SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Honden koop je niet, honden krijg je
ofzo
waren ze lekker?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knap SQ! Echt!.
Ik ben gezwicht en heb twee choco kruidnootjes op. Twee. En daar voel ik me al schuldig over. Die mentale mijlpaal is hier nog ver ver weg.
Als ik niet krom zou lopen zou ik het nog doen ookquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waren ze lekker?
Weet je hoeveel kcal dat zijn? Misschien 20? Loop anders even vijf keer de trap op en af
Die kan ik hier in de winkels niet meer vindenquote:
dan kan het iig nooit veel zijn geweestquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:57 schreef Sjeen het volgende:
Dat je het laatste restje speculoospasta uit de pot schraapt omdat het te weinig is voor op een boterham en weggooien toch zonde is... Zo'n dag heb ik vandaag.
2 dagen geleden heeft een kennis een GBP gekregen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen dieet! Nooit meer DIK met de Sleeve!
Komt zo wel erg dichtbij...quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
2 dagen geleden heeft een kennis een GBP gekregen.
Ik krijg die ook met regelmaat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoezee.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer aan het vloeibare eten(ijs, ik bedoel ijs. En Wodka.)
Ziek gemeld voor mijn werk, dus nu kan ik drinkenquote:
Daar heb ik nu dus ook wel zin in! Komt het even goed uit dat ik het niet kan etenquote:Yoghurt met frambozen en muesli
Vier boterhammen 30+ kaas (tot hier ging het goed)
Een grote pistolet filet americain met ei
Een grote triple chocolate koek
Een halve zak truffelkruidnoten
Een groot bord zuurkoolstamp met worst
Twee kleine B&J bakjes
Een halve zak chips
Toch proostquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziek gemeld voor mijn werk, dus nu kan ik drinken![]()
Ik ben een probleemdrinkerProbleem -> alcohol
Lidl hamburgers, geen broodje, beetje gorgonzola en een zelfgegrilde rode paprika!!!quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:54 schreef Barreltje het volgende:
mijn schouder is kapot dus toch maar geen bodypump
en nu heb ik zin in een hamburger vanavond
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lidl hamburgers, geen broodje, beetje gorgonzola en een zelfgegrilde rode paprika!!!
Mijn favoriet uit de low carb tijd!
Weer pasta metquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:02 schreef MutedFaith het volgende:
HF heeft me gered. Vrouw wil Sushi, maar ik blijf volhouden dat de HF echt op moet.
+1quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik krijg die ook met regelmaat.
ik had ook nog appelvlaai bedenk ik me net!quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Nog even terug komend op:
[..]
Daar heb ik nu dus ook wel zin in! Komt het even goed uit dat ik het niet kan eten
en nu weer gewoon verder hoor, SQ![]()
niet in blijven hangen
Een van de zwemjuffen van mijn kinderen heeft er ook pas een gehad. Je ziet haar met de week krimpen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jamaarzijmoetelkeweekeennieuwbadpak...quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een van de zwemjuffen van mijn kinderen heeft er ook pas een gehad. Je ziet haar met de week krimpen.
Het is niet niks en ik kom er ook nog lang niet voor in aanmerking (hopelijk ook nooit) maar toch hoor, een kleine *twang* van jaloezie kon ik vorige week niet onderdrukken.
Heel lekker allemaalquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Nog even terug komend op:
[..]
Daar heb ik nu dus ook wel zin in! Komt het even goed uit dat ik het niet kan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |