quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:21 schreef Crumpette het volgende:
Noh jongens die kids van jullie, in hun tentjes en met kruimelzuigersen de keuken lijkt een succes Sicilia!
Medisch gedoe:Ik lees dit net, weet niet of er verder al antwoorden zijn gekomen. Heb drie jaar geleden een te snel werkende schildklier gehad. Hartkloppingen en zwarte vlekken kreeg ik ervan. En inderdaad heel fijn gewichtsverlies. Dat was dan wel weer fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb medicatie moeten gebruiken, eerst om de schildklier helemaal stil te leggen en daarna weer wat op te starten. Een soort 'reset' dus. Binnen 9 maanden was ik er vanaf gelukkig.
En daarna dus gewoon zwanger geworden.
Mijn deadline was twee weken, maar nu door de omstandigheden slechts een weekend. Ben met collega al sinds half elf bezig...quote:Op zondag 15 november 2015 13:42 schreef Franny_G het volgende:
Dat is inderdaad een lastige fase, als ze nog maar net lopen. Ik had het geluk dat I die fase in de zomer had, dan is het allemaal wat makkelijker. Ik zou denk ik ook gaan voor van die laarsjes.
Heel leuke foto's van A. in dat regenpakje, Razz.. Wel balen van het nakijkwerk. Gaat het verder goed met je? Beetje bijgekomen van alle spanning?
Kwak, jij ook lekker aan de bak, begrijp ik? Kon niet meer lezen wat er aan de hand is... Ik heb ook een berg maar gelukkig heeft de schoolleiding, in tegenstelling tot vorig jaar, een ruime deadline gesteld. Dat scheelt een hoop stress.
Sicilia, dat ziet eruit als een heel gezellig feestje!!
Wij waren gisteren bij een concert op een festival in DH. De mensen van de band waren op vrijdagavond in Parijs en op zaterdag naar DH gereden, die waren nog helemaal van slag. Maar het was mooi dat ze met hun muziek de spanning van zich af konden spelen en het konden delen met de zaal. Mooi saamhorigheidsgevoel, ik vond het vrij emotioneel/indrukwekkend.
Daar komt bij dat I gistermiddag van de trap af is gevallen thuis. Helemaal van boven naar beneden. Echt een moment van onoplettendheid van onze kant maar ook wel onnavolgbaar want I is altijd zo voorzichtig. Mijn vriend was echt vlak bij haar en hij zou samen met haar de trap af gaan, maar keek even niet naar haar. Ik was in de keuken en hoorde ineens een heel harde boem en toen nog een. Ze rolde van de trap. Oh man, wat schrik je dan zeg. Maar wonder boven wonder, ze is heel netjes gevallen/gerold; ze heeft alleen een wondje bij haar teen en een kras op haar neus. Verder niets. Dus zij is het inmiddels alweer vergeten geloof ik, maar ik blijf maar steeds dat geluid van die boem horen en het gevoel daarbij is ook nog niet weg..
Nou, we hebben uitstel tot.9.00 op dinsdag, maar aangezien ik maandag werk helpt dat niet echtquote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Franny_G het volgende:
OK, dus omdat er een fout in het systeem zit, en daardoor een heel examen over gemaakt moest worden, moet jij nu een hele dag nakijken en is de deadline voor jullie niet met een paar dagen verlengd?.
.
Wat voor taart hadden jullie? Ik ben nog in dubio voor woensdag!quote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn hemel, Franny, wat een schrik. Ik kan me voorstellen dat je met elke boem vreest voor een heel andere afloop..
Wij hadden vanmiddag I's feestje. Wat een drukte!. Hij is verschrikkelijk verwend en heeft gesmúld van zijn taartje.
.
Nog met grote dank van Lucas voor de blauwe bessenquote:Op zondag 15 november 2015 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een mini-pavlova voor hem gebakken, met daarop ongezoete slagroom en aardbeien/blauwe bessen/frambozen. Groot succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |