Mijn gedrag? Ik mag geen hekel aan racisten hebben? Ik mag geen woordgrapje maken? Wat nuil je mens?>quote:Op donderdag 12 november 2015 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
Er jouw gedrag en vooral het gejank als je de deksel op je neus krijgt
Maar dat zijn we ondertussen wel gewend
Vooral dit is zo irritantquote:Op donderdag 12 november 2015 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn gedrag? Ik mag geen hekel aan racisten hebben? Ik mag geen woordgrapje maken? Wat nuil je mens?>
Ja, ik zit heel bewust commentaar te leveren op de racisten op FOK! En blijkbaar wordt dat zonder uitleg weggehaald. Ik ben nog steeds heel benieuwd waarom ik van FOK! of van jou geen commentaar op racisten mag hebben.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vooral dit is zo irritant
Heel bewust iets doen en dan de vermoorde onschuld uithangen. Nogal groep 4
Prima maar of jij dat vind of niet is niet relevantquote:Op donderdag 12 november 2015 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat ik niet over een grens heen ga.
Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prima maar of jij dat vind of niet is niet relevant
En dat geprovoceer is gewoon ultiem kinderachtig vooral als je daarna gaat mauwen
In zwart-wit ben ik zelfs een soort van aantrekkelijk op mijn paspoortfoto!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:56 schreef CherryLips het volgende:
De pasfoto ziet er in zwartwit beter uit dan in kleur, altijd fijn.
Aww muisjesquote:Op donderdag 12 november 2015 15:00 schreef Q. het volgende:
Er lopen twee muizen rond op de afdeling. Nog nooit zoveel gegil gehoord.
Bwehehehe!quote:Op donderdag 12 november 2015 15:00 schreef Q. het volgende:
Er lopen twee muizen rond op de afdeling. Nog nooit zoveel gegil gehoord.
Pas keer hier in een restaurant, muis liep op halve meter langs de huiskat, die had zoiets van 'Ja, dan moet ik bewegen, daar ga ik niet achteraan hoor'.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:09 schreef stbabylon het volgende:
Muisjes zijn cool
Onze kat was er bang voor.
Restaurant of jouw huis?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas keer hier in een restaurant, muis liep op halve meter langs de huiskat, die had zoiets van 'Ja, dan moet ik bewegen, daar ga ik niet achteraan hoor'.
Deel vier dus? Of hoe zat dat ook al weer allemaal?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:21 schreef Godtje het volgende:
Ik heb van de week voor het eerst Star wars gezien! de eerste!
I of IV?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:21 schreef Godtje het volgende:
Ik heb van de week voor het eerst Star wars gezien! de eerste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |