+1quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:05 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik wil thuis gewoon thuis zijn eigenlijk
Haha, ik ben vast ongeschiktquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, daar zijn er idd wel veel van denk ik. Ik heb dezelfde studie gedaan als Kwak (denk ik) en een heleboel van mijn studiegenoten zijn richting het onderwijs gegaan. Maar toen ik een paar jaar terug even werkloos was kon ik zelfs zonder lesbevoegdheid ergens aan de gang, dus dat is nu mijn beeld![]()
Werk mee naar huis nemen lijkt me idd funest. Ik heb op mijn telefoon ook die badge uitgezet zodat ik niet zie hoeveel mail ik heb en probeer eigenlijk mijn mail ook wel te negeren. Maar ik heb geen kinderen die wachten op een nagekeken toets oid...
Kwak, solliciteer anders op mijn zwangerschapsverlofOok 4 dagen, haske culturele sector en veel ruimte om je eigen taken en tijd in te delen
Wat zijn W en V cuties trouwens! Heb ze volgens mij nog nooit echt gezien, maar ontzettend leuke kereltjes!
Mwah, juist daar heb ik veel tijd en concentratie voor nodig... beetje simpele taaltoets ben ik alsnog wel anderhalf tot 2,5 uur mee bezig (afhankelijk van de klasgrootte). Tentamen kost al snel 4-5 uur als t meezit, kan ook 6 uur zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:03 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Een toets nakijken thuis lijkt me nog wel te doen. Maar echt voorbereiden of bellen enzo vind ik al weer veel vervelender..
quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:09 schreef kwakz0r het volgende:
maar gelukkig geef ik geen geschiedenisdat is altijd zoooo veeeeeeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:33 schreef Kursor het volgende:
Wat een fijn nieuws Razz
Doet me goed om jullie twijfels/overdenkingen/strubbelingen te lezen, voelt een beetje minder alleen. maar vervelend dat vele moeders er mee worstelen. Bij mij is het eigenlijk vooral naar de oudste toe een schuldgevoel. En hoe lief/leuk/vrolijk de jongste ook is, ik vind het ontzettend vermoeiend dat ze altijd wakker is 's avonds en kort voordat ik zelf naar bed ga gaat slapen. ze begint nu te rommelen met overdag slapen, dus hopelijk dat het binnenkort 1x overdag slapen wordt en dat ze dan in een geslaagder ritme komt.
Hoe lief en leuk je kind ook is, je mag (moet!) ook wel eens tijd voor jezelf hebben. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen dat je het vermoeiend vindt dat de jongste nog zo lang wakker is. Ik zou daar ook niet echt blij van worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: sorry, haalde oudste en jongste door elkaar geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |