Leuk spelletje is datquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, was even bang dat je weer Haxball aan het spelen was.
Nee, ik lig al in bed, chillen met de hond (dat ga ik wel missenquote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik lig al in bed, chillen met de hond (dat ga ik wel missen).
Dat is toch niet mijn hond nu.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Aw wat pittig. Later, als je groot bent kan je toch weer honden nemen.
En dan de hele dag opsluiten terwijl ik naar college ga en ga zuipen.quote:
Stoppen met zuipenquote:Op woensdag 11 november 2015 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan de hele dag opsluiten terwijl ik naar college ga en ga zuipen.
Als het over bigmacs gaat verlies ik altijd eventjes mn verstandquote:Op woensdag 11 november 2015 00:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook al, maar je wilde het zelf.
Voor een menu en een tegoedbon had ik het ook gedaan. Ga natuurlijk niet een dief van mijn eigen portemonnee zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het over bigmacs gaat verlies ik altijd eventjes mn verstand
Ja, dieren kunnen ook mensen missen.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Meid wat erg. Wat zal hij jouw liefde ook missen.
Pootje van Senna.
Heb twee honden. Voel je pijn, bro.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dieren kunnen ook mensen missen.
Hehequote:Op woensdag 11 november 2015 00:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor een menu en een tegoedbon had ik het ook gedaan. Ga natuurlijk niet een dief van mijn eigen portemonnee zijn.
We gaan het dus op een zuipen zetten in de vakantie.quote:
Ik wil je mooie nieuwe kamer niet onderkotsenquote:Op woensdag 11 november 2015 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
We gaan het dus op een zuipen zetten in de vakantie.
Je moet ook stoppen voordat je gaat barfen.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil je mooie nieuwe kamer niet onderkotsen
Ja dat is soms een beetje lastig in te schattenquote:Op woensdag 11 november 2015 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet ook stoppen voordat je gaat barfen.!
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is soms een beetje lastig in te schatten
quote:Op woensdag 11 november 2015 02:00 schreef BlazingV2 het volgende:
Wie kan ik hier met Big Macs omkopen om mij te ontmaagden?
quote:Op woensdag 11 november 2015 02:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al stond z'n moeder ernaast te huilen
Wat heeft dat er mee te makenquote:
Je bent een DC fan zo te zien. Dus dan moet je bij een Marvel man wel met meer aankomen dan een met suiker gevulde platte burgerquote:Op woensdag 11 november 2015 02:00 schreef BlazingV2 het volgende:
Het was de ck versie. Die is chique.quote:
Is die niet lief?quote:
Concurrent van adidasquote:Op woensdag 11 november 2015 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die niet lief?
Ken t niet. Ben meer van de Andrew Christian.
De essentiële vragen des levens komen hier soms voorbij, filosofisch topic wel.quote:Op woensdag 11 november 2015 02:00 schreef BlazingV2 het volgende:
22 is het nieuwe 12, geloof ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We're all adults here.
Tenminste........ dat denk ik
Daar is niks mis mee, maar ik vond mezelf een beetje cheapquote:Op woensdag 11 november 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was de ck versie. Die is chique.
Sowieso, what's wrong with asking? We're all adults here.
Tenminste........ dat denk ik
Behalve dan dat 22 legaal is.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
22 is het nieuwe 12, geloof ik.
Ben je ook.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, maar ik vond mezelf een beetje cheap
Dat eerste is helaas ook niet altijd een zekerheidjequote:Op woensdag 11 november 2015 15:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja, en je hebt misschien meer baardgroei, maar ik bedoelde in metaal opzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |