Kut dus.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan met reclame en geklets van dj's.
quote:Op donderdag 12 november 2015 11:52 schreef Renesite het volgende:
Yassss.. mijn laatste werkweek is vrij, is geaccordeerd
Dan is het geen werkweek meerquote:Op donderdag 12 november 2015 11:52 schreef Renesite het volgende:
Yassss.. mijn laatste werkweek is vrij, is geaccordeerd
Wat had je?quote:Op donderdag 12 november 2015 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Kijken of deze ava het langer volhoudt. Heb niks gehoord waarom de oude weggehaald is.
Eensquote:Op donderdag 12 november 2015 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het regelmaat van het nieuws enzo ook wel fijn.
Dat dusquote:Op donderdag 12 november 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n ding dat ik de hele dag aan heb staan voor geluid
Ik heb eigenlijk altijd radio 2 aan staan op werk. Lekkere ouwelullenmuziek en niet teveel geklets. En de draaien gelukkig weinig Coldplayquote:Op donderdag 12 november 2015 11:59 schreef Renesite het volgende:
hier 3fm. Regelmatig dat nieuwe nummer van Coldplay. Tof nummer. Krijg alleen dat stervende hoeren choleradeuntje niet uit mn hoofd
zonder of metquote:Op donderdag 12 november 2015 12:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dus
Ik kan niet een dag op kantoor zitten radio.
Niet de hele dag, wel even als ik me echt even wil concentreren (en soms heb ik juist muziek nodig voor dat doelquote:Op donderdag 12 november 2015 12:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dus
Ik kan niet een dag op kantoor zitten zonder radio.
Oh ja, dat snap ik nog welquote:Op donderdag 12 november 2015 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FOK! Racisten
Gemaild waarom hij weg was, geen reactie op gekregen. Dan dit maar.
Ik zeg niet dat FOK! racistisch is. Ik zeg fuck racisten met een fok sausje.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja, dat snap ik nog wel
Danny heeft genoeg gezeik gehad met het meldpunt.
hehequote:Op donderdag 12 november 2015 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik zoek op Booking.com naar hotelkamers voor 2 personen maar ze laten steeds eenpersoonskamers zien voor mijn aangegeven prijzengeloven ze me niet ofzo?
tofquote:Op donderdag 12 november 2015 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hehe
Wij hebben vandaag conformatie gekregen van AirBnB, we gaan O&N in Berlijn vieren
Nogal flauwquote:Op donderdag 12 november 2015 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat FOK! racistisch is. Ik zeg fuck racisten met een fok sausje.
Prima als Danny dat niet wil, maar zou het wel netjes vinden dat hij het even uitlegt
Om zomaar een ava weg te halen? Ja, dat vind ik flink flauw ja. Zeker omdat hij vervangen werd door de enige ava waar mijn gezicht op staat, die ik al jaren niet meer gebruik en die niet bovenaan stond.quote:
Mijn gedrag? Ik mag geen hekel aan racisten hebben? Ik mag geen woordgrapje maken? Wat nuil je mens?>quote:Op donderdag 12 november 2015 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
Er jouw gedrag en vooral het gejank als je de deksel op je neus krijgt
Maar dat zijn we ondertussen wel gewend
Vooral dit is zo irritantquote:Op donderdag 12 november 2015 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn gedrag? Ik mag geen hekel aan racisten hebben? Ik mag geen woordgrapje maken? Wat nuil je mens?>
Ja, ik zit heel bewust commentaar te leveren op de racisten op FOK! En blijkbaar wordt dat zonder uitleg weggehaald. Ik ben nog steeds heel benieuwd waarom ik van FOK! of van jou geen commentaar op racisten mag hebben.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vooral dit is zo irritant
Heel bewust iets doen en dan de vermoorde onschuld uithangen. Nogal groep 4
Prima maar of jij dat vind of niet is niet relevantquote:Op donderdag 12 november 2015 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat ik niet over een grens heen ga.
Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prima maar of jij dat vind of niet is niet relevant
En dat geprovoceer is gewoon ultiem kinderachtig vooral als je daarna gaat mauwen
In zwart-wit ben ik zelfs een soort van aantrekkelijk op mijn paspoortfoto!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:56 schreef CherryLips het volgende:
De pasfoto ziet er in zwartwit beter uit dan in kleur, altijd fijn.
Aww muisjesquote:Op donderdag 12 november 2015 15:00 schreef Q. het volgende:
Er lopen twee muizen rond op de afdeling. Nog nooit zoveel gegil gehoord.
Bwehehehe!quote:Op donderdag 12 november 2015 15:00 schreef Q. het volgende:
Er lopen twee muizen rond op de afdeling. Nog nooit zoveel gegil gehoord.
Pas keer hier in een restaurant, muis liep op halve meter langs de huiskat, die had zoiets van 'Ja, dan moet ik bewegen, daar ga ik niet achteraan hoor'.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:09 schreef stbabylon het volgende:
Muisjes zijn cool
Onze kat was er bang voor.
Restaurant of jouw huis?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas keer hier in een restaurant, muis liep op halve meter langs de huiskat, die had zoiets van 'Ja, dan moet ik bewegen, daar ga ik niet achteraan hoor'.
Deel vier dus? Of hoe zat dat ook al weer allemaal?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:21 schreef Godtje het volgende:
Ik heb van de week voor het eerst Star wars gezien! de eerste!
I of IV?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:21 schreef Godtje het volgende:
Ik heb van de week voor het eerst Star wars gezien! de eerste!
IV dus uit 1977quote:Op donderdag 12 november 2015 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deel vier dus? Of hoe zat dat ook al weer allemaal?
Het is heel simpel:quote:Op donderdag 12 november 2015 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deel vier dus? Of hoe zat dat ook al weer allemaal?
Begrijpelijkquote:Op donderdag 12 november 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
4, 5, 6, 1, 2, 3
(of als je Will Wheaton bent: 4, 5, 6 klaar)
Ik heb dus echt geen fuck met science fiction maar de trailer van deel 7 zag er wel vet uit.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe was dat? Zo als beginner in het HD tijdperk.
Cool om te horenquote:Op donderdag 12 november 2015 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen fuck met science fiction maar de trailer van deel 7 zag er wel vet uit.
Dus ik dacht laat ik het eens proberen dan kan ik rond de kerst naar de bios.
En ik had verwacht me heel erg te ergeren aan de graphics. Dat viel me erg mee.
En ik heb me prima vermaakt eigenlijk. Een 7
Dat WAS ik dus ook.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:40 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij bennik echt een van de weinige mensen die nog nooit een van die films helemaal heeft gezien.
Mijn vrouw ook niet, en die doet er zo lullig over dat dat ook niet meer gaat gebeuren ook. Ze moet het verdienenquote:Op donderdag 12 november 2015 15:40 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij bennik echt een van de weinige mensen die nog nooit een van die films helemaal heeft gezien.
4, 5, 6. Deel 1, 2 en 3 niet kijken.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:40 schreef Godtje het volgende:
Ik heb wel onderzoek gedaan naar de kijkvolgorde. Meningen verschillen nogal sterk.
Ik ben voor release date gegaan.
Weet toch al dat het zijn vader is
Alles in de bios, maar dus wel geremastered voor 4,5,6.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ze alle zes gezien
De oudjes geremastered in de bios.
Van de nieuwe heb ik geloof ik alleen 5 in de bios gezien. De nieuwe wil ik wel graag zien.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles in de bios, maar dus wel geremastered voor 4,5,6.
Ga ook zeker naar 7, maar niet meteen eerste dag.
*Meldtquote:Op donderdag 12 november 2015 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
4, 5, 6. Deel 1, 2 en 3 niet kijken.
Ach ja, je hebt ze kennelijk gezien om tot die mening te komen.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
4, 5, 6. Deel 1, 2 en 3 niet kijken.
De nieuwe zijn 1,2 en 3quote:Op donderdag 12 november 2015 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de nieuwe heb ik geloof ik alleen 5 in de bios gezien. De nieuwe wil ik wel graag zien.
En de laatste Hunger Games
Die is me echt een beetje kwijt,quote:Op donderdag 12 november 2015 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de nieuwe heb ik geloof ik alleen 5 in de bios gezien. De nieuwe wil ik wel graag zien.
En de laatste Hunger Games
Ik ben destijds zelfs met wat mede-nerds naar Londen gegaan om deel 1 te kijken omdat die hier pas 4 maanden later kwam (dat was in de tijd voor het internet). Wat een deceptie. Gelukkig was er in Londen ook een boel bier.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt ze kennelijk gezien om tot die mening te komen.
Nee hoor, ik ook nietquote:Op donderdag 12 november 2015 15:40 schreef DrMarten het volgende:
Nee, Londen is een gestresste dure kutstadquote:Op donderdag 12 november 2015 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee Londen is geweldigwil in maart weer gaan
Ik zeg ook niet dat ik er nou dolgraag wil wonenquote:Op donderdag 12 november 2015 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Londen is een gestresste dure kutstad
Mooi stad. Lekker eten. Relaxte sfeerquote:Op donderdag 12 november 2015 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer geweest
Zou het best leuk vinden, maar heb er geen haast bij. Zie het vanzelf wel. Gaat mij meer om t gezelschap dan dat ik echt benieuwd ben naar de steden.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:12 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil ook naar Londen.... En Parijs en Berlijn en Barcelona en Rome en New York en en en...
Terechtquote:Op donderdag 12 november 2015 16:12 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil ook naar Londen.... En Parijs en Berlijn en Barcelona en Rome en New York en en en...
Tokyo!quote:Op donderdag 12 november 2015 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Terecht
En Hanoi en bangkok en, en, en
Allemaal geweestquote:Op donderdag 12 november 2015 16:12 schreef DrMarten het volgende:
Utrecht is toch toffer.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:12 schreef DrMarten het volgende:
Want hoog Catherijnequote:
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg niet langer een privéreis naar Japaner is nog een boeker.
Ik ben er al te lang niet meer geweestquote:
Je bent een vrouw uit 1982?quote:
Twee CL's!quote:Op donderdag 12 november 2015 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent een vrouw uit 1982?
Ik dacht eerst dat ze me misschien twee keer hadden ingevoerd
Wij met een niet bereikbaar online archiveringssysteemquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:08 schreef Q. het volgende:
Begin deze vrijdag de 13e met een aantal mooie blauwe Windows-schermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |