SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door PatatFriet op 10-11-2015 17:03:47 ]Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
Op basis van?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:50 schreef Z het volgende:
Ik zou Muzas klusvaardigheden ook nog even als mogelijke oorzaak houden.
Zo incompetent als ze bij die zaak zijn, zijn ze nergens. Ik koop liever bij vos dan bij hun.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:50 schreef Z het volgende:
Ik zou Muzas klusvaardigheden ook nog even als mogelijke oorzaak houden.
Gewoon omdat er altijd wat mis kan gaan! Niet dat je niks zou kunnen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Op basis van?
Bij mn giant ook al meerdere malen mn balhoofd schoon gemaakt.
Als iets niet past, past iets niet he?
fixedquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:59 schreef the_critic het volgende:
Ik mis het gebed van cap fab in de OP
Met jouw motivatieskills zou je eigelijk de nieuwe Ratelband moeten worden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:14 schreef muzas het volgende:
Ben benieuwd, zal zeggen dat ze boven het kanaal bekend staan als incompetente mongolen.
Mij een beetje met ratelband vergelijken... ppfftt. zal nog es bier en snaai voor je hosselenquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Met jouw motivatieskills zou je eigelijk de nieuwe Ratelband moeten worden.
bier en snaai? dat mag hij helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Mij een beetje met ratelband vergelijken... ppfftt. zal nog es bier en snaai voor je hosselen
Zover ik het begrijp is een cx echt voor de blubber. Het frame heeft een wat langere wielbasis, kortere en hogere zit, en vast nog meer wat ik mis in vergelijking met een weg frame. Maar er zijn merken die cx frames verkopen bij winter wegfietsen. Ze hebben namelijk ook wat meer clearance zodat het makkelijker is om spatborden te bevestigen en de schijfremmen die ze vaak hebben zijn waarschijnlijk ook wel chill op de weg in slecht weer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:42 schreef lammegiraf het volgende:
Is een cx wat voor op de weg voor herfst / winter of is die echt specifiek voor in de blubber?
Vind mijn racer beetje glibberig nu 😁
Deze zomer zat ik op een spekgladde klinkerweg. Ik deed al voorzichtig met aanzetten uit de bocht maar de hele achterkant brak uit. Zeker met dit weer ben ik dus wel extra voorzichtig nuquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:50 schreef muzas het volgende:
ja t'is wel soort van tokio drift nu... zeker als je staand uit een bocht wegtrekt ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
beetje minde druk in je bandjes doenquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:42 schreef lammegiraf het volgende:
Is een cx wat voor op de weg voor herfst / winter of is die echt specifiek voor in de blubber?
Vind mijn racer beetje glibberig nu 😁
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:17 schreef PatatFriet het volgende:
[ afbeelding ]Ja is ook zo, maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alu schade is geen direct technisch probleem toch? Doordat er heel snel een dichte oxidelaag wordt gevormd...
Iemand ervaring met goede lakstiften? Of even langs de autospeciaalzaak?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |