Leuk spelletje is datquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, was even bang dat je weer Haxball aan het spelen was.
Nee, ik lig al in bed, chillen met de hond (dat ga ik wel missenquote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik lig al in bed, chillen met de hond (dat ga ik wel missen).
Dat is toch niet mijn hond nu.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Aw wat pittig. Later, als je groot bent kan je toch weer honden nemen.
En dan de hele dag opsluiten terwijl ik naar college ga en ga zuipen.quote:
Stoppen met zuipenquote:Op woensdag 11 november 2015 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan de hele dag opsluiten terwijl ik naar college ga en ga zuipen.
Als het over bigmacs gaat verlies ik altijd eventjes mn verstandquote:Op woensdag 11 november 2015 00:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook al, maar je wilde het zelf.
Voor een menu en een tegoedbon had ik het ook gedaan. Ga natuurlijk niet een dief van mijn eigen portemonnee zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het over bigmacs gaat verlies ik altijd eventjes mn verstand
Ja, dieren kunnen ook mensen missen.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Meid wat erg. Wat zal hij jouw liefde ook missen.
Pootje van Senna.
Heb twee honden. Voel je pijn, bro.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dieren kunnen ook mensen missen.
Hehequote:Op woensdag 11 november 2015 00:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor een menu en een tegoedbon had ik het ook gedaan. Ga natuurlijk niet een dief van mijn eigen portemonnee zijn.
We gaan het dus op een zuipen zetten in de vakantie.quote:
Ik wil je mooie nieuwe kamer niet onderkotsenquote:Op woensdag 11 november 2015 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
We gaan het dus op een zuipen zetten in de vakantie.
Je moet ook stoppen voordat je gaat barfen.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil je mooie nieuwe kamer niet onderkotsen
Ja dat is soms een beetje lastig in te schattenquote:Op woensdag 11 november 2015 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet ook stoppen voordat je gaat barfen.!
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is soms een beetje lastig in te schatten
quote:Op woensdag 11 november 2015 02:00 schreef BlazingV2 het volgende:
Wie kan ik hier met Big Macs omkopen om mij te ontmaagden?
quote:Op woensdag 11 november 2015 02:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al stond z'n moeder ernaast te huilen
Wat heeft dat er mee te makenquote:
Je bent een DC fan zo te zien. Dus dan moet je bij een Marvel man wel met meer aankomen dan een met suiker gevulde platte burgerquote:Op woensdag 11 november 2015 02:00 schreef BlazingV2 het volgende:
Het was de ck versie. Die is chique.quote:
Is die niet lief?quote:
Concurrent van adidasquote:Op woensdag 11 november 2015 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die niet lief?
Ken t niet. Ben meer van de Andrew Christian.
De essentiële vragen des levens komen hier soms voorbij, filosofisch topic wel.quote:Op woensdag 11 november 2015 02:00 schreef BlazingV2 het volgende:
22 is het nieuwe 12, geloof ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We're all adults here.
Tenminste........ dat denk ik
Daar is niks mis mee, maar ik vond mezelf een beetje cheapquote:Op woensdag 11 november 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was de ck versie. Die is chique.
Sowieso, what's wrong with asking? We're all adults here.
Tenminste........ dat denk ik
Behalve dan dat 22 legaal is.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
22 is het nieuwe 12, geloof ik.
Ben je ook.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, maar ik vond mezelf een beetje cheap
Dat eerste is helaas ook niet altijd een zekerheidjequote:Op woensdag 11 november 2015 15:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja, en je hebt misschien meer baardgroei, maar ik bedoelde in metaal opzicht.
Hoe baardig ben je dan, op een schaal van 0 tot 10? (0=geen tot 10=ZZ Top)quote:Op woensdag 11 november 2015 15:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat eerste is helaas ook niet altijd een zekerheidje
al ben ik nog geen 22, dus er is nog hoop
3 ofzoquote:Op woensdag 11 november 2015 15:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Hoe baardig ben je dan, op een schaal van 0 tot 10? (0=geen tot 10=ZZ Top)
7quote:Op woensdag 11 november 2015 15:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Hoe baardig ben je dan, op een schaal van 0 tot 10? (0=geen tot 10=ZZ Top)
Buik en borst wel, rug niet echt, alleen van die losse stukjes. Schouders moet ik wel scheren, hoewel dat niet echt een vachtje is maar meer sprietjes hier en daar.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook een vacht op rug en buik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same here. Misschien zelfs maar een 2 ofzo.![]()
Grrr!quote:Op woensdag 11 november 2015 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Buik en borst wel, rug niet echt, alleen van die losse stukjes. Schouders moet ik wel scheren, hoewel dat niet echt een vachtje is maar meer sprietjes hier en daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was vorig jaar om deze tijd (na een maand niet scheren)."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Normaal heb ik een puntbaardje en krulsnor (denk musketier). Tenminste, dat probeer ik te cultiveren.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik hou niet van baarden. Hoewel het sommigen wel staat.
Jij hebt hebt dat nooit kunnen zien want ik scheer me altijd direct omdat het niks wordt en een paar stoppels er niet uit zienquote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 17:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]Maar dit is wel vergelijkbaar met mij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same here. Misschien zelfs maar een 2 ofzo.
Ja ja, er is gewoon niks.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt hebt dat nooit kunnen zien want ik scheer me altijd direct omdat het niks wordt en een paar stoppels er niet uit zien
Doet me denken aan Fandral (Josh Dallas) uit Thor.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Normaal heb ik een puntbaardje en krulsnor (denk musketier). Tenminste, dat probeer ik te cultiveren.
Ain't nuttin' wrong with bein' a lil'cheap!quote:Op woensdag 11 november 2015 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, maar ik vond mezelf een beetje cheap
quote:Op woensdag 11 november 2015 17:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same here. Misschien zelfs maar een 2 ofzo.Zo klein, dat meet de baardschaal niet eens. Da's toch niet eens een stoppelbaard! Dat is gewoon GEEN baard.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb tenminste nog hoofdhaar.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zo klein, dat meet de baardschaal niet eens. Da's toch niet eens een stoppelbaard! Dat is gewoon GEEN baard.
Ik denk dat ik win als ik mijn hoofdhaar optelquote:Op woensdag 11 november 2015 17:39 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog hoofdhaar.
Zolang de meeste mensen er maar niet van weten.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ain't nuttin' wrong with bein' a lil'cheap!
Slutshamingquote:Op woensdag 11 november 2015 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zolang de meeste mensen er maar niet van weten.
Niets mis met sletterig gedrag, maar wel met bekend staan als een slet. Dat moet wat subtieler.quote:
Het gaat niet om de lengte, het gaat erom wat je ermee doet.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik win als ik mijn hoofdhaar optel
Het is alleen anders verdeeld
Toch, stel dat je erecte pener zeg maar 5 cm is ofzo, dan moet je wel een goede pokerface hebben bij het uitkleden of gewoon echt heel veel schijt hebben.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte, het gaat erom wat je ermee doet.
Zou je hem wegsturen?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch, stel dat je erecte pener zeg maar 5 cm is ofzo, dan moet je wel een goede pokerface hebben bij het uitkleden of gewoon echt heel veel schijt hebben.
Ik weet eigenlijk niet of ik uberhaupt iemand zou durven wegsturen als je eenmaal zo ver bent. Dan is het misschien wel gewoon even Soldaat Kaas will follow through on it.quote:
Ik zou iemand niet wegsturen om een (te) kleine piemel, maar als er een andere dringende reden is, dan toch zeker wel.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik uberhaupt iemand zou durven wegsturen als je eenmaal zo ver bent.
Zoals het hebben van een vagina.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik zou iemand niet wegsturen om een (te) kleine piemel, maar als er een andere dringende reden is, dan toch zeker wel.
Nou, zo ver wilde ik niet gaan, maar nu je het zelf inbrengt..quote:Op woensdag 11 november 2015 18:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zoals het hebben van een vagina.
Oeps.
Ik zou niet eens weten hoe joh.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, zo ver wilde ik niet gaan, maar nu je het zelf inbrengt..
Zou je..?
Ja maar joh hij zou spontaan gaan hangen dus kan dan al niet meer. Dat vind ik echt niet aantrekkelijk hoor.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Beetje duwen en prikken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Soldaat Kaas gaat het land dus ook niet redden..quote:Op woensdag 11 november 2015 18:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar joh hij zou spontaan gaan hangen dus kan dan al niet meer. Dat vind ik echt niet aantrekkelijk hoor.Laat staan bij een 'vent'.
Jij zou het wel weten of nietquote:Op woensdag 11 november 2015 18:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Soldaat Kaas gaat het land dus ook niet redden..
Jij wel dan, Kolonel Buktgraag?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Soldaat Kaas gaat het land dus ook niet redden..
Kijk wel mooi uit. Zorg wel dat ik dat ver van te voren gecheckt heb.quote:
Om wat voor redenen zou je iemand nog meer wegsturen?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kijk wel mooi uit. Zorg wel dat ik dat ver van te voren gecheckt heb.
Edit: en ik heb er geen moeite iemand de deur uit te flikkeren, of zelf te vertrekken
Ben een keer weggelopen omdat iemand een enorme vacht had, zat vast met mijn handen in de klitten op zijn borst.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om wat voor redenen zou je iemand nog meer wegsturen?
Het ging over hoofdhaar, niet over penislengte.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch, stel dat je erecte pener zeg maar 5 cm is ofzo, dan moet je wel een goede pokerface hebben bij het uitkleden of gewoon echt heel veel schijt hebben.
Hoe verloopt zo'n gesprek?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben een keer weggelopen omdat iemand een enorme vacht had, zat vast met mijn handen in de klitten op zijn borst.![]()
En ben een keer enorm afgeknapt bij iemand met een enorme kippenborst. Zo niet geil. Ben ik ook vertrokken.
Owh.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het ging over hoofdhaar, niet over penislengte.
Oei kippenborstquote:Op woensdag 11 november 2015 18:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben een keer weggelopen omdat iemand een enorme vacht had, zat vast met mijn handen in de klitten op zijn borst.![]()
En ben een keer enorm afgeknapt bij iemand met een enorme kippenborst. Zo niet geil. Ben ik ook vertrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |