gaan even terug in de tijd.
kljsfzhxdiurhfsodxjg;cj
Wat leuk! In wat voor vorm?
Nu eerst even offline zeker.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. .
*voelt in broek en constateert toch echt een man te zijn.
Noh, je eigen heuse zing- en dansnicht voor thuis. Wh00p.quote:
Lol. Kan jij niet aan je pen0r zitten zonder te moeten fappen.quote:
quote:
Ehm.... Jawel, bij het plassen.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol. Kan jij niet aan je pen0r zitten zonder te moeten fappen.
Ah, oké, prima dan.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ten eerste is uberhaupt nooit iets mijn schuld
Ten tweede is het waarschijnlijk gewoon discriminatie, 'de homo heb het weer gedaan hoor'
Ten derde is meneer idd een pussy
Ten vierde heb ik wel gezegd dat ik er nu ff niet aan toekom idd. Ik heb meneer met deze reden ook al een aantal week op rij moeten afschepen helaas. Nu gewoon full-time 5 dagen p/w aan het werk en tegelijkertijd 16 ects aan vakken volgen in een blok dat full-time eigenlijk maar 12 ects hoort te zijn (en ik moet ze nu of nooit halen) dus mijn studie en werk is nu samen al meer dan 2 full-time weken, dus ik stap ff niet behalve een paar vaste afspraken die ik al had staan. Komt wel goed.
Ligt-ie nooit es fout?quote:
Ole.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:53 schreef Kaas- het volgende:
Zou penor als in señor Spaans voor penis zijn?
Volgens mij houd je me voor de gek 🙈 maar in een musical van de Frank Sanders Academie ik heb geen idee hoe het heet nogquote:Op donderdag 12 november 2015 20:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Noh, je eigen heuse zing- en dansnicht voor thuis. Wh00p.
Koel! In welke musical gaat-ie spelen?![]()
Jawel, maar dan fap ik ff en leg ik hem weer goed.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ligt-ie nooit es fout?
[..]
Ole.
Ik mocht van jou geen piemel meer gebruiken.
Jij heet gewoon Joopquote:Op donderdag 12 november 2015 20:50 schreef Jopie78 het volgende:
Lust je geen Big Macs.
*gooit stapel met kortingsbonnen weg
quote:Op donderdag 12 november 2015 20:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij heet wel gewoon Paxcon toch? Anders ga ik echt aan alles in het leven twijfelen.
Nee joh, ben bloedserieus. Das toch gaaf, dat je in een musical mag spelen.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij houd je me voor de gek 🙈 maar in een musical van de Frank Sanders Academie ik heb geen idee hoe het heet nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |