abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157567367
-weg en note-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 15-11-2015 14:54:39 ]
  FOK!mycroftheld zondag 15 november 2015 @ 15:02:31 #127
128465 Wrapster
pi_157567659
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Ow? Je geeft de voorkeur om jouw persoonlijke vertiertjes wetenschappelijk te gaan onderbouwen? Nou, ga je gang.
Misschien moet je het topic eens doorlezen waarin duidelijk wordt dat deze juffrouw op zoek is naar een relatie, niet naar een fetisj waarmee jij binnen komt kakken hier.
Ik reageerde op een post waarin iemand vroeg of ze zich ervoor zou moeten schamen, welke fetisj het in dit geval over gaat boeit niet. Tevens heb ik nergens een bepaalde fetisj genoemd, weer een aanname van je.
pi_157568352
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 15:02 schreef bondage het volgende:

[..]

Ik reageerde op een post waarin iemand vroeg of ze zich ervoor zou moeten schamen, welke fetisj het in dit geval over gaat boeit niet. Tevens heb ik nergens een bepaalde fetisj genoemd, weer een aanname van je.
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef bondage het volgende:
dat ik een bepaalde fetisj heb.
Lees even Roosjes reacties terug waar jij op reageerde. Dat meisje zegt een bepaald soort relatie te willen (mannen die veel ouder zijn dan zijzelf). Indirect zegt ze dat het geen fetisj is, maar dat ze daddy issues heeft en dat het een taboe is. Daarnaast zegt TS zelfs expliciet niet op zoek te zijn naar een fetisj. Dus waarom kom jij daar dan mee op de proppen?
  FOK!mycroftheld zondag 15 november 2015 @ 15:53:37 #129
128465 Wrapster
pi_157569116
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 15:25 schreef Cresapk het volgende:

Lees even Roosjes reacties terug waar jij op reageerde. Dat meisje zegt een bepaald soort relatie te willen (mannen die veel ouder zijn dan zijzelf). Indirect zegt ze dat het geen fetisj is, maar dat ze daddy issues heeft en dat het een taboe is. Daarnaast zegt TS zelfs expliciet niet op zoek te zijn naar een fetisj. Dus waarom kom jij daar dan mee op de proppen?
Ik noemde inderdaad fetisj maar dat maakt imo niets uit in dit geval. Ik probeer gewoon te zeggen dat het niet iets is waarvoor ze zich hoeft te schamen en nam mezelf als voorbeeld, in de zin van dat ik me ook altijd schaamde voor dit soort 'vreemde' dingen maar dat ik erachter ben gekomen dat de meeste mensen er wel begrip voor hebben.

Ik doelde met datingsites in dit geval niet op Fetlife of specifieke fetisj sites, dat is iets wat jij ervan hebt gemaakt. Ik doelde juist op de standaard sites, waar het vaak moeilijker is om dit soort dingen ter sprake te brengen.
  FOK!mycroftheld zondag 15 november 2015 @ 16:04:18 #130
128465 Wrapster
pi_157569421
quote:
10s.gif Op zondag 15 november 2015 12:58 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Gaat uw gang :p
Gaat niet werken ben ik bang voor, dit omdat je al aangaf dat je niets met vastbinden hebt ;) Hoe moet ik je dan straffen als je een keer stout bent? Ik kan best dominant zijn maar voor mij gaat het iets verder, daar hoort in mijn geval vastbinden ook bij.
pi_157601514
quote:
11s.gif Op zondag 15 november 2015 16:04 schreef bondage het volgende:

[..]

Gaat niet werken ben ik bang voor, dit omdat je al aangaf dat je niets met vastbinden hebt ;) Hoe moet ik je dan straffen als je een keer stout bent? Ik kan best dominant zijn maar voor mij gaat het iets verder, daar hoort in mijn geval vastbinden ook bij.
Haha nou.. In mijn optiek heeft een man geen touwtjes nodig om te straffen of om de controle te houden ;)
  FOK!mycroftheld maandag 16 november 2015 @ 16:55:22 #132
128465 Wrapster
pi_157602477
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:25 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Haha nou.. In mijn optiek heeft een man geen touwtjes nodig om te straffen of om de controle te houden ;)
Touwtjes zijn ook niet per se nodig om dominant te kunnen zijn en controle te houden, voor mij voegt het echter wel wat toe. Maar dat is wat je ook al aangaf in een eerdere reactie, dat de meeste mensen die een onderdanig iemand zoeken dat graag willen combineren met bondage en/of andere spelletjes.

Ik ben sowieso iemand die zo nu en dan zelf ook onderdanig wil zijn en vastgebonden wil worden, dat maakt het voor mij juist lastig om een geschikte partner te vinden. Vaak is het wel het één maar niet het ander.

In jouw geval zou je iemand moeten vinden via een reguliere site die niets met vastbinden heeft maar wel de dominante rol kan, en vooral wil, aannemen.
pi_157603862
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:25 schreef Amethyste het volgende:

[..]

quote:
11s.gif Op maandag 16 november 2015 16:55 schreef bondage het volgende:

[..]

Touwtjes zijn ook niet per se nodig om dominant te kunnen zijn en controle te houden, voor mij voegt het echter wel wat toe. Maar dat is wat je ook al aangaf in een eerdere reactie, dat de meeste mensen die een onderdanig iemand zoeken dat graag willen combineren met bondage en/of andere spelletjes.

Ik ben sowieso iemand die zo nu en dan zelf ook onderdanig wil zijn en vastgebonden wil worden, dat maakt het voor mij juist lastig om een geschikte partner te vinden. Vaak is het wel het één maar niet het ander.

In jouw geval zou je iemand moeten vinden via een reguliere site die niets met vastbinden heeft maar wel de dominante rol kan, en vooral wil, aannemen.
Het lijkt mij sowieso wel lastig om hier gericht op te zoeken. Misschien heb ik wat dit betreft wel geluk gehad en heb 't één en ander kunnen "uitproberen", maar het is niet iets waar ik gericht naar gezocht heb.

Edit: Ik bedenk me nu, was er niet een speciaal subforum voor dit soort onderwerpen? (Ik weet alleen dat het besloten was).
  FOK!mycroftheld maandag 16 november 2015 @ 18:33:07 #134
128465 Wrapster
pi_157604731
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Edit: Ik bedenk me nu, was er niet een speciaal subforum voor dit soort onderwerpen? (Ik weet alleen dat het besloten was).
Jazeker, het keldertje. Is inderdaad besloten en moet je toegang voor aanvragen.

http://forum.fok.nl/topic/520297
pi_157709164
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 21-11-2015 12:42:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')